Jump to content


Photo

szytki


1635 replies to this topic

#1061 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 316 posts

Posted 26 July 2016 - 08:52

Jeżdżę na corsa speed G+ Graphene. Z Przodu mam 25mm z tyłu 23. Pompuje 10-11 Bar. 

 

Na pewno masz Corse w wersji speed? Z tego co patrzę na ich stronie nie występuje ona w szerokości innej niż 23mm



#1062 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 26 July 2016 - 09:50

Chrystusie! 10-11 bar, masakra.

  • Rappid and haligówka like this

#1063 Moody

Moody
  • Użytkownik
  • 171 posts

Posted 26 July 2016 - 10:57

Jeżdżę na corsa speed G+ Graphene. Z Przodu mam 25mm z tyłu 23. Pompuje 10-11 Bar.

 

Według katalogu Vittorii szytki te można pompować do 14 bar. Inna sprawa to jakie jest uzasadnienie dla takiego wysokiego ciśnienia.

Ja bym się raczej zastanowił i ewentualnie zapytał producenta czy te Twoje koła 3T mogą przyjąć takie ciśnienia. Koła te uważane są za raczej delikatne.



#1064 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 posts

Posted 26 July 2016 - 12:33

I odczucie flaka przy tym ciśnieniu ?! Grubo

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 



#1065 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 posts

Posted 09 August 2016 - 11:00

czy ktoś mógłby mnie poratować adresem dobrego sklepu z przyzwoitą ceną na szytki Conti Competition 700x22  ?

W-wa albo net, dzięki



#1066 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 posts

Posted 09 August 2016 - 11:12

Ja biorę jak są w promocji w Profesjonalny Serwis Rowerowy na Michalinki 12

Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka



#1067 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 posts

Posted 09 August 2016 - 12:20

znam...teraz mają urlop :-(



#1068 mag...

mag...
  • Użytkownik
  • 590 posts
  • Skądpomorskie

Posted 09 August 2016 - 23:08

W Cyklomanii sprawdź

#1069 Gosc_adazz_*

Gosc_adazz_*
  • Gość

Posted 10 August 2016 - 12:51

Cześć,

 

Tak "na szybko",

 

Veloflex Arenberg vs. Continental Competition *(obie 25c).

 

Jako iż szytki Veloflexa zawiodły mnie *(jedna wybuchła, drugiej odkleił się wentyl i nic już nie pomagało=pech), szybko postanowiłem kupić coś "innego", poczytałem, podumałem *(budżet nieograniczony) i wybór padł na Continental Competition *(min. dlatego że nie mają latexu w środku, po za tym wybór subiektywny-nieco inspirowany opiniami starszych kolegów nt. Conti ogólnie).

 

- zakładanie, zdecydowanie Conti należy rozciągać, i być może tak jak zaleca producent 72h. (szok!), ciężko wchodzą, czuć w paluszkach nieco inną gumę ;)) , w kwestii instalacji Veloflex IMHO wygrywa - wchodzi i leży jak trzeba od razu,

 

- prowadzenie, przyczepność, bardzo podobne, obie szytki niosą świetnie, obie trzymają nieźle, a nawet ... jestem skłonny wskazać na Conti jeśli chodzi o trzymanie na suchym *(po deszczu nie jeżdżę to się nie wypowiem..., a jak mnie łapie na trasie to zwalniam i jadę zachowawczo-skutki gleby w deszczu odczuwam od 4 miesięcy).

Obie szytki pompowane na 7 bar, przy 25c to "sporo", jeśli mam porównać Conti do Veloflexa, to zdecydowanie Veloflex jest bardziej "smooth", łyka nierówne asfalty, wszelkie chropowatości wręcz tak jakby ich nie było, płyniemy ... Conti jest nieco "sztywniejsze", "brutalniej" atakuje nierówności, na złym asfalcie aż prosi o unoszenie tyłka z siodełka ;)) Na dobrym asfalcie podoba mi się "twardość" Conti, reaktywność, i super trzymanie podłoża.

Na zjazdach obie trzymają świetnie, obie lekko się "prowadzą" , ale jednak Veloflex to klasa .......zawiódł mnie, pech, ale nie mogę mu odmówić świetnej jezdności. (w szafie jeszcze jedna Arenberg leży, może wrócę...).

 

pzdr A.

 

 

 

 

 


  • Mac likes this

#1070 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 10 August 2016 - 20:37

Z racji że jedna z szytek (Vittoria Corsa G+ Isotech) zakończyła swój żywot na londyńskim szkle (na jej obrone działa to że tak niefortunnego uszkodzenia nie przeżyłaby żadna szytka/opona) pojawiła się okazja do rozcięcia jej i sprawdzenia "co w trawie piszczy".
Tak się składa że poświęciłem też do celów "naukowych" starą Conti Gatorskin no i na zdjęciach prezentuje się to w ten sposób:

Vittoria (Corsa G+ Isotech 23mm):

PhXlA7G.jpg

Conti (sprinter gatorskin 22mm):

CUanq1u.jpg

I obie:

7JmkX5E.jpg

Co zwróciło moją szczególną uwagę w Vittoriach to rodzaj "wyściółki" pod dętką, być może to ona jest odpowiedzialna za tak genialne pochłanianie drgań. Poza tym dętka - zdecydowanie grubsza niż w Conti, sprawia wrażenie jakby podwójnej (co trochę widać na zdjęciach mimo wszystko kiepskiej jakości (telefon)).

 


  • mikroos likes this

#1071 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 11 August 2016 - 06:58

Fajne zdjęcia.
Wyściółka zakrywa szwy, chroniac dętkę lateksową, która jest bardziej elastyczna i rozciągliwa niż butyl.
Swoją drogą to jest ona grubaśna i nie widziałem zielonych vittorii.

#1072 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 posts

Posted 11 August 2016 - 08:05

tak sama wyściółka jak w tej Vittori jest w Conti Competition....jednak Gatorskin  to niższa półka cenowa i jakościowa od Corsy z G+ wiece nie ma co porownywać ich obydwu 



#1073 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 11 August 2016 - 10:26

To ze jest tam wysciolka nie ma nic do rzeczy czy jest to lepsza, czy gorsza jakosc. Jest tam bo Comptition ma lateksowa detke.



#1074 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 11 August 2016 - 10:35

tak sama wyściółka jak w tej Vittori jest w Conti Competition....jednak Gatorskin  to niższa półka cenowa i jakościowa od Corsy z G+ wiece nie ma co porownywać ich obydwu 


Absolutnie nie robię tu testu porównawczego, bo i nie taki był mój cel. Wiadomo że nie ta półka, już chociażby widać to jeżeli chodzi o cenę. Po prostu miałem 2 takie pod ręką więc postanowiłem je rozciąć - bo nie ukrywam że nie miałem okazji wcześniej widzieć na żywo jak to tam wygląda (ot po prostu ludzka ciekawość)



#1075 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 posts

Posted 11 August 2016 - 15:19

Conti Competition nie ma latexu skoro można pompować raz w tyg....

Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka



#1076 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 11 August 2016 - 16:05

Sorry, masz racje, jakos wydawalo mi sie ze ktorys topowy model od Conti lub Schwalbe ma lateks.



#1077 Gosc_adazz_*

Gosc_adazz_*
  • Gość

Posted 11 August 2016 - 16:33

Sorry, masz racje, jakos wydawalo mi sie ze ktorys topowy model od Conti .......... ma lateks.

 

Conti latex ma tylko w Competition ProLtd, raczej nie dostępnych w sprzedaży, dedykowane dla ProTour - taką "wersję" mi sprzedawcy przekazali.



#1078 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 posts

Posted 11 August 2016 - 19:05

a takie pytanie z "głupia frant"....czy warto mieć Conti Competition z latexem ?? ...bo mogę sobie załatwić tą wersję ProLtd dla WorldTour-owców



#1079 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,625 posts
  • SkądSzczecin

Posted 12 August 2016 - 06:05

Z tego co kiedyś słyszałem, mechanicy mają obowiązek rozcinać szytki ProLTD po użyciu i rozliczać się z ich liczby z producentem. Jesteś pewny wiarygodności źródła?


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1080 xander122

xander122
  • Użytkownik
  • 165 posts

Posted 17 August 2016 - 09:15

Witam

Poleci ktoś szytki na treningi  (żebym nie zdarł ich po 2-3 tys km) do 150-160 zł?





Reply to this topic