Nie, stary Android nie wystarczy, z tego względu, że to będzie telefon jako telefon i jako licznik, dwóch nie ma sensu wozić ze sobą.
Zastanawiam się nad S4 mini, pytanie, czy pod 5.1 CyanogenMod będzie działać ANT+, trzeba sprawdzić temat...
Dzięki anyway
Smartphone Z Ant+/btle Jako Alternatywa Dla Liczników Z Pulsometrem I Komputerków Sportowych (Garmin I Inne)
#401
Posted 29 April 2015 - 11:19
Scapin Blake, Force, Fulcrum.
#403
Posted 29 April 2015 - 11:30
Czy ja dobrze zrozumiałem, że przy włączonym np. IPBike te wszyskie telefony nie pociągną za długo? Bo jezeli tak, to kłania się kombinatoryka z bateriami, itd... a w tym przypadku to lepiej kupić osobno starszą Xperię faktycznie i używać jej tylko jako licznik.
Scapin Blake, Force, Fulcrum.
#405
Posted 29 April 2015 - 11:35
Zastanawiam się nad S4 mini, pytanie, czy pod 5.1 CyanogenMod będzie działać ANT+, trzeba sprawdzić temat...
Dzięki anyway
S4 mini nie ma wbudowanego ANT+ ale ( jeśłi zaktualizujesz Androida do Kit Kat) spokojnie działa transmisja przez BLE- ( przez Bloototh)- tylko potrzeba kupić specjalne czujniki .( ja mam dwusystemowe ANT+Ble i jestem z nimch b.zadowolony).Teraz jak Xperia Active się popsuła próbuję właśnie jeździć z tym telefonem.
Co do baterii- jechałem autem z klocem Prestigio Muze A3 - I wynik z Locusem przy podświetlaniu automatycznym zjazdał 6-7 % na godzinę- czyli można przyąć te 12 h co najmniej . Ale on ma bateryjkę 3000 do tego -kloc nie telefon ( 133 mm długość - uwaga bo w opisie jest 124 a to nieprawda)
#406
Posted 29 April 2015 - 11:38
S4 mini nie ma wbudowanego ANT+ ale ( jeśłi zaktualizujesz Androida do Kit Kat) spokojnie działa transmisja przez BLE- ( przez Bloototh)- tylko potrzeba kupić specjalne czujniki .( ja mam dwusystemowe ANT+Ble i jestem z nimch b.zadowolony).Teraz jak Xperia Active się popsuła próbuję właśnie jeździć z tym telefonem.
A to jest jakaś opcja, żeby pójść w BLE, bo w zasadzie na razie nie planuje np. czujników mocy a tylko prędkość/kadencję.
Jakie masz czujniki?
Scapin Blake, Force, Fulcrum.
#407
Posted 29 April 2015 - 11:38
S4 mini nie ma wbudowanego ANT+ ale ( jeśłi zaktualizujesz Androida do Kit Kat) spokojnie działa transmisja przez BLE- ( przez Bloototh)- tylko potrzeba kupić specjalne czujniki .( ja mam dwusystemowe ANT+Ble i jestem z nimch b.zadowolony).Teraz jak Xperia Active się popsuła próbuję właśnie jeździć z tym telefonem.
A to jest jakaś opcja, żeby pójść w BLE, bo w zasadzie na razie nie planuje np. czujników mocy a tylko prędkość/kadencję.
Jakie masz czujniki?
EDIT: Bo jeżeli BLE to wybór jest prosty dla mnie (N4).
Scapin Blake, Force, Fulcrum.
#408
Posted 29 April 2015 - 11:40
na serducho -http://www.bike24.co...2;product=78652
Kadencja +puls- http://www.bike24.co...2;product=51116
Trochę droższe bo 2 systemy - ale śmigają ładnie.Można dużo taniej kupić na samo Ble ( bez ANT)
(Najważniejsze- telefon musi mieć ANdroida co najmnije 4.3 i bloototh co najmniiej 4.0 )
#410 Gosc_qrczakzul_*
#411
Posted 29 April 2015 - 11:58
Jeszcze jedno - te czujniki mocy to są często ( o ile nie wszystkie) nie tylko na ANT ale i na BLE( Bluetooth smart -np.http://www.stagescyc...com/stagespower albo http://4iiii.com/product/precision/ to te tańsze)
#412
Posted 29 April 2015 - 14:01
Xperia E3 kosztuje nowa poniżej 500 PLN i posiada ANT+ IMHO lepszy wybór niż S4 mini:
http://www.thisisant...ctory/xperia-e3
#415
Posted 29 April 2015 - 17:38
Panowie,
Śledzę wątek, bo uważam, że dla osób, które jeżdżą mało na rowerze lub często, ale krótsze trasy, to telefon i czujniki są dobrym sposobem zapisu danych. Ale nie rozumiem jednego - jak można w ogóle rozważać zakup nowego telefonu plu czujników hr i kadencji/prędkości, jeśli można w tej cenie kupić taki sam zestaw garmina. Weźmy ostatnie wpisy - Robert rozważa kupno Xperii Neo V.
Załóżmy, że cena nowego wyjdzie 250 zeta. Do tego jakiś pokrowiec lub mocowanie - co najmniej 50 zeta. do tego czujniki - pasek hr ok 180-200 zeta, czujniki kadencji i prędkości dodatkowe 150 zł. Razem jakby nie liczyć z tanim telefonem: 650 zeta. Do tego trzeba doliczyć jakiś porządny power bank, bo na trasę 4-godzinną już byłby stres przy włączonym podglądzie licznika/telefonu. A jak nie jest włączony podgląd hr, kadencji, dystansu, prędkości, to po co nam takie bajery jak zapis trasy. Albo mamy licznik cały czas na podglądzie, albo nie ma sensu.
Za 650 zeta można kupić edka 500 (a jest kilka odrobinę tańszych rozwiązań: mio, bryton, etc). Że nie ma map? Że trzeba wozić dodatkowo telefon? To i tak nic, przy problemach z jakością baterii w telefonach; przy problemach z jakością odbiornika gps w telefonach, przy fajansiarskim sofcie w telefonach; przy kłopotach z mocowaniem i zabezpieczeniem przed słońcem/deszczem.
Pytam serio - po co?
#416
Posted 29 April 2015 - 17:45
Nie, stary Android nie wystarczy, z tego względu, że to będzie telefon jako telefon i jako licznik, dwóch nie ma sensu wozić ze sobą.
Zastanawiam się nad S4 mini, pytanie, czy pod 5.1 CyanogenMod będzie działać ANT+, trzeba sprawdzić temat...
Dzięki anyway
Modowany android nie obsłuży ANT+ z tego co wiem.
Nie liczy się sprzęt tylko serce.
#417
Posted 29 April 2015 - 20:51
Panowie,
Śledzę wątek, bo uważam, że dla osób, które jeżdżą mało na rowerze lub często, ale krótsze trasy, to telefon i czujniki są dobrym sposobem zapisu danych. Ale nie rozumiem jednego - jak można w ogóle rozważać zakup nowego telefonu plu czujników hr i kadencji/prędkości, jeśli można w tej cenie kupić taki sam zestaw garmina. Weźmy ostatnie wpisy - Robert rozważa kupno Xperii Neo V.
Załóżmy, że cena nowego wyjdzie 250 zeta. Do tego jakiś pokrowiec lub mocowanie - co najmniej 50 zeta. do tego czujniki - pasek hr ok 180-200 zeta, czujniki kadencji i prędkości dodatkowe 150 zł. Razem jakby nie liczyć z tanim telefonem: 650 zeta. Do tego trzeba doliczyć jakiś porządny power bank, bo na trasę 4-godzinną już byłby stres przy włączonym podglądzie licznika/telefonu. A jak nie jest włączony podgląd hr, kadencji, dystansu, prędkości, to po co nam takie bajery jak zapis trasy. Albo mamy licznik cały czas na podglądzie, albo nie ma sensu.
Za 650 zeta można kupić edka 500 (a jest kilka odrobinę tańszych rozwiązań: mio, bryton, etc). Że nie ma map? Że trzeba wozić dodatkowo telefon? To i tak nic, przy problemach z jakością baterii w telefonach; przy problemach z jakością odbiornika gps w telefonach, przy fajansiarskim sofcie w telefonach; przy kłopotach z mocowaniem i zabezpieczeniem przed słońcem/deszczem.
Pytam serio - po co?
za 650 edge 500 bundle?
#418
Posted 29 April 2015 - 20:54
#420
Posted 30 April 2015 - 09:14
Jeszcze raz powtórzę. Na szybko moje BARDZO obiektywne spostrzeżenia:
Panowie,
Śledzę wątek, bo uważam, że dla osób, które jeżdżą mało na rowerze lub często, ale krótsze trasy, to telefon i czujniki są dobrym sposobem zapisu danych.
Załóżmy, że cena nowego wyjdzie 250 zeta.
Ja kupiłem Xperię Active za 170 zł
Do tego jakiś pokrowiec lub mocowanie - co najmniej 50 zeta. do tego czujniki - pasek hr ok 180-200 zeta, czujniki kadencji i prędkości dodatkowe 150 zł.
Do tego trzeba doliczyć jakiś porządny power bank, bo na trasę 4-godzinną już byłby stres przy włączonym podglądzie licznika/telefonu
Za 650 zeta można kupić edka 500 (a jest kilka odrobinę tańszych rozwiązań: mio, bryton, etc). Że nie ma map? Że trzeba wozić dodatkowo telefon? To i tak nic, przy problemach
z jakością baterii w telefonach
przy problemach z jakością odbiornika gps w telefonach,
GPS w Xperii Active jest bardzo dobry, w niczym nie ustępuje Garminowi nawet z Glonass (mam eTrexa)
przy fajansiarskim sofcie w telefonach;
soft w telefonie bije na łeb ten z Garmina, możliwość personalizacji aplikacji,mapy, sprzętowo(procesor) również przepaść,
przy kłopotach z mocowaniem
już było 25 zł i 30 min roboty z przymocowaniem uchwytu do obudowy telefonu
i zabezpieczeniem przed słońcem/deszczem.
Xperia Active jest wodoodporna, w pełnym słońcu wszystko widać nawet przy 30% podświetlenia
- big75 likes this