Po przesiadce na wyższy stożek nawet pod wiatr jest lżej.
Chińskie koła karbonowe
#742
Napisano 23 marzec 2020 - 21:32
#746
Napisano 24 marzec 2020 - 09:05
Jak z klockow seryjnych ważących 2 kilosy na golasa bez opon.
To tak moze i te 1-2km/h szybciej i sie pojedzie i "same nioso"
Ale jak sie przesiadasz z kol klasy mavic ksyrium++ z nowymi lozyskami i dobrymi oponami o wadze nago 1500+- to roznica jest subtelna
#749
Napisano 24 marzec 2020 - 12:23
#751
Napisano 01 maj 2020 - 16:39
Waga kol ma znaczenie gdzie jest duzo podjazdow, przy plaskich trasach juz nie tak bardzo. W takich okolicznosciach duzo wieksze znaczenie ma aero kola/opony niz waga zestawu.
Chyba przy ITT, jak jest niezła ustawka/gonka to docenisz lekkie koła na wyjściu z każdego zakrętu nawet jak jest super płasko. A w górach na jednostajnym długim podjeździe to większe znaczenie ma ile masz w bidonach a nie koła (zakładając że są wystarczająco sztywne).
A najbardziej lekkie kółka czuć na tzw. rolling hills.
- Arni lubi to
#752
Napisano 01 maj 2020 - 17:58
#754
Napisano 05 maj 2020 - 09:42
Panowie jaki koszt sciągniecia na gotowo kół carbon 50mm pod tarcze i sztywne osie, szerokosc obreczy 28mm?
znalazłem takie:
https://pl.aliexpres....92743e5fBbH6YQ
50mm center lock i tubeles wychodzi z wysyłką 455$ więc gdyby doliczyć cło i vat wyjdzie max jakieś 2400zł czyli nie jest to jakoś mega tanio, nie wiele drożej mogę mieć sprawdzone vinci z gwarancją.
Brać alli czy vinci rapid nowy model po rabacie za 3100 lub no limited na dt350 za 3200zł po rabacie.
Dokładają wam vat i cło z alli? Zamawiałem mnóstwo rzeczy z tamtąd ale z reguły tańczych i nigdy cła i vatu nie płaciłem.