Mój Dzisiejszy Trening
#1941
Posted 28 June 2013 - 21:24
Po południu 31 km na ostrym kole ze średnią prędkością coś ponad 29 km/h i kadencją 88 obr/min.
Niby jestem biegaczem ale ostatnio coraz bardziej mi się rower podoba i rozpaczliwie staram się łączyć te dwie dyscypliny. I tu mam pytanie, bo zupełnie nie znam się na kolarstwie. W niedzielę ścigam się w MTB i nie wiem jak jutro z treningiem. Myślę żeby tylko bardzo lekko pojechać ze 20 km a potem zrobić z 5-6 200 metrowych przyspieszeń. Takie biegowe podejście ale nie wiem czy to ma sens...
#1945
Posted 29 June 2013 - 09:16
Przekonałem się również, że coś jest w przysłowiu "nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło". Chyba znalazłem idealną dla siebie kombinację geometrii ramy plus napędu. Do tego noga zapodawała aż miło no i na koniec podsumowanie w postaci Guano Apes wymiatających na żywo - szkoda, że tylko przez 45 minut. Ale - darowanej klaczy w zęby się nie zagląda.
#1946
Posted 29 June 2013 - 13:44
Dst: 36.00 km
Czas: 01:00 h
Avg: 36.00 km/h
Max: 87.00 km/h
Temp: 23.0*C
HR max: 189( 94%)
HR avg: 153( 76%)
Kalorie: 731(kcal)
caD: 85
max cad: 138
przewyższenia: 168m
Fajnie wygląda wykresik na endomondo: http://kris91.bikest...i-skuterem.html :mrgreen:
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#1948
Posted 29 June 2013 - 14:01
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#1951
Posted 29 June 2013 - 20:33
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#1952 Gosc_łukasz_*
Posted 29 June 2013 - 21:17
#1953
Posted 29 June 2013 - 22:01
Śr. moc: 176 W
Maks. moc: 888 W
Max Avg Power (20 min): 191 W
Normalized Power (NP): 186 W
Intensity Factor (IF): 0,902
Training Stress Score (TSS): 161,9
Work: 1.266 k
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1955
Posted 30 June 2013 - 14:33
Ciekawy wypad. Najpierw ustawka z Thorianem i jego kolegą (pozdrawiam serdecznie), a potem - zupełnie przypadkowo - dołączenie do grupy wyjeżdżającej z Kwiatkowskiego (pozdrawiam wszystkich serdecznie). Tym samym przestałem być, że tak się wyrażę, "peletonowym prawiczkiem", LOL
Przed Sędziszowem Młp. jakiś kryzys mię dopadł i pociąg odjechał... Po dotankowaniu "paliwa" samotnie przejechałem resztę trasy.
Jak na czwarty wyjazd po miesięcznej przerwie uważam, że i tak było nieźle.
#1956
Posted 30 June 2013 - 15:40
... coś endo znów Ci zaniżyło maksa...
A mnie endo dziś w ogóle nie wystartowało. A jak już wystartuje, to kradnie pierwsze 1.4 km...
Dziś w Paśmie Brzanki 100 km i 1800 m w pionie Już na spokojnie, ze średnią 22.4/h i
=133, głównie w strefie pierwszej. Średnie nachylenie z 34 km podjazdów 6%, max 14-15% złapane 3x. 11tek i 12tek na pęczki, nawet nie liczę... Heh, fajnie się wjeżdża takie 14% ścianki szczególnie pod sam koniec trasy Niby pod samym domem mam 23%, ale przy mojej nadwadze (maleje na szczęście) szkoda mi roweru...
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#1957
Posted 30 June 2013 - 17:25
Zimno i wietrznie, ubrałem się jak na jesień no i nie żałuję. Na dodatek większość dróg dziura na dziurze - zachciało mi się turystycznej jazdy, to i miałem :-x
Miała być spokojna jazda w strefach 2/3 no i taka była, choć przez wmordęwind musiałem pilnować stref i zdzierżyć, że przy 170W jedzie się 23 km/h, a nie jak normalnie trzy dychy... A co tam :mrgreen:
Podsumowanko dzisiejszej jazdy:
Śr. moc: 150 W
Maks. moc: 782 W
Max Avg Power (20 min): 164 W
Normalized Power (NP): 159 W
Intensity Factor (IF): 0,773
Training Stress Score (TSS): 136,5
Work: 1.240 kJ
No i podsumowanie miesięczne:
Aktywności: 22
Dystans: 920,93km
Czas: 33:21:57
Kalorie: 18.797C
TTS: 2308
Jak dla mnie jest okidoki, choć mogłem te 8 dych dokręcić byłby 1k w miesiącu zaliczony :cry:
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1958 Gosc_Grzeesiu96_*
Posted 30 June 2013 - 17:40