Mój Dzisiejszy Trening
#14242
Napisano 06 czerwiec 2020 - 15:45
Bardzo fajna trasa bocznymi drogami, uprzedzam, że czasem asfalt mocno dziurawy ale i tak polecam.
https://connect.garm...vity/5048183639
- Dari, 4gotten, bonobo i 1 inna osoba lubią to
#14243
Napisano 06 czerwiec 2020 - 22:47
We czwartek krótki (54.45 km, <21.18/h>, 837 m up) rozruch w Paśmie Brzanki: www.strava.com/activities/3564428965
W sobotę Podhale (339.55 km, 3270 m up, <24.18/h>), tak bardzie przelotowo niż wspinaczkowo (rano opóźniłem wyjazd o ponad godzinę przez mokre drogi, przez co odpadła przenajsłynniejsza ściana- Bukovina): www.strava.com/activities/3574415758
- Robert74, Marcin321 i 4gotten lubią to
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#14245
Napisano 07 czerwiec 2020 - 16:42
Wyjazd burzom naprzeciwko, spowalniany wiatrem i wczorajszym zmęczeniem (46.38 km, 665m up): www.strava.com/activities/3578411909
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#14246
Napisano 09 czerwiec 2020 - 20:05
2h05min w tym 5 pociągnięć w okolicach progu po 10-12min. Reszta lekko.
BTW. Dojrzałem do zmiany sprzętu: ma być fajne alu HT, shimano 1x12, 120mm skoku, kąt główki ~68. Tak żeby na ustawkę z @mess wpaść, a i w górach też pośmigać.
Ale problem znany - obecnie nic nie ma i trzeba czekać na 2021.
#14248 Gosc_Kuba__H_*
Napisano 09 czerwiec 2020 - 22:35
Trailowki teraz to po 140 maja, chyba scotty sparki maja 120 skoku, nie wiem jak tam Marcin wazysz, ale ja jak chcialem sparka kupic, to sprzedawcy mi odradzili dwa najtansze modele, bo nie maja sztywnych osi, w zwiazku z tym sugerowli ze powyzej 80 kg bedzie malo stabilny i kolo bedzie myszkowac. Cytuje: "wole nie sprzedac niz miec niezadowolonego klientaTo trailówke chcesz miec? 120mm skoku to chyba rzadko ktory XC ma
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
#14250
Napisano 10 czerwiec 2020 - 07:42
@krisskross - Sztywne osie boost na pewno i to jeszcze bez udziwnień (czyli 110/148). Rowery zmieniam tak rzadko, że cenię standardy bo z wynalazkami po 5-7 latach robi się problem z częściami.
@cauchy - Myślałem o typowym XC ale trochę zmieniłem kierunek w stronę "nowoczesnego" XC. Na Mazowszu też pojadę - może wolniej ale "who cares" (stravę wywaliłem i mi dobrze), a jednak w górach frajdy będzie więcej. Zresztą ostatni raz na MTB w górach to jeździłem na poważnie ze 12 lat temu to i skill nan pewno przytępiony, rower który więcej wybaczy będzie mile wskazany. A full-a nie chcę bo jednak MTB u mnie to sporo jazdy jesień-zima-wiosna, rower nie ma zbyt lekko i wolę prostą konstrukcję.
Ale tak jak pisałem, obecnie rynek wyssany do cna. Do tego uparłem się na Shimano, a w modelach 2020 to była jeszcze rzadkość, liczę że w 2021 będzie już powszechniejsze. Tak koncepcyjnie podchodzi mi ten Canyon, chociaż hamulce ma biedne, koła też pewnie do wymiany.
https://www.canyon.c...l-8.0/2459.html
#14251 Gosc_Kuba__H_*
Napisano 10 czerwiec 2020 - 09:23
@krisskross - Sztywne osie boost na pewno i to jeszcze bez udziwnień (czyli 110/148). Rowery zmieniam tak rzadko, że cenię standardy bo z wynalazkami po 5-7 latach robi się problem z częściami.
@cauchy - Myślałem o typowym XC ale trochę zmieniłem kierunek w stronę "nowoczesnego" XC. Na Mazowszu też pojadę - może wolniej ale "who cares" (stravę wywaliłem i mi dobrze), a jednak w górach frajdy będzie więcej. Zresztą ostatni raz na MTB w górach to jeździłem na poważnie ze 12 lat temu to i skill nan pewno przytępiony, rower który więcej wybaczy będzie mile wskazany. A full-a nie chcę bo jednak MTB u mnie to sporo jazdy jesień-zima-wiosna, rower nie ma zbyt lekko i wolę prostą konstrukcję.
Ale tak jak pisałem, obecnie rynek wyssany do cna. Do tego uparłem się na Shimano, a w modelach 2020 to była jeszcze rzadkość, liczę że w 2021 będzie już powszechniejsze. Tak koncepcyjnie podchodzi mi ten Canyon, chociaż hamulce ma biedne, koła też pewnie do wymiany.
ja sie przesiadłem z topornego XC, którego sam składałem na Neurona od Canyona (Trail), postawową wersję chyba 6.0, jestem mega zadowolony, to w jaki spośób jeździ ten rower, jak zjeżdża, przy moich raczej średnich/niskich umiejętnościach mtb, to rewelacja, chyba zaden rower nie dał mi tyle frajdy. Czy jest wolny ? na podjazdach wolniejszy na zjazdach szybszy, natomiast komfort jazdy jaki mi daje i poczucie bezpieczeństwa jest bezcenne pojade nim po bułki do sklepu, na lokalną ustawke mtb, ale też w góry na szlaki ... wszędzie da radę. Widze też tendecję u lokalnych kuni do przesiadania się na xc z pełnym zawieszeniem.
Żeby zachować ciągłość tematu:
Wczoraj 2 h po lokalnych lasach i górkach w czystym tlenie wg. HR. avg Hr 116
#14254
Napisano 11 czerwiec 2020 - 15:52
Coś na rozkręcenie nóg, tak żeby zdążyć przed burzami (42 km, 521m up): www.strava.com/activities/3597839152
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#14258
Napisano 13 czerwiec 2020 - 20:42
Kajakiem po Pilicy (tak ze 4h leniwego wiosłowania netto), rzeka nudna do cna - ale miejsc do kąpieli pod dostatkiem:
https://connect.garm...vity/5083986129
A że nad Plicę trzeba jakoś z Warszawy dojechać to wpadła poranna szosa 3h05m, 185W.
https://connect.garm...vity/5083831701
Bardzo ładne tereny, tylko już dosyć daleko - żeby zrobić pętlę do domu to już wyjdą dystanse pod 200km. Przy okazji nowa technika planowania tras: geoportal i ortofotomapy - są całkiem aktualne i spokojnie można dojrzeć czy jest asfalt, a nawet czy jest jednolity czy łata na łacie
- Dari lubi to
#14260
Napisano 13 czerwiec 2020 - 22:59
Kolejne 2 wieczorne kręcenia w Paśmie Brzanki:
- pierwsze w piątek żeby przetkać oskrzela zawalone spalinami kosiarki źyłkowej (63.58 km, <24.16/h>, 667 m up): www.strava.com/activities/3604302833
- drugie w sobotę żeby odreagować po odkryciu, że nasze pole ziemniaków zostało zmasakrowane w nocy przez watahę dzików (58.44 km, <21.01/h>, 1000 m up) : www.strava.com/activities/3609870563
- Marcin321 i lukaszzsch lubią to
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."