
Jakie linki i pancerze.
#1
Napisano 15 listopad 2012 - 23:33
Zmieniam rame i pora aby zmienić też linki oraz pancerze.
Co polecacie?
Myślałem na 2ma opcjami.
Nr 1. http://allegro.pl/ja...2779531147.html
coś takiego... tylko że nie mają biełego ani czarnego i są drogie
albo
Nr 2. Kupić jakieś linki + pancerze http://allegro.pl/na...2793983177.html
Sam nie wiem.
Prosze o jakieś propozycje.
#2
Napisano 16 listopad 2012 - 00:09
#4
Napisano 16 listopad 2012 - 08:54
biały powiedzmy z 4 zł/metr hamulec/przerzutka , linki ok 6 zl /szt i do tego końcówki i po co 100 zl ??
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#5
Napisano 16 listopad 2012 - 10:51
Ja bym się skłaniał ku Jagwire, bo wypróbowane i pewne - raz mi się tylko pancerz zagiął po przywaleniu w drzewo. Te Niro niby fajne, bo lekkie, ale jak w środku jest alu, to nie dość, że się mogą szybko wycierać, to nie będzie problemu z zagięciem się pancerza.
#7
Napisano 16 listopad 2012 - 11:26
Jeszcze jedno pytanie. Czy pancerz hamulcowy ma taką samą średnice jak do przerzutek ?
Czy końcowki do pancerzy są identyczne do hamulcy i przerzutek ?
- darsment lubi to
#8
Napisano 16 listopad 2012 - 11:34
Mam czarne ale juz pociete, nie pamietam czy wogole byly jezdzone, zmienilem na niebieskie. Jak chcesz to daj znac jakie dlugosci potrzebujesz (na pw ewentualnie).
#9
Napisano 16 listopad 2012 - 11:43
#10
Napisano 16 listopad 2012 - 12:11
Co do końcówek to do hamulców lepiej dać metalowe, przerzutkowe mogą być plastikowe.
Pancerze są istotne, ale wg mnie lepiej kupić dobrej jakości linki, szlifowane, z lutowanymi końcówkami.
#11
Napisano 16 listopad 2012 - 13:55
Cytat
ktore i tak sie obcina ;-)lepiej kupić dobrej jakości linki, szlifowane, z lutowanymi końcówkami.
#12
Napisano 16 listopad 2012 - 14:13
#13
Napisano 16 listopad 2012 - 14:28
#16
Napisano 05 styczeń 2013 - 18:25
http://allegro.pl/ja...2854080014.html
Teraz komplet, który jest wersją OEM:
http://www.karbonowy...-hamulcowy.html
http://www.karbonowy...wire-basic.html
Wersja z napisem czy bez nie ma znaczenie. Chodzi mi o to czy będą jakieś różnice w funkcjonowaniu?
#17
Napisano 05 styczeń 2013 - 18:37
Jagwire Racer to zupełnie inna klasa. Ma nierdzewne linki, lepsze końcówki i pracuje naprawdę przyjemnie. Korzystałem z niego przez dwa sezony (choć faktem jest, że na tym rowerze unikam deszczu) i najchętniej bym go zostawił, gdybym tylko nie zmienił mostka na dłuższy, co wymusiło zmianę pancerzy. Polecam, bo różnica zwróci Ci się dzięki znacznie lepszej trwałości.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#18
Napisano 06 styczeń 2013 - 07:25
#19
Napisano 17 marzec 2013 - 10:50
#20
Napisano 17 marzec 2013 - 11:06
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Dodaj odpowiedź
