
Mój projekt a3r0 na 2013
#61
Posted 21 November 2012 - 22:51
Trzeba było mówić na samym początku: "jestem szosowym laikiem, składam szosę, proszę o pomocne rady dla początkującego", Ty wolałeś udawać kozaka, a skutkiem tego było stwierdzenie, że szosa i to jeszcze TT jest niekomfortowa, a bloki potrafią zabić na ścieżce rowerowej. Owszem, SPD w mieście jest niebezpieczne i trzeba sporego doświadczenia i sporej wprawy by poruszać się sprawnie po mieście z tym systemem, ale SPD nie jest stworzone do jazdy po mieście, wiec nie może się nadawać do tego celu. Rower TT również nie nadaje się do jazdy po mieście, bo jest zwyczajnie niebezpieczny, więc albo schowaj rower do garażu, albo wykup sobie ubezpieczenie OC i NWna rower albo przesiądź się na rower miejski stworzony do jazdy miejskiej, a szose zostaw na wolne dni i na wycieczki poza miasto.
Niestety zamiast pisać o rowerze, temat skupia się na jego uzytkowniku, ale cięzko tego nie robić, skoro uzytkownik twierdzi, że szosa jest niekomfortowa.
#62
Posted 24 November 2012 - 16:13
Rozumiesz teraz porównanie Aventador z gazem??
#63
Posted 24 November 2012 - 20:00

#64
Posted 08 January 2013 - 18:27
Wynik ważenia roweru gotowego do jazdy więc z pedałami, licznikiem i oświetleniem to niestety aż 8100g +/- 10g. jest więc pole do pracy na sezon 2014


#65
Posted 13 January 2013 - 15:02
on też jeździ bez wpinanych pedałów. :mrgreen:
#66
Posted 13 January 2013 - 15:23
#67
Posted 13 January 2013 - 19:12
#68
Posted 13 January 2013 - 22:11
Quote
on też jeździ bez wpinanych pedałów.
Butki dmt + shimano np. PD-M324...wpinane.
Rower fajny. Zazdroszcze;)
#69
Posted 18 January 2013 - 09:26
#70
Posted 01 February 2013 - 20:33
#71
Posted 04 March 2013 - 23:14
#72
Posted 09 March 2013 - 09:54

#73
Posted 09 March 2013 - 09:59

Grube kolarstwo, BMI fighter
#74
Posted 09 March 2013 - 10:19
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#76
Posted 09 March 2013 - 19:35
#77
Posted 30 August 2013 - 20:51
Mały update. Rower nadaj sprawuje się dobrze. Nic się nie rozsypało, popękało czy uszkodziło. Mimo codziennej jazdy ścieżkami, ulicami a czasami i lekkim offroadem (szutrowe dróżki) bez niespodzianek. Szytki TUFO S33Special spełniają oczekiwania. Pełno na nich śladów ale ani razu nie zostały przebite lub uszczelnienie TUFO zrobiło swoją robotę szybko i niepostrzeżenie. Są też odporne na spotkania z krawężnikami i nierównościami na drodze.
Kilka osób zaoferowało chęć odkupienia więc nie tylko mi się pomysł pomieszania ramy aero z pozostałym osprzętem spodobał.
#78
Posted 30 August 2013 - 22:02
A zatrzaski chociaż masz?
Przypomina mi się tu historia zasłyszana z mojego miasta, że ktoś odkupił poprzez miejscowy serwis zeszłoroczny rower jednego z zawodników CCC i kazał sobie do niego zamontować platformy i światełka
#79
Posted 29 September 2015 - 18:58
OK kolejny sezon przejeżdżony. Awarii zero. Wszystko działa, nic nie popękało, nic się nie rozpadło mimo jeżdżenia po mieście a więc dość częstego pokonywania krawężników. Rama może nie najlżejsza ale za to okazała się naprawdę wytrzymała na trudy codziennej jazdy w mieście.
PZDR!
#80
Posted 05 July 2018 - 09:09
pierwsza awaria miala miejsce dopiero wczoraj. klamkomanetka poddala sie. reszta dziala nadal jak trzeba. 2 komplety opon zjezdzone.