Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1635 odpowiedzi w tym temacie

#701 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 17 lipiec 2014 - 15:38

na zachodzie na pewno, wygooglaj tirealert

w PL może oddaj starszemu kolarzowi, powinien kojarzyć technikę :)


  • spi630 lubi to

#702 Stasko

Stasko
  • Użytkownik
  • 497 postów

Napisano 18 lipiec 2014 - 12:17

Proszę użytkowników o poradę. Które szytki są trwalsze?   Tufo S3 lite czy    Vittorria Corca EVO CX II?

Wiadomo,że  czasem jak pech, to pech, ale ....?

Wybrałem te dwa typy bowiem zależy mi na kolorze niebieskim, a te akurat są dostępne :-)


  • spi630 lubi to

#703 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 18 lipiec 2014 - 14:23

obie łatwo się nacinają :)



#704 Stasko

Stasko
  • Użytkownik
  • 497 postów

Napisano 18 lipiec 2014 - 14:25

To wiem :-D . Ale może coś o trwałości przy odrobinie szczęścia :-/ ? No i coś o własnościach trakcyjnych może...?



#705 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 18 lipiec 2014 - 18:07

Tufo 60tpi vs Vittoria 320tpi.
Tego nawet nie ma co porównywać.

#706 gibber

gibber
  • Użytkownik
  • 1204 postów
  • SkądN. Tomyśl

Napisano 18 lipiec 2014 - 18:27

Bełkot marketingowy. Vittoria sumuje wszystkie warstwy oplotów. Tufo ma dwa oploty na bokach po 60tpi, co daje 120 tpi. Pod bieżnikiem dochodzą dwa paski po 60tpi i razem robi się 240 tpi.

 

http://www.tufo.com/s3-lite-215g/

 

 

Poza tym nigdzie, jak w przypadku szytek cena decyduje o jej jakości. Miałem takie do 35€ i były padaczne. Biły na wentylu, krzywo zwulkanizowane. 50€ na 1 szytkę to minimum.

 

Miałem i polecam:

- Conti Sprinter

- Challange Parigi-Roubaix

- Challange Grifo, do CX

- Tufo Primus, do CX

- Tufo S3 Lite, chociaż asfalt je szybko zżera

- Vittoria Cross Evo XN, do CX

- Vittoria  Evo CG, do CX

 

Szkoda kasy, miałem i ściągnąłem po 100km:

- Challange Mirage

- Conti Giro

- Vittoria Rally

 



#707 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 18 lipiec 2014 - 20:17

Vittoria sumuje wszystkie warstwy oplotów. 

Vittoria niczego nie sumuje, bo ich oplot to jedna warstwa materialu z wlasnie taka iloscia nylonowo-kevlarowych wlokien.

 

Belkot marketingowy to domena Tufo i Conti, oni jak wspomniales przy okazji Tufo, sumuja tpi kazdej warstwy oplotu, jaka nawijaja na opone/szytke.



#708 Stasko

Stasko
  • Użytkownik
  • 497 postów

Napisano 18 lipiec 2014 - 20:25

Właśnie cena: Tufo  35 £ ( obnizka z 50), a Vittoria 30 £ ( obnizka z 69) więc pewnie zamówię Vittorie

Założyłem niedawno Conti Giro  : wybitnie odradzam z powodu źle wklejonego wentyla.



#709 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 18 lipiec 2014 - 20:49

To sie moze podziel zrodlem takich cen, mam na mysli Vittorie oczywiscie :)



#710 Stasko

Stasko
  • Użytkownik
  • 497 postów

Napisano 18 lipiec 2014 - 20:53

Bardzo prosze>    planetx.co.uk  :-D



#711 garet

garet
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 24 lipiec 2014 - 17:22

Panowie właśnie kupiłem koła Easton EC90 Aero o szerokości obręczy 20,5 mm i się zastanawiam jaką szytkę na to założyć. 23 czy 25. Skłaniam się ku 25mm, ale wolałbym przeczytać tutaj opinie osób w tej materii bardziej doświadczonych, bo to będą moje pierwsze szytki. Dlaczego akurat 23 albo 25?

Mam też pytanie jaki model polecacie? Chodzi raczej o coś treningowego, z dobrym stosunkiem cena/jakość.

 

Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek sugestie i porady :)



#712 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 24 lipiec 2014 - 17:40

tył conti sprinter, przód veloflex arenberg (lub inny model)

tył nie bedzie łapał gum i bardzo dużo przejedzie, przód odpowiada za czucie, komfort i magię szytek

obie czarne oczywiście, na tył na pewno 25c, rozważylbym na przodzie


  • garet lubi to

#713 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3220 postów
  • SkądPoznań

Napisano 24 lipiec 2014 - 17:55

25 to się montuje oponki żeby dorównały szytkom 23.


  • biker1974 lubi to

7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#714 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8631 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 24 lipiec 2014 - 18:08

Oj, nie do końca. http://velonews.comp...25c-tire_218011

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#715 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 24 lipiec 2014 - 18:26

Pchanie conti do veloflexow lub odwrotnie jest bezsensowne.
To tak jakbyś na jednej nodze mial trampka, a na drugiej but do biegania i twierdził, że biega się tylko jedną nogą ☺

#716 garet

garet
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 24 lipiec 2014 - 18:37

hehe no to widzę ilu riderów, tyle opinii ;)

 

Co sądzicie o Vittoria Corsa Evo CX III ISOgrip 28"-25 ? 2 za 150$ czyli 450 zł.



#717 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 24 lipiec 2014 - 18:39

tylko kolega chce wytrzymałe gumy na trening a na tyle może szybko go przebić tak jak mi się zdarzyło na 3. treningu a na tylnej conti robię 7-8 tysięcy, ja jestem bardzo zadowolony z takiego combo



#718 garet

garet
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 24 lipiec 2014 - 18:46

Dokładnie Panowie nie patrzcie na wyścigi etc. Chodzi mi o sprawdzone w miarę lekkie ale wytrzymałe szytki najlepiej 25mm do nabijania kilometrów. Ta Corsa by się sprawdziła? Wielu z Was miało wiele modeli, Wasi znajomi mieli tez pewnie różne i macie z pewnością wyrobione zdanie nt poszczególnych szytek.

 

Raczej na bank będzie 25mm na te obręcze 20,5mm chyba, że ktos mi to wybije z głowy.

 

Wypisałem sobie takie modele 25mm

 

Vittoria Corsa EVO CX III

 

Continental Sprinter

 

Continental Competition (? czytałem, że bardzo dobre i mam je po ciekawej cenie, jakieś opinie?)

 

Veloflex Arenberg

 

Tufo Hi-Composite Carbon

 

Vredestein Fortezza Senso

 

 

Koledzy, które z nich wybralibyście bazując na swoim doswiadczeniu z szytkami? Wybrałem lepsze modele, bo widzę, że wielu pisze, ze w przypadku szytek cena naprawdę bardzo wpływa na jakość.



#719 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 24 lipiec 2014 - 21:01

Nie skupiaj się na wadze szytek, ma się nijak do właściwości jezdnych. Możesz mieć bardzo lekką szytkę ale jednocześnie gównianie toczącą się.
Z tych powyżej:
nr 1 veloflex
Nie znam tych vittorii, mialem pare lat temu evo I, a coś tam w międzyczasie pozmieniali w mieszance. Podobno jest lepiej na mokrym.
Conti będą gorsze ale pewnie dłużej posłużą.
Tufo,.... kup już te conti, tym bardzie że masz je w dobrej cenie ☺

  • garet lubi to

#720 vvooki

vvooki
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 wrzesień 2014 - 19:52

Chciałem podzielić sie swoimi spostrzeżeniami dot. szytek tufo elite ride. Poniżej foto:

10608002_774729382573546_807562211_n.jpg

 

W sumie jeździłem tylko na nich. W wersji 23 i 25. No i teraz do rzeczy. Taka przypadłość dzieje mi się dosyć regularnie (bo to już trzecia) po przejechaniu ok. 5000 - 6000km. To nie jest spowodowane żadną dziurą, przecięciem czy czymś tego typu. Po prostu jadę, słyszę takie ps, ps, ps, ps i po kilku sekundach eksploduje. Dwa razy tylne koło. W ostatnią niedzielę przednie. Nie ukrywam, że zacząłem sie zastanawiać, czy to nie jakaś wada konstrukcyjna? Macie podobne doświadczenia w temacie tej szytki?

 

Pozdrawiam

 

Ł.


--

Łukasz / www.rovver.pl

 

149861327.jpg




Dodaj odpowiedź