Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bardzo proszę o pomoc .


32 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubens

kubens
  • Użytkownik
  • 543 postów
  • SkądPodhale

Napisano 19 listopad 2012 - 20:22

Witam .
Jest to mój pierwszy temat na tym forum więc prosiłbym o wyrozumiałość. :lol:
Mój problem polega na tym , że planuje kupić nowy rower szosowy a z racji tego iż nigdy nie miałem do czynienia z tego typu rowerami to jestem kompletnie zielony w tym temacie [ tyle co przeglądam to forum już od dłuższego czasu ] i tu liczę na waszą pomoc ;-)
Z góry podkreślam że rower chce kupić nowy . cena - max 2,5 tys.
Mam już 2 [można powiedzieć wybrane modele] :
1.Merida Race Lite 900 - Ten rower moge mieć za 2,5 tys , i tu pytanie czy opłaca się ?
2.Bottecchia RS 110 - czy dobry jest ten rower i czy sie go również opłaca kupować za 2,3 tys ?
Jestem otwarty również na inne propozycje [ do 2,5 tys ]

Bardzo bym prosił o waszą pomoc ;-)

#2 KubaG

KubaG
  • Użytkownik
  • 278 postów
  • SkądKrk

Napisano 19 listopad 2012 - 20:38

Zobacz sobie oferte np. Scotta, Kellysa. Za 2500 nie masz wyboru w nowych, ale możesz kupić super używke która przeżyje np. Kellysa. Jeżeli jednak zostajesz przy nowym to przejrzyj inne tematy bo pełno jest takich pytań jak Twoje.

#3 kubens

kubens
  • Użytkownik
  • 543 postów
  • SkądPodhale

Napisano 19 listopad 2012 - 20:50

głównie to mi tu chodzi o ta meridę , czy to dobry rower jest ? i rozsądna cena 2, 5 tys? [model 2013]

#4 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8543 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 listopad 2012 - 20:56

Osobiście brałbym używkę. W cenie do 2,5 tys. zł dostaniesz roczny rower, który wyjściowo kosztował 3,5 tys. zł, w bardzo dobrym stanie - trzeba tylko nieco poszukać.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#5 KubaG

KubaG
  • Użytkownik
  • 278 postów
  • SkądKrk

Napisano 19 listopad 2012 - 21:05

głównie to mi tu chodzi o ta meridę , czy to dobry rower jest ? [model 2013]