
Miyata 512 198x - pomoc!
Started By
rybciasum
, 19 sie 2012 10:40
93 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 20 wrzesień 2012 - 20:28
myślę nad żółtą owijką i białymi pancerzami, dzisiaj rozebrałem cały szpej i przepolerowałem go polerką z pastą, jedynie korby nie zdejmowałem (nie miałem zbytnio czym :x), jutro odbiore kasetę i sprawdze czy nie obciera, nie mogłem zdjąć kierownicy z mostka, odkręca się śrubę z góry i co dalej? kręcąc w jedną strone kierownica idzie w lewo, kręcąc w drugą idzie w prawo, to tak jest normalne? czy trzeba rozgiąć mostek :/
#62
Napisano 20 wrzesień 2012 - 22:27
Górna śrubka jest do zdejmowania mostka, i jak rozkręczisz to stukasz delikatnie młotkiem przez np deske, i wtedy możesz wyjąć mostek. Kierownicę rozkręca się na końcu mostka. Luzujesz nakętkę, ale wcześniej zdejmujesz klamki, i owijkę, i ściągasz kierę.
Edit: z tego co widać, to Ty masz na imbus srubkę, więc będzie git.
Jakby kierownica była zapieczona (ale raczej nie będzie) lub szła bardzo ciężko rysując się, to w szczelinę między mostek a śrubkę wsadzasz jakiś cieńki kawałek metalu, dokręcasz śrubkę, ale bardzo delikatnie, tak, żeby oparła się na tej blasze i delikatnie dokręcasz. Jak się lekko zluzuje to możesz próbować wyciągnąć kierownicę. Tylko trzeba to zrobić z wyczuciem, bo mostek pęknie. Powinno zadziałać ;-)
Edit: z tego co widać, to Ty masz na imbus srubkę, więc będzie git.
Jakby kierownica była zapieczona (ale raczej nie będzie) lub szła bardzo ciężko rysując się, to w szczelinę między mostek a śrubkę wsadzasz jakiś cieńki kawałek metalu, dokręcasz śrubkę, ale bardzo delikatnie, tak, żeby oparła się na tej blasze i delikatnie dokręcasz. Jak się lekko zluzuje to możesz próbować wyciągnąć kierownicę. Tylko trzeba to zrobić z wyczuciem, bo mostek pęknie. Powinno zadziałać ;-)
#63
Napisano 24 wrzesień 2012 - 18:21
poszukiwany poszukiwana

zgubiła mi się taka część, co zrobić ? :C, chyba zostawiłem w serwisie w którym byłem z pancerzami, wysłałem do nich maila (mały okoliczny sklep), jak się nie odnajdzie to macie jakieś pomysły ? :C próbowałem normalnie z pancerzem ale niezbyt chce się tam zahaczyć

zgubiła mi się taka część, co zrobić ? :C, chyba zostawiłem w serwisie w którym byłem z pancerzami, wysłałem do nich maila (mały okoliczny sklep), jak się nie odnajdzie to macie jakieś pomysły ? :C próbowałem normalnie z pancerzem ale niezbyt chce się tam zahaczyć
#65
Napisano 24 wrzesień 2012 - 20:02
faktycznie! są! ale jak widać na zdjęciu nowiutkie pancerze kupiłem 
aktualnie zastosowałem końcówkę antenową typu f, wygląda paskudnie ale swoją rolę spełnia, czekam na odpowiedź od znajomego czy im się nie zapodział ten pancerz, gdy nic nie wykombinuje będę szukać dalej :x

aktualnie zastosowałem końcówkę antenową typu f, wygląda paskudnie ale swoją rolę spełnia, czekam na odpowiedź od znajomego czy im się nie zapodział ten pancerz, gdy nic nie wykombinuje będę szukać dalej :x
#73
Napisano 26 wrzesień 2012 - 20:37
łooo jak będziesz chciał samą ramę sprzedać, to pisz, kupię dla mojej lepszej połówki 
a tak serio, to mostek jakieś 12 chyba, może i 13mm? jak sztyca za krótka, to kup najtańszego accenta i tyle.
znalazłem cos takiego, ale drogie francowacie.
http://allegro.pl/mo...2648964462.html
trzeba poszukać jakiejś długiej fajki, a to nie jest łatwe żeby jeszcze było tanio - niektóre modele są naprawde świetne ale i kosztują swoje, chyba że po giełdach.
poszukaj jakiegoś 3tt, albo cinelli, jak Ci się uda trafić z zawiasami to w ogóle lux.

a tak serio, to mostek jakieś 12 chyba, może i 13mm? jak sztyca za krótka, to kup najtańszego accenta i tyle.
znalazłem cos takiego, ale drogie francowacie.
http://allegro.pl/mo...2648964462.html
trzeba poszukać jakiejś długiej fajki, a to nie jest łatwe żeby jeszcze było tanio - niektóre modele są naprawde świetne ale i kosztują swoje, chyba że po giełdach.
poszukaj jakiegoś 3tt, albo cinelli, jak Ci się uda trafić z zawiasami to w ogóle lux.
#75
Napisano 26 wrzesień 2012 - 20:48
nie zoom, tylko accent, oni mają wszystkie rozmiary. a drodzy nie są.
http://allegro.pl/sz...2671810934.html
coś takiego jak to.
w kraku wiem że w mbiku mogą Ci zamówić jakikolwiek rozmiar chcesz, spika też o to zapytaj, ma kontakty z velo to Ci może sprowadzić.
http://allegro.pl/sz...2671810934.html
coś takiego jak to.
w kraku wiem że w mbiku mogą Ci zamówić jakikolwiek rozmiar chcesz, spika też o to zapytaj, ma kontakty z velo to Ci może sprowadzić.
#76
Napisano 26 wrzesień 2012 - 20:52
ogólnie mam niepotrzebną sztyce 27.2, próbowałem ją o te 0.4mm zjechać papierem ściernym (owijam na około i jazda), ale szło to bardzo topornie, spróbuje to w jakiejś tokarni przerobić, wyjdzie taniej niż kupno sztycy a stara się przyda
, ma 350mm także dosyć dużo jej będzie siedzieć w ramie, myślę że 0.4mm z tak grubego materiału nie wpłynie dramatycznie na wytrzymałość
a na końcu papierek 200,400,1200, pasta, polerka, i będzie ładne polerowane alu

a na końcu papierek 200,400,1200, pasta, polerka, i będzie ładne polerowane alu

#78
Napisano 26 wrzesień 2012 - 21:27
26.8 ?? jak ja bym miał dużo czasu to bym szukał w kartonach , tylko kiedy ??
0.4 zjechać papierkiem hahaha, moje wnuki będą jeszcze o tym czytać jak Ci robota idzie .
weż kup sztyce nową, albo używke .
Ja bym zmienił klamki na takie pod owijke pancerzyki, ładniej i estetyczniej a na wystawe nie robisz przecie
Druga sprawa to za mała rama i tu nic nie pomoże, ani dłuższy mostek , ani sztyca.
Sztyce wyciągniesz do góry i będziesz jechal z głową na dole, bo mostka za duzo nie wyciągniesz ze względu na ryzyko uszkodzenia rury sterowej - rozpórka w fajce powinna być poniżej gwintowanej części.
Będzie za duża róznica poziomu siodło /mostek i tego nie zlikwidujesz, to rama klasyczna z małą główką jak widać , szukaj klasyka z wyzszą główką w swoim rozmiarze.
dłuższy mostek można se dać jak rama jest za krótka a nie za niska chyba ze pod innym kątem w góre.
0.4 zjechać papierkiem hahaha, moje wnuki będą jeszcze o tym czytać jak Ci robota idzie .
weż kup sztyce nową, albo używke .
Ja bym zmienił klamki na takie pod owijke pancerzyki, ładniej i estetyczniej a na wystawe nie robisz przecie
Druga sprawa to za mała rama i tu nic nie pomoże, ani dłuższy mostek , ani sztyca.
Sztyce wyciągniesz do góry i będziesz jechal z głową na dole, bo mostka za duzo nie wyciągniesz ze względu na ryzyko uszkodzenia rury sterowej - rozpórka w fajce powinna być poniżej gwintowanej części.
Będzie za duża róznica poziomu siodło /mostek i tego nie zlikwidujesz, to rama klasyczna z małą główką jak widać , szukaj klasyka z wyzszą główką w swoim rozmiarze.
dłuższy mostek można se dać jak rama jest za krótka a nie za niska chyba ze pod innym kątem w góre.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Dodaj odpowiedź
