Osobiście nie brał bym nic poniżej conti sprinter to porządna szytka a ta schwalbe lugano raczej wątpię żeby ci dłużej wytrzymała i była by bardziej odporna na przebicia a i tu raczej na forum nikt na takich nie jezdził
szytki
#1443
Posted 12 April 2019 - 10:20
Jakie szytki tufo będą najlepsze do ścigania na szosie? Trasy płaskie, asfalty raczej dobrej jakości, nie chcę nic szerszego niż 25mm. Zależy mi głównie na dobrym toczeniu.
Koniecznie coś z Tufo, bo mam znajomego, który ma je w sklepie i zrobi mi hurtowe ceny . A modeli mają sporo i nie wiem co wybrać.
#1444
Posted 12 April 2019 - 11:27
Elite S3 malo wazy i zajmuje malo miejsca, jest dosc popularna jako zapas
#1445
Posted 12 April 2019 - 11:55
Jakie szytki tufo będą najlepsze do ścigania na szosie? Trasy płaskie, asfalty raczej dobrej jakości, nie chcę nic szerszego niż 25mm. Zależy mi głównie na dobrym toczeniu.
Koniecznie coś z Tufo, bo mam znajomego, który ma je w sklepie i zrobi mi hurtowe ceny . A modeli mają sporo i nie wiem co wybrać.
Ogółem tu na forum i w tym temacie szytki tufo mają opinie węża ogrodowego
#1446
Posted 12 April 2019 - 12:17
i nie tylko na tym forum
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#1449
Posted 12 May 2019 - 20:12
Kal
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
#1451
Posted 13 May 2019 - 11:21
FMB Competition CX,
Veloflex Sprinter,
Vittoria Corsa Speed,
Pirelli P Zero Velo,
Challenge Strada Ultra,
Continental Competition
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#1453
Posted 13 May 2019 - 11:38
przypadkowa
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#1454
Posted 13 May 2019 - 12:23
Conti Competition
Vittoria Corsa G+
Vittoria Corsa Speed
Wiadomo, że Speed ma najniższe opory toczenia i jest oponą najszybszą. Natomiast jest bardzo delikatna i może być zagadnienie z trzymaniem na wilgotnym. I teraz się zastanawiam, czy te parę wat zaoszczędzonych na mega szybkiej szytce ma jakikolwiek sens biorąc pod uwagę ryzyko - jak przebiję oponę - mam po zawodach, jak zacznie padać i będę miał problemy z przyczepnością, to będę musiał zwolnić. Dlatego nie wiem czy nie będę musiał wybierać pomiędzy Conti a zwykłą Corsą...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
#1456
Posted 13 May 2019 - 19:47
Comp z butylowymi detkami, nieeee
Chociaz Veloflexy Arenberg/Paris Roubaix to sa moje ulubione szytki na tyl, do codziennej jazdy, to na zawody, majac dedykowany zestaw kol, zalozylbym cos lzejszego, szybszego.
#1457
Posted 13 May 2019 - 19:51
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
#1459
Posted 15 May 2019 - 11:06
Jak juz kupuje sie takie szytki do startow, to warto zwrocic uwage na drobne rzeczy, np jak dana szerokosc szytki bedzie wspolgrac z szerokoscia samych obreczy.
Wybor moze tez byc zalezny od wagi kierowcy. Mozna zalozyc na tyl 25mm a na przod 23mm.