Giant TCR Advanced 0
#1
Posted 01 January 2013 - 22:46
Tak wiec dotarl do mnie po przymiarkach do kilku innych takich jak Merida Reacto 907, Scott Foil 10 i Specialized Venge. Rowerek jak widac na zdjeciu troche odbiega od katalogowego i tak mialo byc. U nas troszke z tym trudno wiec trafil do mnie z Niemiec. Jakos nie jestem przekonany do grup z serwo, pomijajac ich wage. Zdecydowalem sie na rozmiar M i mysle, ze to dobry wybor. Niebawem wymiana standardowego siodelka, ktore jest zreszta do sprzedania w dziale ogloszen. Po pierwszej, noworocznej jezdzie testowej musze powiedziec, ze toczy sie bardzo milo i gladko. Nie bede sie rozpisywal o specyfikacji bo mam nadzieje, ze widac dosyc wyraznie na zdjeciu na czym jezdzi i na czym jest poskladany. jestem bardzo ciekaw jak zaskoczy zintegrowany z rama czujnik Ride Sense (predkosc z tylnego kola i kadencja w jednym). Czekam aktualnie na kompatybilny licznik.
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#2
Posted 01 January 2013 - 23:01
Wypada tylko wypatrywac wiosny .
#3
Posted 01 January 2013 - 23:02
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#4
Posted 01 January 2013 - 23:10
#5 Gosc_Bosiur_*
Posted 01 January 2013 - 23:10
Powiem tylko, że koła z wysokim stożkiem to +100% do ogólnego wyglądu maszyny, powoli odkładam ;-)
Piękny bike, gratki.
#6
Posted 01 January 2013 - 23:24
Bosiur, z ktorego roku masz R-Sysy i jak sie sprawuja? Ja pewnie latem bede kupowal i zastanawiam sie czy R-Sysy czy Ksyriumy SL.
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#7
Posted 01 January 2013 - 23:55
#8 Gosc_Bosiur_*
Posted 02 January 2013 - 08:21
Jedyny minus moich kół to dość niska aerodynamika z powodu okrągłych, karbonowych szprych.
Warto dodać, że moja waga oscyluje w okolicach 65kg. Zawodnik o masie własnej ponad 80kg to znaczne skrócenie żywotności tych kół i nieproporcjonalnie większe ryzyko jakiejś usterki (w każdym zestawie kół - ale w R-Sys'kach szczególnie).
Mogę szczerze polecić.
#9
Posted 02 January 2013 - 13:57
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#10 Gosc_Bosiur_*
Posted 02 January 2013 - 14:36
#11
Posted 29 January 2013 - 16:44
Zalozony licznik Giant Neos Pro z kadencja. Rowerek gotowy i czeka na sezon.
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#12
Posted 29 January 2013 - 21:47
#13
Posted 01 February 2013 - 23:02
Szerokiej drogi ;-)
#14
Posted 01 February 2013 - 23:10
#15
Posted 01 February 2013 - 23:18
Ja bym nie zmieniał koloru blatu - tak jest fajnie. Czarny zniknie i nie będzie się odznaczał a najnowsza korba duraśka prezentuje się na prawdę efektownie w takiej kolorystyce i gra do reszty, m.in. hampli.
Dokładnie. Według mnie ta korba bardzo dużo wnosi do estetyki roweru. Dzięki niej srebrne obręcze do hamowania wyglądają bardzo dobrze na tym rowerze. Zazwyczaj psują one wizerunek (full carbon only) :-D
#16
Posted 15 February 2013 - 13:06
#17 Gosc_Castor Troy_*
Posted 16 February 2013 - 18:52
Witamy kolejnego TCR'a na naszym forum. Nic dodac, nic ująć. Zawsze bardzo podobały mi się korby i blaty DA. Mają szyk. Koła widzę masz takie same jak w moim TCR'rze. Bardzo dobrze się na nich jeździ. Dużo gładkich asfaltów życzę i do zobaczenia na szosie! :-)
#18
Posted 24 March 2013 - 22:33
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#19
Posted 25 March 2013 - 08:35
#20
Posted 25 March 2013 - 17:21
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km