Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ramy Orłowski


43 odpowiedzi w tym temacie

#21 jzpq

jzpq
  • Użytkownik
  • 43 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 grudzień 2008 - 23:51

Niezły rowerek, dobrze wygląda. Spawy są niewidoczne, bardzo ładna rama.

#22 keniol

keniol
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Skądbytom-londyn

Napisano 30 styczeń 2009 - 01:13

A moja juz w drodze :-D
jak tylko dotrze wysle fotki.

#23 pk345

pk345
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Skądinowrocław

Napisano 30 styczeń 2009 - 18:39

Ja mam ramę szosową Orłowskiego na rurach Deda EOM 16.5 lutowaną, jakieś 1,5 rku temu kosztowała 2,8 kzł (sama rama), wszystkie wymiary, kąty itd. podałem na schemacie, oczywiście kolor i lakier perłowy wedle uznania. Na ramie poprosiłem dodatkowo o napisanie lakierem mojego imienia i nazwiska. Wtedy na ramę czekałem ok 6 tygodni. Wykonanie perfekcyjne, pełen profesjonalizm, luty idealne, rury bez jakichkolwiek wad, uszkodzeń, itp. Pełne zadowolenie. Naprawdę człowiek godny polecenia, wbrew pozorom cena rozsądna za taką solidność i jakość wykonania.

#24 Darek80

Darek80
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • Skądokolice Łowicza

Napisano 31 styczeń 2009 - 21:36

pk345 - fotki poproszę :-)

#25 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Napisano 02 luty 2009 - 10:50

Moim zdaniem lepiej kupić taką ramę od Orła, zamiast pchać się w tani karbon. Jacek jest profesjonalistą. Nie słyszałem jeszcze narzekań na temat tego co robi.

#26 Darek80

Darek80
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • Skądokolice Łowicza

Napisano 02 luty 2009 - 15:23

Moim zdaniem lepiej kupić taką ramę od Orła, zamiast pchać się w tani karbon. Jacek jest profesjonalistą. Nie słyszałem jeszcze narzekań na temat tego co robi.

Przeczytałem i wróciła mi wiara w ludzi :-) . Jestem dokładnie tego samego zdania co Ty.

#27 jzpq

jzpq
  • Użytkownik
  • 43 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 luty 2009 - 20:23

A nie lepiej dobre aluminim? :)

#28 dyki

dyki
  • Użytkownik
  • 323 postów
  • SkądTwickenhamus

Napisano 02 luty 2009 - 21:01

Stal to stal ;-)

#29 johndoe

johndoe
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 luty 2009 - 08:19

Czy mogę prosić namiar na pana orłowskiego? To co znalazłem w googlu jest już nieaktualne.

#30 ptx

ptx
  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Skądpolska

Napisano 08 luty 2009 - 10:58

Czy mogę prosić namiar na pana orłowskiego? To co znalazłem w googlu jest już nieaktualne.


podłączam sie do pytania.chciałbym sobie zamówić ramę do "ostrego".

#31 orlowski

orlowski
  • Użytkownik
  • 33 postów

Napisano 08 luty 2009 - 11:13

Aktualne ,,namiary'':
Tel. 0501 208 258
email [email protected]
Pozdrawiam, Orłowski

#32 Elo78

Elo78
  • Użytkownik
  • 63 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 grudzień 2009 - 18:42

Wiecie może ile by mniej więcej wołali za zmniejszenie ramy o 3-5 cm? Chodzi mi tylko o uznanych rzemieślników.

#33 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 grudzień 2009 - 20:02

Zapytaj samych rzemieślników:) post wyżej masz namiary na p. Jacka.


#34 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 18 wrzesień 2012 - 19:56

Miał ktoś ramę tt od P. Orłowskiego?

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#35 pk345

pk345
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Skądinowrocław

Napisano 17 wrzesień 2014 - 21:59

pk345 - fotki poproszę :-)

 

Jeśli jeszcze chcesz zerknąć z ciekawości na fotki ramy mogę je wstawić w sobotę. "Trochę" już czasu minęło co prawda...



#36 pk345

pk345
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Skądinowrocław

Napisano 17 wrzesień 2014 - 22:02

Ciekaw jestem jakie są aktualne ceny stalówek szosowych u P. Jacka. W końcu już parę ładnych lat upłynęło od zakupu ;)



#37 er_te

er_te
  • Użytkownik
  • 710 postów

Napisano 17 wrzesień 2014 - 22:15

Napisz i zapytaj, ale około 2500-3000 zł.

#38 pk345

pk345
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Skądinowrocław

Napisano 18 wrzesień 2014 - 19:10

Myślałem, że ktoś aktualnych z klientów P. Orłowskiego się podzieli taką informacją. No ale nawet jeśli Deda EOM 16.5 kosztowałaby aktualnie te 3tys. zł to i tak po 8 latach od mojego zakupu (wtedy było to 2,8tys.) wzrost cenowy byłby naprawdę minimalny.



#39 Mateusz30

Mateusz30
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 23 wrzesień 2014 - 07:04

Nie rozumiem tego całego "jarania" się karbonem. Dla normalnego człowieka rower powinien być przede wszystkim trwały, spełniać walory użytkowe i estetyczne. Skoro każdy zawodnik powie wam wprost, że jego rama nadaje się na złom w połowie sezonu bo traci sztywność, to po co w ogóle się w to pchacie (karbon)? Mam wielu znajomych ścigających się amatorsko na szosie i w terenie, których zwyczajnie stać na drogie rowery. Włoszka w karbonie za 25 kafli i więcej to codzienny widok na ustawkach. I wiecie co się z takim rowerem dzieje po 2 sezonach? Pod człowiekiem, który ma amatorską nogę gnie się i trzeszczy w sprintach jak makrokesz. Rower za 25 patoli. To samo dzieje się z każdym wylajtowanym karbonem. Więcej sztywności ma triban za 1500. Sam w tym roku połamałem 2 ramy. Bezwypadkowe w czasie normalnej jazdy. Jedną alu po 2 latach, drugą po 3. Obserwuję rowery kolegów i mocno eksploatowane rowery alu też tracą sztywność w porównanu do karbonu. Jednak w mniejszym stopni i wolniej. Wszystko w końcu pęka, dlatego wydawanie wielkich pieniędzy na ramy, odkładanie na nie miesiącami nie ma sensu. Lepiej kupić coś przyzwoitego i taniego w alu i po prostu jeździć, zamiast jarać się marzeniami o wspaniałym karbonie, bo to tylko mrzonki. Trzeba by go zmieniać na nowy co sezon. A wszystko ostatecznie wskazuje na to, że najlepszym materiałem na ramy jest stal. Wieczna i najlepiej amortyzująca.



#40 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 23 wrzesień 2014 - 10:19

Przesadzasz, jeżeli chodzi o wytrzymałość ram karbonowych. Nie trzeba ich wymieniać ani po sezonie, ani po dwóch. Znam ludzi jeżdżących na tej samej ramie z włókna od ponad dekady. Nie są przesadnie szczupli, trochę wążą. Sam obecnie ważę ok. 100 kilo a tzreci sezon ujeżdżam karbonową ramę. Nic nie zapowiada, aby coś się miało z nią dziać. Rama  z karbonu ma tę przewagę nad stalą, że jest sporo lżejsza. To się docenia podczas długich podjazdów i podczas ścigania się z innymi.

 

Inna rzecz, że rzeczywiscie podniecanie się, czy rama waży 1000 g czy 920 g jest bez sensu. No i prawda że stalowe ramki są po prostu piękne.





Dodaj odpowiedź