szytki
#1046
Napisano 23 lipiec 2016 - 12:09
Witam wszystkich
.....od lutego jeżdżę na szytkach Conti Competition 22 do tej pory mogłem je pompować praktycznie raz w tygodniu....pompowałem na 8-9 bar....od paru dni między jedną jazdą a drugą (2dni) schodzi mi powietrze praktycznie do zera....
Zrobiłem test nabiłem do 10 i po 12h zeszło do 2 barów.....czy to już oznacza że muszę zastosować płyn naprawczy?
Jaki powinienem użyć? Szytka Conti Competition i mam 2 rodzaje siuwaksów
1. Tufo Extreme
2. jakiś espresso (producent Effetto Mariposa)
z góry dziękuję za pomoc i wyjaśnienia
#1047
Napisano 23 lipiec 2016 - 12:16
Zacznij od zlokalizowania otworu - potem nalej mleczka (na początek może być zwykłe, np. Tufo Standard), ustaw oponę/szytkę tak, żeby otwór był na samym dole i zostaw na noc na niewielkim ciśnieniu (niewiele więcej ponad minimum potrzebne do utrzymania kształtu szytki). Drobne defekty, wynikające często bardziej z porowatości gumy niż z rozcięcia czy przebicia, bardzo często rozwiązuje zwykłe mleczko.
Jeżeli to nic nie da, Tufo Extreme dziala genialnie i kosztuje bardzo rozsądne pieniądze.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1049
Napisano 23 lipiec 2016 - 12:25
Ja bym użył Tufo. Z Caffelatexem u mnie i Klientów zawsze była loteria.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1051
Napisano 23 lipiec 2016 - 17:34
Akurat nie znam nikogo, kto by jeździł na szytkach Vittoria Corsa G+Isotech , z tego co można wyczytać w przypadku obręczy aerodynamicznych trzeba stosować przedłużkę specjalną do tychże szytek..
Posiadam takowe od paru dni. Przedłużka potrzebna jak do każdej obręczy z wyższym profilem - żadna innowacja.
A co do szytek - absolutnie G E N I A L N E. Wcześniej na tym samym komplecie kół założone Continental sprinter gatorskin. Różnica między nimi miażdżąca :
-toczą się po prostu pięknie
-idealnie wybierają nierówności (jedzie się wręcz jak na kanapie)
-przyczepność ponadprzeciętna (póki co testowane tylko na suchym, na angielskich hopkach i szybkich ciasnych zjazdach)
Gdybym miał przekonać kogokolwiek do zestawu carbon+szytki to właśnie w konfiguracji z Vittoriami Corsa G+
#1056
Napisano 23 lipiec 2016 - 22:09
#1058
Napisano 25 lipiec 2016 - 08:19
Posiadam takowe od paru dni. Przedłużka potrzebna jak do każdej obręczy z wyższym profilem - żadna innowacja.
A co do szytek - absolutnie G E N I A L N E. Wcześniej na tym samym komplecie kół założone Continental sprinter gatorskin. Różnica między nimi miażdżąca :
-toczą się po prostu pięknie-idealnie wybierają nierówności (jedzie się wręcz jak na kanapie)
-przyczepność ponadprzeciętna (póki co testowane tylko na suchym, na angielskich hopkach i szybkich ciasnych zjazdach)
Gdybym miał przekonać kogokolwiek do zestawu carbon+szytki to właśnie w konfiguracji z Vittoriami Corsa G+
Powiedz proszę na jakiej wersji jeździsz, w jakiej szerokości i na jakim ciśnieniu? Ja słyszałem taką opinię, że trzymanie ich na suchum jest dobre, tłumienie też, ale toczą się dość dziwnie, bo sprawiają wrażenie 'klejenia się' do asfaltu, przez co mamy uczucie sporych oporów przy przyspieszaniu itp (nie wiem, czy w praktyce tak jest, to tylko jedna zasłyszana subiektywna opinia)
#1059
Napisano 25 lipiec 2016 - 19:48
Powiedz proszę na jakiej wersji jeździsz, w jakiej szerokości i na jakim ciśnieniu? Ja słyszałem taką opinię, że trzymanie ich na suchum jest dobre, tłumienie też, ale toczą się dość dziwnie, bo sprawiają wrażenie 'klejenia się' do asfaltu, przez co mamy uczucie sporych oporów przy przyspieszaniu itp (nie wiem, czy w praktyce tak jest, to tylko jedna zasłyszana subiektywna opinia)
Jeżdżę na corsa speed G+ Graphene. Z Przodu mam 25mm z tyłu 23. Pompuje 10-11 Bar. Tak jak mówiłem szytki są bardzo przyczepne, rzekłbym że w porównaniu z poprzednimi (conti sprinter gatorskin)
są nadzwyczajnie przyczepne. W Conti przy finiszowaniu zdarzało mi się zrywać bieżnik przy gwałtownych przyspieszeniach - tutaj nie ma to zupełnie miejsca, opona rzeczywiście jest jak przyklejona, czasem wręcz sprawia wrażenie że jedzie się na flaku, niemniej jednak benefity czasowe względem poprzednich szytek jak najbardziej odczuwalne - na tej samej rundzie, przy tych samych warunkach runda zdecydowanie szybsza niż na poprzednich szytkach, lub drugim komplecie kół pod oponę (tam założone Conti GP Classic 25mm). Niemniej jednak nie odczuwam absolutnie jakichś wielkich oporów toczenia jak zasłyszana, subiektywna opinia powyżej.
- Jarython lubi to