Jump to content


Photo

Mój projekt a3r0 na 2013


  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#61 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2,567 posts
  • SkądOpolskie

Posted 21 November 2012 - 22:51

Nie chce być złośliwy, ale 50-letnia pani dojeżdżająca przez 30lat 7km do pracy również może powiedzieć o sobie, że ma ogromne doświadczenie w jeździe na rowerze.

Trzeba było mówić na samym początku: "jestem szosowym laikiem, składam szosę, proszę o pomocne rady dla początkującego", Ty wolałeś udawać kozaka, a skutkiem tego było stwierdzenie, że szosa i to jeszcze TT jest niekomfortowa, a bloki potrafią zabić na ścieżce rowerowej. Owszem, SPD w mieście jest niebezpieczne i trzeba sporego doświadczenia i sporej wprawy by poruszać się sprawnie po mieście z tym systemem, ale SPD nie jest stworzone do jazdy po mieście, wiec nie może się nadawać do tego celu. Rower TT również nie nadaje się do jazdy po mieście, bo jest zwyczajnie niebezpieczny, więc albo schowaj rower do garażu, albo wykup sobie ubezpieczenie OC i NWna rower albo przesiądź się na rower miejski stworzony do jazdy miejskiej, a szose zostaw na wolne dni i na wycieczki poza miasto.

Niestety zamiast pisać o rowerze, temat skupia się na jego uzytkowniku, ale cięzko tego nie robić, skoro uzytkownik twierdzi, że szosa jest niekomfortowa.

#62 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1,982 posts
  • SkądWwa

Posted 24 November 2012 - 16:13

AmAdeuz nie chodzi o samo SPD. Bo ja sam przelatałem szosą z 3.000km w trampkach na platformach, mam ogromny szacunek do każdego kto jeździ na szosie (zwłaszcza do tych starszych) czy to noski czy platformy czy cokolwiek. Chodzi o podejście. Robisz rower na kozackiej ramie, TT, dobierasz osprzęt z górnej półki i mówisz, że nie ma sensu kłaść tam SPD, bo się źle po mieście jeździ.

Rozumiesz teraz porównanie Aventador z gazem??

#63 Hiszpan25

Hiszpan25
  • Użytkownik
  • 117 posts
  • SkądSzczecin/Hamburg

Posted 24 November 2012 - 20:00

Dzisiaj zrobiłem kolejne jazdy. niewiele bo pogoda paskudna (mgła i tylko 6-7C) ale około godziny pojeżdżone... jest OK. Nawet pozycja wydaje się coraz wygodniejsza... Chyba się przyzwyczajam :) Luzów na główce ramy już nie ma. Przerzutki działają już całkiem precyzyjnie. Coraz bardziej podoba mi się efekt moich prac. 8-)

#64 Hiszpan25

Hiszpan25
  • Użytkownik
  • 117 posts
  • SkądSzczecin/Hamburg

Posted 08 January 2013 - 18:27

Dzisiaj dostałem od znajomego z pracy wagę z dokładnością do 10g.
Wynik ważenia roweru gotowego do jazdy więc z pedałami, licznikiem i oświetleniem to niestety aż 8100g +/- 10g. jest więc pole do pracy na sezon 2014 :) sezon 2013 będzie bez dalszych zmian. muszę się dobrze oswoić z rowerem zanim zacznę go odchudzać :)

#65 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 posts
  • SkądLublin

Posted 13 January 2013 - 15:02


on też jeździ bez wpinanych pedałów. :mrgreen:

#66 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1,982 posts
  • SkądWwa

Posted 13 January 2013 - 15:23

Ci co jeżdżą DH, też jeżdżą często bez SPD. Co to ma do rzeczy.

#67 maccacus

maccacus
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądSzczecin

Posted 13 January 2013 - 19:12

Mam nadzieję, że autor się nie obrazi, ale ten rower jest po prostu... mało atrakcyjny. Dla mnie pomieszanie z poplątaniem. Wiem, że w rower włożyłeś na pewno sporo serca, czasu i pieniędzy ale moim zdaniem efekt wyszedł bardzo średni, żeby nie powiedzieć słaby.

#68 carloss

carloss
  • Użytkownik
  • 461 posts
  • SkądKraków/Bronowice

Posted 13 January 2013 - 22:11

Quote


on też jeździ bez wpinanych pedałów.


Butki dmt + shimano np. PD-M324...wpinane.
Rower fajny. Zazdroszcze;)

#69 KAEM

KAEM
  • Użytkownik
  • 489 posts
  • SkądJawor

Posted 18 January 2013 - 09:26

Hiszpan25 jak się koła spisują ? zadowolony z nich jesteś ? Jak z ich sztywnością ?

#70 Hiszpan25

Hiszpan25
  • Użytkownik
  • 117 posts
  • SkądSzczecin/Hamburg

Posted 01 February 2013 - 20:33

jak na razie złego słowa o kołach jak i innych elementach powiedzieć nie mogę... wszystko spisuje się bezproblemowo.

#71 Togo

Togo
  • Użytkownik
  • 7 posts
  • SkądWarszawa

Posted 04 March 2013 - 23:14

A może słowo o Microshiftach ?

#72 Hiszpan25

Hiszpan25
  • Użytkownik
  • 117 posts
  • SkądSzczecin/Hamburg

Posted 09 March 2013 - 09:54

szczerze mówiąc Microshift szału nie robi. ma dość długi jałowy skok dzwigni i przy zmianie trybów jest głośny. ale może to kwestia samej ramy wzmacniającej dzwięk? tak czy inaczej nie da się zmienić przełożenia cicho. za każdym razem słychać dzwięk jak po strzale z AK47 ;) Shimano w drugim rowerze który mam mimo że z niskiej półki sprawia lepsze wrażenie...

#73 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 posts
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 09 March 2013 - 09:59

A już myślałem, że będzie jakaś rewolucja i wszyscy zaczną na ms przechodzić,ale jak chodzi jak czołg to nie sądzę :(

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#74 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,694 posts
  • SkądKraków

Posted 09 March 2013 - 10:19

A Sram to nie strzela ....wg mnie to dobrze jak klik jest słyszalny, przynajmniej przeciwnik słyszy że szykuje sie ....atak :mrgreen: na pozycje ..z Shimano to tak nie wiadomo czy skoczyło, czy nie ...

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604velotech@vp.pl

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#75 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3,267 posts
  • SkądPoznań

Posted 09 March 2013 - 19:00

Strzał przy zmianie biegów potęgują karbonowe obręcze. To czy napęd przy zmianie jest głośny zależy w 90% od kasety i łańcucha jeżeli szukać winy w napędzie. Karbonowa obręcz działa jak pudło rezonansowe i wzmaga dźwięk, szczególnie pod obciążeniem.


#76 Bikemaster

Bikemaster
  • Użytkownik
  • 1,048 posts
  • SkądWWL

Posted 09 March 2013 - 19:35

U mnie np. jest w cholerę głośny ale taki po prostu ma być i już :mrgreen:.

#77 Hiszpan25

Hiszpan25
  • Użytkownik
  • 117 posts
  • SkądSzczecin/Hamburg

Posted 30 August 2013 - 20:51

Mały update. Rower nadaj sprawuje się dobrze. Nic się nie rozsypało, popękało czy uszkodziło. Mimo codziennej jazdy ścieżkami, ulicami a czasami i lekkim offroadem (szutrowe dróżki)  bez niespodzianek. Szytki TUFO S33Special spełniają oczekiwania. Pełno na nich śladów ale ani razu nie zostały przebite lub uszczelnienie TUFO zrobiło swoją robotę szybko i niepostrzeżenie. Są też odporne na spotkania z krawężnikami i nierównościami na drodze. 

Kilka osób zaoferowało chęć odkupienia więc nie tylko mi się pomysł pomieszania ramy aero z pozostałym osprzętem spodobał. 

 



#78 mat777

mat777
  • Użytkownik
  • 274 posts
  • SkądRzeszów

Posted 30 August 2013 - 22:02

A zatrzaski chociaż masz?

 

 

Przypomina mi się tu historia zasłyszana z mojego miasta, że ktoś odkupił poprzez miejscowy serwis zeszłoroczny rower jednego z zawodników CCC i kazał sobie do niego zamontować platformy i światełka ;)



#79 Hiszpan25

Hiszpan25
  • Użytkownik
  • 117 posts
  • SkądSzczecin/Hamburg

Posted 29 September 2015 - 18:58

OK kolejny sezon przejeżdżony. Awarii zero. Wszystko działa, nic nie popękało, nic się nie rozpadło mimo jeżdżenia po mieście a więc dość częstego pokonywania krawężników. Rama może nie najlżejsza ale za to okazała się naprawdę wytrzymała na trudy codziennej jazdy w mieście. 

PZDR!



#80 Hiszpan25

Hiszpan25
  • Użytkownik
  • 117 posts
  • SkądSzczecin/Hamburg

Posted 05 July 2018 - 09:09

pierwsza awaria miala miejsce dopiero wczoraj. klamkomanetka poddala sie. reszta dziala nadal jak trzeba. 2 komplety opon zjezdzone.