Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1635 odpowiedzi w tym temacie

#1441 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • SkądMierżączka

Napisano 27 luty 2019 - 09:44

Osobiście nie brał bym nic poniżej conti sprinter to porządna szytka a ta schwalbe lugano raczej wątpię żeby ci dłużej wytrzymała i była by bardziej odporna na przebicia a i tu raczej na forum nikt na takich nie jezdził



#1442 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • SkądMierżączka

Napisano 01 kwiecień 2019 - 21:03

Veloflex arenberg 25mm miał ktoś? jak się ma do conti competiton ,odporność,wytrzymałość,grip



#1443 Xwar

Xwar
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 12 kwiecień 2019 - 10:20

Jakie szytki tufo będą najlepsze do ścigania na szosie? Trasy płaskie, asfalty raczej dobrej jakości, nie chcę nic szerszego niż 25mm. Zależy mi głównie na dobrym toczeniu.

 

Koniecznie coś z Tufo, bo mam znajomego, który ma je w sklepie i zrobi mi hurtowe ceny  :). A modeli mają sporo i nie wiem co wybrać.



#1444 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 12 kwiecień 2019 - 11:27

Elite S3 malo wazy i zajmuje malo miejsca, jest dosc popularna jako zapas ;)

 



#1445 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • SkądMierżączka

Napisano 12 kwiecień 2019 - 11:55

 

Jakie szytki tufo będą najlepsze do ścigania na szosie? Trasy płaskie, asfalty raczej dobrej jakości, nie chcę nic szerszego niż 25mm. Zależy mi głównie na dobrym toczeniu.

 

Koniecznie coś z Tufo, bo mam znajomego, który ma je w sklepie i zrobi mi hurtowe ceny  :). A modeli mają sporo i nie wiem co wybrać.

 

 

Ogółem tu na forum i w tym temacie szytki tufo mają opinie węża ogrodowego



#1446 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 12 kwiecień 2019 - 12:17

i nie tylko na tym forum :)


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#1447 Xwar

Xwar
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 12 kwiecień 2019 - 20:27

Ogółem tu na forum i w tym temacie szytki tufo mają opinie węża ogrodowego

Chodzi o słabe toczenie?



#1448 comet1

comet1
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądPolska

Napisano 08 maj 2019 - 19:25

Chodzi o słabe toczenie?

 

Nie słuchaj ich. Bierz Elite Ride lub S3.


O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.


#1449 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 12 maj 2019 - 20:12

jaką byście polecali szytkę do setu startowego? dystans - 1/4-1/2 IM, głównie Polska północna, trochę wiatru i pewnie trochę wilgoci. Obecnie jeżdżę treningowo na oponach Conti 4000, poprzednio miałem Vittoria Corsa, na continentalach dużo pewniej się czuję. Na start szukam prędkości, ale też stabilności, żeby można się było puścić bez problemu.

Kal


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#1450 Kryjan

Kryjan
  • Użytkownik
  • 46 postów

Napisano 13 maj 2019 - 10:28

Jakie szytki do kół typowo startowych? Priorytet - dobre toczenie. Moje aktualne typy to Specialized Turbo allroud 2 24mm lub Vittoria Corsa Speed G+ 25mm lub Continental Competition 25mm. Ewentualnie może coś innego także rozważę. Ktoś jakieś propozycje?



#1451 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 13 maj 2019 - 11:21

FMB Competition CX,

Veloflex Sprinter,

Vittoria Corsa Speed,

Pirelli P Zero Velo,

Challenge Strada Ultra,

Continental Competition


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#1452 Kryjan

Kryjan
  • Użytkownik
  • 46 postów

Napisano 13 maj 2019 - 11:36

FMB Competition CX,

Veloflex Sprinter,

Vittoria Corsa Speed,

Pirelli P Zero Velo,

Challenge Strada Ultra,

Continental Competition

 

Kolejność przypadkowa czy nie?



#1453 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 13 maj 2019 - 11:38

przypadkowa


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#1454 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 13 maj 2019 - 12:23

Dzięki, tak naprawdę mam 3 typy:

Conti Competition
Vittoria Corsa G+
Vittoria Corsa Speed

Wiadomo, że Speed ma najniższe opory toczenia i jest oponą najszybszą. Natomiast jest bardzo delikatna i może być zagadnienie z trzymaniem na wilgotnym. I teraz się zastanawiam, czy te parę wat zaoszczędzonych na mega szybkiej szytce ma jakikolwiek sens biorąc pod uwagę ryzyko - jak przebiję oponę - mam po zawodach, jak zacznie padać i będę miał problemy z przyczepnością, to będę musiał zwolnić. Dlatego nie wiem czy nie będę musiał wybierać pomiędzy Conti a zwykłą Corsą...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#1455 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • SkądMierżączka

Napisano 13 maj 2019 - 18:50

Polecam też veloflex arenberg



#1456 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 13 maj 2019 - 19:47

Z tych trzech, do TT, chociaz nie mialem przyjemnosci, wybralbym Speed, pamietaj, ze jest nowa wersja Graphen 2.
Comp z butylowymi detkami, nieeee ;)
Chociaz Veloflexy Arenberg/Paris Roubaix to sa moje ulubione szytki na tyl, do codziennej jazdy, to na zawody, majac dedykowany zestaw kol, zalozylbym cos lzejszego, szybszego.

#1457 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 13 maj 2019 - 19:51

dobra, to wejde w tego speeda. raz się żyje. najwyżej przed połówką założę coś bardziej pancernego. człowiek się szykuję cały sezon, a tu wszystko idzie na śmietnik, przez kawałek węża ogrodowego ;) chyba bym tego nie zniósł...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#1458 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 15 maj 2019 - 10:28

a jak z szerokością? 23 czy 25 mm?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#1459 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 15 maj 2019 - 11:06

Jak juz kupuje sie takie szytki do startow, to warto zwrocic uwage na drobne rzeczy, np jak dana szerokosc szytki bedzie wspolgrac z szerokoscia samych obreczy.

Wybor moze tez byc zalezny od wagi kierowcy. Mozna zalozyc na tyl 25mm a na przod 23mm.



#1460 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 15 maj 2019 - 12:25

ja jestem dosyć ciężki, ważę około 112 kg, a szerokość obręczy to 25 mm.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017




Dodaj odpowiedź