Jeżdżę na corsa speed G+ Graphene. Z Przodu mam 25mm z tyłu 23. Pompuje 10-11 Bar.
Na pewno masz Corse w wersji speed? Z tego co patrzę na ich stronie nie występuje ona w szerokości innej niż 23mm
Posted 26 July 2016 - 09:50
Posted 26 July 2016 - 10:57
Jeżdżę na corsa speed G+ Graphene. Z Przodu mam 25mm z tyłu 23. Pompuje 10-11 Bar.
Według katalogu Vittorii szytki te można pompować do 14 bar. Inna sprawa to jakie jest uzasadnienie dla takiego wysokiego ciśnienia.
Ja bym się raczej zastanowił i ewentualnie zapytał producenta czy te Twoje koła 3T mogą przyjąć takie ciśnienia. Koła te uważane są za raczej delikatne.
Posted 10 August 2016 - 12:51
Cześć,
Tak "na szybko",
Veloflex Arenberg vs. Continental Competition *(obie 25c).
Jako iż szytki Veloflexa zawiodły mnie *(jedna wybuchła, drugiej odkleił się wentyl i nic już nie pomagało=pech), szybko postanowiłem kupić coś "innego", poczytałem, podumałem *(budżet nieograniczony) i wybór padł na Continental Competition *(min. dlatego że nie mają latexu w środku, po za tym wybór subiektywny-nieco inspirowany opiniami starszych kolegów nt. Conti ogólnie).
- zakładanie, zdecydowanie Conti należy rozciągać, i być może tak jak zaleca producent 72h. (szok!), ciężko wchodzą, czuć w paluszkach nieco inną gumę ) , w kwestii instalacji Veloflex IMHO wygrywa - wchodzi i leży jak trzeba od razu,
- prowadzenie, przyczepność, bardzo podobne, obie szytki niosą świetnie, obie trzymają nieźle, a nawet ... jestem skłonny wskazać na Conti jeśli chodzi o trzymanie na suchym *(po deszczu nie jeżdżę to się nie wypowiem..., a jak mnie łapie na trasie to zwalniam i jadę zachowawczo-skutki gleby w deszczu odczuwam od 4 miesięcy).
Obie szytki pompowane na 7 bar, przy 25c to "sporo", jeśli mam porównać Conti do Veloflexa, to zdecydowanie Veloflex jest bardziej "smooth", łyka nierówne asfalty, wszelkie chropowatości wręcz tak jakby ich nie było, płyniemy ... Conti jest nieco "sztywniejsze", "brutalniej" atakuje nierówności, na złym asfalcie aż prosi o unoszenie tyłka z siodełka ) Na dobrym asfalcie podoba mi się "twardość" Conti, reaktywność, i super trzymanie podłoża.
Na zjazdach obie trzymają świetnie, obie lekko się "prowadzą" , ale jednak Veloflex to klasa .......zawiódł mnie, pech, ale nie mogę mu odmówić świetnej jezdności. (w szafie jeszcze jedna Arenberg leży, może wrócę...).
pzdr A.
Posted 10 August 2016 - 20:37
Z racji że jedna z szytek (Vittoria Corsa G+ Isotech) zakończyła swój żywot na londyńskim szkle (na jej obrone działa to że tak niefortunnego uszkodzenia nie przeżyłaby żadna szytka/opona) pojawiła się okazja do rozcięcia jej i sprawdzenia "co w trawie piszczy".
Tak się składa że poświęciłem też do celów "naukowych" starą Conti Gatorskin no i na zdjęciach prezentuje się to w ten sposób:
Vittoria (Corsa G+ Isotech 23mm):
Conti (sprinter gatorskin 22mm):
I obie:
Co zwróciło moją szczególną uwagę w Vittoriach to rodzaj "wyściółki" pod dętką, być może to ona jest odpowiedzialna za tak genialne pochłanianie drgań. Poza tym dętka - zdecydowanie grubsza niż w Conti, sprawia wrażenie jakby podwójnej (co trochę widać na zdjęciach mimo wszystko kiepskiej jakości (telefon)).
Posted 11 August 2016 - 06:58
Posted 11 August 2016 - 10:26
To ze jest tam wysciolka nie ma nic do rzeczy czy jest to lepsza, czy gorsza jakosc. Jest tam bo Comptition ma lateksowa detke.
Posted 11 August 2016 - 10:35
tak sama wyściółka jak w tej Vittori jest w Conti Competition....jednak Gatorskin to niższa półka cenowa i jakościowa od Corsy z G+ wiece nie ma co porownywać ich obydwu
Absolutnie nie robię tu testu porównawczego, bo i nie taki był mój cel. Wiadomo że nie ta półka, już chociażby widać to jeżeli chodzi o cenę. Po prostu miałem 2 takie pod ręką więc postanowiłem je rozciąć - bo nie ukrywam że nie miałem okazji wcześniej widzieć na żywo jak to tam wygląda (ot po prostu ludzka ciekawość)
Posted 11 August 2016 - 16:05
Sorry, masz racje, jakos wydawalo mi sie ze ktorys topowy model od Conti lub Schwalbe ma lateks.
Posted 12 August 2016 - 06:05
Z tego co kiedyś słyszałem, mechanicy mają obowiązek rozcinać szytki ProLTD po użyciu i rozliczać się z ich liczby z producentem. Jesteś pewny wiarygodności źródła?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?