Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1635 odpowiedzi w tym temacie

#1041 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 22 lipiec 2016 - 12:11

Zbierają doskonałe recenzje w branżowej prasie. Przyczepność na łukach podobno bardzo dobra.

Sam z ciekawości przekonam się o tym jak zajadę swoje "zwykłe" Corsy.

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#1042 er_te

er_te
  • Użytkownik
  • 710 postów

Napisano 22 lipiec 2016 - 13:01

Jeździł ktoś na Vittoriach Corsa Graphene G+ ? 

 

 

Jeżdżę na wersji oponowej, są genialne. Szytki pewnie jeszcze lepsze.



#1043 Jarython

Jarython
  • Użytkownik
  • 119 postów

Napisano 22 lipiec 2016 - 13:11

Jeżdżę na wersji oponowej, są genialne. Szytki pewnie jeszcze lepsze.

Kojarzysz jak z żywotnością wersji szytkowej? 


  • patryk_60 lubi to

#1044 er_te

er_te
  • Użytkownik
  • 710 postów

Napisano 22 lipiec 2016 - 14:08

Nope, w oponie tylnej po 3 tys. km bieżnik już spłaszczony, no ale po raz kolejny - mam tragiczne drogi (;



#1045 Shmitt

Shmitt
  • Użytkownik
  • 119 postów

Napisano 22 lipiec 2016 - 19:14

Akurat nie znam nikogo, kto by jeździł na szytkach Vittoria Corsa G+Isotech , z tego co można wyczytać w przypadku obręczy aerodynamicznych trzeba stosować przedłużkę specjalną do tychże szytek..



#1046 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 postów

Napisano 23 lipiec 2016 - 12:09

Witam wszystkich

.....od lutego jeżdżę na szytkach Conti Competition 22 do tej pory mogłem je pompować praktycznie raz w tygodniu....pompowałem na 8-9 bar....od paru dni między jedną jazdą a drugą (2dni) schodzi mi powietrze praktycznie do zera....

Zrobiłem test nabiłem do 10 i po 12h zeszło do 2 barów.....czy to już oznacza że muszę zastosować płyn naprawczy?

Jaki powinienem użyć? Szytka Conti Competition i mam 2 rodzaje siuwaksów 

1. Tufo Extreme   

2. jakiś espresso (producent Effetto Mariposa)

 

z góry dziękuję za pomoc i wyjaśnienia



#1047 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8625 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 23 lipiec 2016 - 12:16

Zacznij od zlokalizowania otworu - potem nalej mleczka (na początek może być zwykłe, np. Tufo Standard), ustaw oponę/szytkę tak, żeby otwór był na samym dole i zostaw na noc na niewielkim ciśnieniu (niewiele więcej ponad minimum potrzebne do utrzymania kształtu szytki). Drobne defekty, wynikające często bardziej z porowatości gumy niż z rozcięcia czy przebicia, bardzo często rozwiązuje zwykłe mleczko.

 

Jeżeli to nic nie da, Tufo Extreme dziala genialnie i kosztuje bardzo rozsądne pieniądze.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1048 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 postów

Napisano 23 lipiec 2016 - 12:22

dzięki @mikroos za wskazówki,

mam od razu w domu:

1. Tufo Extreme   

2. jakieś espresso (producent Effetto Mariposa)

 

czyli użyć Tufo Extreme ?

 



#1049 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8625 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 23 lipiec 2016 - 12:25

Ja bym użył Tufo. Z Caffelatexem u mnie i Klientów zawsze była loteria.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1050 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 postów

Napisano 23 lipiec 2016 - 16:37

Mi caffelattex w ubiegłym tygodniu uratował 4 litery właśnie w Conti Competition. Opakowanie 60ml na 2 szytki starcza, efekt załatania natychmiastowy.

Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka



#1051 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 postów
  • SkądOpole

Napisano 23 lipiec 2016 - 17:34

Akurat nie znam nikogo, kto by jeździł na szytkach Vittoria Corsa G+Isotech , z tego co można wyczytać w przypadku obręczy aerodynamicznych trzeba stosować przedłużkę specjalną do tychże szytek..


Posiadam takowe od paru dni. Przedłużka potrzebna jak do każdej obręczy z wyższym profilem - żadna innowacja.


A co do szytek - absolutnie G E N I A L N E. Wcześniej na tym samym komplecie kół założone Continental sprinter gatorskin. Różnica między nimi miażdżąca :
-toczą się po prostu pięknie

-idealnie wybierają nierówności (jedzie się wręcz jak na kanapie)
-przyczepność ponadprzeciętna (póki co testowane tylko na suchym, na angielskich hopkach i szybkich ciasnych zjazdach)

Gdybym miał przekonać kogokolwiek do zestawu carbon+szytki to właśnie w konfiguracji z Vittoriami Corsa G+



#1052 Shmitt

Shmitt
  • Użytkownik
  • 119 postów

Napisano 23 lipiec 2016 - 18:10

Posiadam takowe od paru dni. Przedłużka potrzebna jak do każdej obręczy z wyższym profilem - żadna innowacja.

Miałem na myśli, że Vittoria zrobiła przeróbkę swoich wentyli i nie każda przedłużka będzie pasować.



#1053 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 postów
  • SkądOpole

Napisano 23 lipiec 2016 - 18:12

Miałem na myśli, że Vittoria zrobiła przeróbkę swoich wentyli i nie każda przedłużka będzie pasować.

Mam założone przedłużki continental - pasują.



#1054 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 lipiec 2016 - 19:15

Czy to znaczy, że Vittoria znalazła punkt G?

#1055 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 postów
  • SkądOpole

Napisano 23 lipiec 2016 - 19:34

Czy to znaczy, że Vittoria znalazła punkt G?

Analizując chociażby dzisiejszą jazdę miejscami można było stwierdzić że był to orgazm... ;)



#1056 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 23 lipiec 2016 - 22:09

Od jakiegos czasu maja juz normalne z wykrecanymi zaworkami.

#1057 mag...

mag...
  • Użytkownik
  • 590 postów
  • Skądpomorskie

Napisano 24 lipiec 2016 - 12:31

Dzięki za opinie o graphenach, no chyba wypróbuję. Jak wrócę z Alp to dam swoją opinię, czy pozwalają na takie szaleństwa jak veloflexy. Jak nie, to się wkurzę :) 



#1058 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 25 lipiec 2016 - 08:19

Posiadam takowe od paru dni. Przedłużka potrzebna jak do każdej obręczy z wyższym profilem - żadna innowacja.


A co do szytek - absolutnie G E N I A L N E. Wcześniej na tym samym komplecie kół założone Continental sprinter gatorskin. Różnica między nimi miażdżąca :
-toczą się po prostu pięknie

-idealnie wybierają nierówności (jedzie się wręcz jak na kanapie)
-przyczepność ponadprzeciętna (póki co testowane tylko na suchym, na angielskich hopkach i szybkich ciasnych zjazdach)

Gdybym miał przekonać kogokolwiek do zestawu carbon+szytki to właśnie w konfiguracji z Vittoriami Corsa G+

 

Powiedz proszę na jakiej wersji jeździsz, w jakiej szerokości i na jakim ciśnieniu? Ja słyszałem taką opinię, że trzymanie ich na suchum jest dobre, tłumienie też, ale toczą się dość dziwnie, bo sprawiają wrażenie 'klejenia się' do asfaltu, przez co mamy uczucie sporych oporów przy przyspieszaniu itp (nie wiem, czy w praktyce tak jest, to tylko jedna zasłyszana subiektywna opinia)



#1059 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 postów
  • SkądOpole

Napisano 25 lipiec 2016 - 19:48

Powiedz proszę na jakiej wersji jeździsz, w jakiej szerokości i na jakim ciśnieniu? Ja słyszałem taką opinię, że trzymanie ich na suchum jest dobre, tłumienie też, ale toczą się dość dziwnie, bo sprawiają wrażenie 'klejenia się' do asfaltu, przez co mamy uczucie sporych oporów przy przyspieszaniu itp (nie wiem, czy w praktyce tak jest, to tylko jedna zasłyszana subiektywna opinia)

Jeżdżę na corsa speed G+ Graphene. Z Przodu mam 25mm z tyłu 23. Pompuje 10-11 Bar. Tak jak mówiłem szytki są bardzo przyczepne, rzekłbym że w porównaniu z poprzednimi (conti sprinter gatorskin)
są nadzwyczajnie przyczepne. W Conti przy finiszowaniu zdarzało mi się zrywać bieżnik przy gwałtownych przyspieszeniach - tutaj nie ma to zupełnie miejsca, opona rzeczywiście jest jak przyklejona, czasem wręcz sprawia wrażenie że jedzie się na flaku, niemniej jednak benefity czasowe względem poprzednich szytek jak najbardziej odczuwalne - na tej samej rundzie, przy tych samych warunkach runda zdecydowanie szybsza niż na poprzednich szytkach, lub drugim komplecie kół pod oponę (tam założone Conti GP Classic 25mm). Niemniej jednak nie odczuwam absolutnie jakichś wielkich oporów toczenia jak zasłyszana, subiektywna opinia powyżej.


  • Jarython lubi to

#1060 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 26 lipiec 2016 - 08:47

Ok, dzięki za opinię :) Pewnie właśnie o to 'wrażenie jazdy jak na flaku' chodziło i pewnie przez to subiektywne odczucie wyższych oporów. 





Dodaj odpowiedź