na zachodzie na pewno, wygooglaj tirealert
w PL może oddaj starszemu kolarzowi, powinien kojarzyć technikę
Posted 18 July 2014 - 18:07
Posted 18 July 2014 - 18:27
Bełkot marketingowy. Vittoria sumuje wszystkie warstwy oplotów. Tufo ma dwa oploty na bokach po 60tpi, co daje 120 tpi. Pod bieżnikiem dochodzą dwa paski po 60tpi i razem robi się 240 tpi.
http://www.tufo.com/s3-lite-215g/
Poza tym nigdzie, jak w przypadku szytek cena decyduje o jej jakości. Miałem takie do 35€ i były padaczne. Biły na wentylu, krzywo zwulkanizowane. 50€ na 1 szytkę to minimum.
Miałem i polecam:
- Conti Sprinter
- Challange Parigi-Roubaix
- Challange Grifo, do CX
- Tufo Primus, do CX
- Tufo S3 Lite, chociaż asfalt je szybko zżera
- Vittoria Cross Evo XN, do CX
- Vittoria Evo CG, do CX
Szkoda kasy, miałem i ściągnąłem po 100km:
- Challange Mirage
- Conti Giro
- Vittoria Rally
Posted 18 July 2014 - 20:17
Vittoria sumuje wszystkie warstwy oplotów.
Vittoria niczego nie sumuje, bo ich oplot to jedna warstwa materialu z wlasnie taka iloscia nylonowo-kevlarowych wlokien.
Belkot marketingowy to domena Tufo i Conti, oni jak wspomniales przy okazji Tufo, sumuja tpi kazdej warstwy oplotu, jaka nawijaja na opone/szytke.
Posted 18 July 2014 - 20:49
To sie moze podziel zrodlem takich cen, mam na mysli Vittorie oczywiscie
Posted 24 July 2014 - 17:22
Panowie właśnie kupiłem koła Easton EC90 Aero o szerokości obręczy 20,5 mm i się zastanawiam jaką szytkę na to założyć. 23 czy 25. Skłaniam się ku 25mm, ale wolałbym przeczytać tutaj opinie osób w tej materii bardziej doświadczonych, bo to będą moje pierwsze szytki. Dlaczego akurat 23 albo 25?
Mam też pytanie jaki model polecacie? Chodzi raczej o coś treningowego, z dobrym stosunkiem cena/jakość.
Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek sugestie i porady
Posted 24 July 2014 - 18:08
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 24 July 2014 - 18:26
Posted 24 July 2014 - 18:46
Dokładnie Panowie nie patrzcie na wyścigi etc. Chodzi mi o sprawdzone w miarę lekkie ale wytrzymałe szytki najlepiej 25mm do nabijania kilometrów. Ta Corsa by się sprawdziła? Wielu z Was miało wiele modeli, Wasi znajomi mieli tez pewnie różne i macie z pewnością wyrobione zdanie nt poszczególnych szytek.
Raczej na bank będzie 25mm na te obręcze 20,5mm chyba, że ktos mi to wybije z głowy.
Wypisałem sobie takie modele 25mm
Vittoria Corsa EVO CX III
Continental Sprinter
Continental Competition (? czytałem, że bardzo dobre i mam je po ciekawej cenie, jakieś opinie?)
Veloflex Arenberg
Tufo Hi-Composite Carbon
Vredestein Fortezza Senso
Koledzy, które z nich wybralibyście bazując na swoim doswiadczeniu z szytkami? Wybrałem lepsze modele, bo widzę, że wielu pisze, ze w przypadku szytek cena naprawdę bardzo wpływa na jakość.
Posted 24 July 2014 - 21:01
Posted 04 September 2014 - 19:52
Chciałem podzielić sie swoimi spostrzeżeniami dot. szytek tufo elite ride. Poniżej foto:
W sumie jeździłem tylko na nich. W wersji 23 i 25. No i teraz do rzeczy. Taka przypadłość dzieje mi się dosyć regularnie (bo to już trzecia) po przejechaniu ok. 5000 - 6000km. To nie jest spowodowane żadną dziurą, przecięciem czy czymś tego typu. Po prostu jadę, słyszę takie ps, ps, ps, ps i po kilku sekundach eksploduje. Dwa razy tylne koło. W ostatnią niedzielę przednie. Nie ukrywam, że zacząłem sie zastanawiać, czy to nie jakaś wada konstrukcyjna? Macie podobne doświadczenia w temacie tej szytki?
Pozdrawiam
Ł.