Universal Jaguar
#23 Gosc_Sliwu_*
Posted 27 February 2013 - 16:28
rurokura, ja wiem że poprostu masz tych zębatek z pięć sztuk i nie chcesz się podzielić, dlatego uspokajasz moją podświadomość :-P .
A poważnie to od biedy założę taką, ale jednak wolałbym całą.
#24
Posted 01 March 2013 - 18:48
dobrze, że "tylko" takich obrażeń i strat doznałeś: )
zębatek mam niedobór, najprędzej ze Sporta dokładaj, chociaż ostatnio nie widziałem żadnych.
jeszcze myślałem o przerzutkach... to prawda, że jakiś Nuovo Record fajnie pasowałby do zestawu. moim zdaniem wczesne przerzutki Charkow też wyglądałyby z manetkami Campy (zwłaszcza tylna). no, ale wiadomo, to ciągle nie Campa.
a jakie Favority wziąłeś? PWB, czy Special?
#26 Gosc_Sliwu_*
Posted 02 March 2013 - 22:24
Poniżej małe bifo an afta (z angielska)
Mam do Was pytanie. Zapewne rozbieraliście już tylną favorit special. Czy miejsca nitowane nitowaliście ponownie? Czy skręcaliście na śrubkach? Małe nierdzewne śruby chyba nie będą jakimś bardzo widocznym odstępstwem od oryginału?
#28
Posted 03 March 2013 - 09:22
Chodzi o półplastika? Po co żeś roznitowywał to? Jak w każdej przerzutce masz tu cztery sworznie. W Special-u dwa przeciwległe są nitowane, pozostałe na pierścienie Segera. Pierścionki ściągasz i w takiej pozycji powinno się wszystko ładnie umyć, nasmarować, dalej nie ma potrzeby rozbierać.Mam do Was pytanie. Zapewne rozbieraliście już tylną favorit special. Czy miejsca nitowane nitowaliście ponownie? Czy skręcaliście na śrubkach? Małe nierdzewne śruby chyba nie będą jakimś bardzo widocznym odstępstwem od oryginału?
Dodatkowa uwaga - lepiej do montażu kupić nowe pierścienie Segera, one lubią w tych przerzutkach wyskakiwać.
#30 Gosc_Sliwu_*
Posted 03 March 2013 - 19:58
http://allegro.pl/si...3066581459.html
Co o tym myślicie?
#31
Posted 04 March 2013 - 07:56
http://www.disraelig...derailleur.html
Mam takie coś w Jaguarze, na którym z pewnych względów nie jeżdżę. Ciekawostką jest, że wygrzebałem ją z roweru ZZR Rekord 10, możliwe, że zastąpiła tę zwykłą ZZR dośrodkową lub właśnie Favorit Special. Prezentuje się dobrze, konstrukcja raczej solidna (nity budzą zaufanie, pełna chromowana a może i nierdzewna stal, kółka łożyskowane na stożkach jak piasty) a działa też znakomicie. A z tymi Special to loteria nieraz była... :-?
No i PWB wydaje się być historyczna... ;-) Taka jakby czeska odmiana Campagnolo Record.
#32 Gosc_Sliwu_*
Posted 06 March 2013 - 18:50
#33
Posted 07 March 2013 - 15:18
No i jeszcze siodło: skoro mówisz, że Jaguar byłby na słoneczne popołudnia i nie miałby moknąć gdzieś na trasie to skórzane siodełko byłoby ok. Dodatkowo pasowałoby do oryginalnej sztycy, a rower byłby oryginał: )
#34 Gosc_Sliwu_*
Posted 07 March 2013 - 22:22
Powiedz mi jeszcze o jakim skórzanym siodełku dokładnie mówisz?
#35
Posted 09 March 2013 - 20:22
co do siodełek to Favorit, ZZR będą bardzo tanie np. za 20zł można znaleźć siodełko z niepopękanej skóry, ale po którym niestety widać, że jest wysiedziane. podejrzewam, że poniżej 100zł powinno trafić się jakieś ładne, zachodnie skórkowe siodełko.
#38
Posted 11 March 2013 - 18:41
#39 Gosc_Sliwu_*
Posted 12 March 2013 - 21:52
h/k, dobre rady! Mam właśnie starego strickera z ładnym siodełkiem ale ze bardzo stwardniałą i zdeformowaną skórą. Jak długo moczyć?
Odnośnie sznurówy to chyba niezbyt estetyczna wersja. Tak mi się przynajmniej wydaje.