Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1635 odpowiedzi w tym temacie

#121 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 kwiecień 2010 - 16:03

A moglby ktos moze wypowiedziec sie na temat szytek Vittoria Corsa Evo CX?

Najlepsze szytki na jakich do tej pory jeździłem. Rewelacyjne tłumienie wibracji dzięki dużej elastyczności gęstego oplotu. W oplot wplecione są włókna kevlarowe, a nie taka kicha jak w innych szytkach, czyli wkładka naklejana na oplot.
Wentyle są bardzo krótkie. Jest to rurka z uszczelką i na nią się nakręca rurkę aluminiową z niewykręcanym wentylem. Do tych szytek stosuje się uszczelniacz Pit Stop Vittorii. Ma on za zadanie uszczelnić i jednocześnie napompować szytkę.

#122 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 04 czerwiec 2010 - 19:08

Cena zachęcająca - poniżej 100zł /szt z wysyłką http://shop.ebay.co....3911.m270.l1313 czy te szytki będą lepsze od Tufo S33 ?

#123 wezuwiusz

wezuwiusz
  • Użytkownik
  • 23 postów
  • SkądGorzów Wlkp / Kraków

Napisano 05 czerwiec 2010 - 20:15

A moglby ktos moze wypowiedziec sie na temat szytek Vittoria Corsa Evo CX?

Najlepsze szytki na jakich do tej pory jeździłem. Rewelacyjne tłumienie wibracji dzięki dużej elastyczności gęstego oplotu. W oplot wplecione są włókna kevlarowe, a nie taka kicha jak w innych szytkach, czyli wkładka naklejana na oplot.


a mam takie pytanie, czy tego rewelacyjnego tłumienia zaznam też zaopatrując się w normalne opony vittorii tego samego modelu? i czy każdy gęsty oplot jest tak elastyczny czy ten oprócz tego że w pytę gęsty jest do tego wyjątkowo elastyczny? pytam bo szukam komfortu ostatnio a oplot zawsze kojarzył mi się z odpornością itd gumy nawet gdzieś tam pytałem i nikt nie wspominał o wpływie oplotu na tłumienie. z góry i pod górę - dzięki

#124 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 08 czerwiec 2010 - 13:08

Zaproponowano mi taniej Dedę Olimpico - tutaj moje pytanie.. Brać ją? Miał nią ktoś styczność?
Czy ściągać sobie VCX albo Veloflexa Carbon?

#125 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3220 postów
  • SkądPoznań

Napisano 08 czerwiec 2010 - 20:23

Co byście wybrali TUFO S33 PRO czy MILANO SCHWALBE? Z mojej po ostatnim strzale nie ma co składać :mrgreen:
Milano podobno wychodzą lżejsze a Tufo cięższe niż katalog:/

7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#126 Mac

Mac
  • Użytkownik
  • 418 postów
  • SkądPuławy

Napisano 10 czerwiec 2010 - 00:07

Ja wziąłem na próbe Milano, ale jeszcze nie potrafię powiedzieć jak się sprawują bo jeszcze bardzo mało jeździłem.Są na pewno lżejsze od tufo i pewnie lepiej ciągną,ale czy trwałość bedzie zadowalająca tego nie wiem.Tufo niczego dobrego nie reprezentuje oprócz być może trwałości i to tylko przez twardszą gumę.

#127 tr

tr
  • Użytkownik
  • 214 postów
  • SkądW-wa

Napisano 10 czerwiec 2010 - 00:25

Mam zastrzeżenia do trwałości Milano, co do wagi, szkoda bo nie ważyłem. Ale może sprawdzę, katalogowo niby waga jest podobna. Obie szytki Milano przeciąłem nie dając szans uszczelniaczowi. Mleko lało się i przez otwór i bokami. Tufo ma urok węża ogrodowego, i nowe średnio nadaje się na zapas. Bo żeby wciągnąć je na obręcz to trzeba się trochę skupić.
Sama gum bieżnika Milano subiektywnie była delikatniejsza od np najtańszej vitorri.

Jazda na Milano była przyjemna. Czy na Tufo jest gorzej? Nie umiem powiedzieć.

Oceń jakość tras po których będziesz nabijał km. Jak jest ideał to może Schwalbe.

Jak spodziewasz się częstych dohamowań, żwiru, dziur, chyba lepiej Tufo.

Kół na szytkach nie używałem na kołach z dużymi przebiegami, dlatego zbierz jeszcze inne opinie.

#128 Mac

Mac
  • Użytkownik
  • 418 postów
  • SkądPuławy

Napisano 10 czerwiec 2010 - 11:18

Milano katalogowo podaje 250g,ważyłem 4 sztuki, najlżejsza miala nawet 235g, średnio ok. 240g. Troche lekka jak na dłuższe użytkowanie, ale zobaczymy. Tak samo sprawdze jak się sprawi na rożnych asfaltach. Tufo na pewno jest trochę cięższa. Częstych dohamowań brak, po mieście mało jeżdzę. ROZMIAR, Oceń na czym Ci zależy, czy na niskiej wadze i przyjemnej jeździe czy na trwałości twardszej gumy.

#129 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3220 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwiec 2010 - 12:53

Kupiłem TUFO S33 PRO w porównaniu z tym co miałem jest pancerna :-P. Ale miała większy zapas ciśnienia niż milano i mogłem ją mieć od ręki z klejem dałem 99zł. Mam czarne koła, które w słoneczne dni grzeją się strasznie i to prawdopodobnie ciśnienie właśnie rozerwało poprzednią. Za jakiś czas albo za rok kupię jednak coś lepszego i lżejszego. Wieczorem w domu zważę ile ma tufo, ale lekka się nie wydaje.

7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#130 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3220 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwiec 2010 - 22:19

Waga to 267g po nałożeniu kleju :-P Czyli w miarę ok. Zakładając że tym razem dam bez taśmy to koło przytyje tylko o 30 g czyli też znośnie.
Aha klej schodzi terpinen (rozpuszczalnik).

7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#131 gres

gres
  • Użytkownik
  • 640 postów
  • Skądkraków

Napisano 11 czerwiec 2010 - 08:15

czy to prawda że tylko tufo ma rozbieralne wentyle do których można założyć przedłużkę do wysoko profilowej obręczy?

geolog - www.geologpoludnie.cba.pl


#132 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 czerwiec 2010 - 08:43

nie

#133 tcp

tcp
  • Użytkownik
  • 501 postów
  • SkądZ nienacka

Napisano 11 czerwiec 2010 - 10:39

Wiecie może czy koła KSYRIUM SL PREMIUM działają z szytkami czy tylko z oponami ?

#134 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 czerwiec 2010 - 18:58

Są produkowane dwie wersje, jedna na oponę a druga na szytkę.

#135 decybel

decybel
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Skądworldwide

Napisano 13 czerwiec 2010 - 10:43

Witam.
Potrzebuję rady użytkowników, którzy mają doświadczenie w przyklejaniu szytek (z lektury forum wydaje się, że użytkownik Karbon posiada spory bagaż doświadczeń).
Mianowicie posiadam szytki Vittoria Corsa Evo CX i obręcze karbonowe.
Jakiego kleju użyć? Ile czekać przed wyjazdem po przyklejeniu? Generalnie proszę o pełny poradnik od A od Z na ten temat.

Z góry dzięki!

#136 kaziklcd

kaziklcd
  • Użytkownik
  • 583 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 czerwiec 2010 - 20:31

Czy można wymienić dętkę w szytce? Jeśli tak to jak? Rozpruć po całości czy rozcinać i kleić dętkę?

#137 GreQ

GreQ
  • Użytkownik
  • 524 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 czerwiec 2010 - 21:02

Jeśli złapałeś kapcia to namierz dziurę, rozetnij od spodu na niewielkim fragmencie wyciągnij dętkę na tyle ile potrzebujesz do załatania i załataj, potem zaszyj. Tylko szew niech kończy się co najmniej 0,5cm za końcem rozcięcia.

Co do wymiany całej dętki to trzeba całą rozciąć i potem zaszyć, chyba że chcesz wymienić wentyl z kawałkiem dętki wtedy nie trzeba pruć całej.

#138 gres

gres
  • Użytkownik
  • 640 postów
  • Skądkraków

Napisano 14 czerwiec 2010 - 08:42

jescze zależy w jakiej :P

geolog - www.geologpoludnie.cba.pl


#139 tr

tr
  • Użytkownik
  • 214 postów
  • SkądW-wa

Napisano 14 czerwiec 2010 - 09:58

Zszycie i ponowne naklejenie wewnętrznej taśmy musi być tip top. Od tego zależy utrzymanie regularnego kształtu napompowanej szytki. Do zszycia należy użyć sprawdzonego szpagatu, który nie puści, warto też nie przyszyć się do dętki w końcówce. :)

#140 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1343 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwiec 2010 - 17:26

Czy można wymienić dętkę w szytce? Jeśli tak to jak? Rozpruć po całości czy rozcinać i kleić dętkę?

A po co Ty właściwie chcesz wymieniać dętkę?



Dodaj odpowiedź