Jump to content


Photo

Giant TCR Advanced 0


  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#1 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 posts
  • SkądSilesia

Posted 01 January 2013 - 22:46

Przyszedl czas by po paru latach ponownie wyjechac z lasow i gor na szose:)
Tak wiec dotarl do mnie po przymiarkach do kilku innych takich jak Merida Reacto 907, Scott Foil 10 i Specialized Venge. Rowerek jak widac na zdjeciu troche odbiega od katalogowego i tak mialo byc. U nas troszke z tym trudno wiec trafil do mnie z Niemiec. Jakos nie jestem przekonany do grup z serwo, pomijajac ich wage. Zdecydowalem sie na rozmiar M i mysle, ze to dobry wybor. Niebawem wymiana standardowego siodelka, ktore jest zreszta do sprzedania w dziale ogloszen. Po pierwszej, noworocznej jezdzie testowej musze powiedziec, ze toczy sie bardzo milo i gladko. Nie bede sie rozpisywal o specyfikacji bo mam nadzieje, ze widac dosyc wyraznie na zdjeciu na czym jezdzi i na czym jest poskladany. jestem bardzo ciekaw jak zaskoczy zintegrowany z rama czujnik Ride Sense (predkosc z tylnego kola i kadencja w jednym). Czekam aktualnie na kompatybilny licznik.

Dołączona grafika

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#2 danielasu2

danielasu2
  • Użytkownik
  • 523 posts
  • Skądirlandia

Posted 01 January 2013 - 23:01

Super taczka , rozm 54?
Wypada tylko wypatrywac wiosny .

#3 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 posts
  • SkądSilesia

Posted 01 January 2013 - 23:02

Eee tam wiosny, dzisiaj juz smigal. Buty i pedaly chcialem przetestowac.

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#4 danielasu2

danielasu2
  • Użytkownik
  • 523 posts
  • Skądirlandia

Posted 01 January 2013 - 23:10

Dodam ze ta glowka ramy bardzo mi się podoba , masywna , trek w nowym madone ,chyba poszedł za giantem . Mozna śmigać i zimą tylko troszkę szkoda sprzętu w razie poslizgu, poki co pogoda dopisuje z tego co wiem .

#5 Gosc_Bosiur_*

Gosc_Bosiur_*
  • Gość

Posted 01 January 2013 - 23:10

U mnie ta sama ramka, tyle że malowanie niebiesko-czarne, pełne SRAM Red i R-Sys'ki.
Powiem tylko, że koła z wysokim stożkiem to +100% do ogólnego wyglądu maszyny, powoli odkładam ;-)
Piękny bike, gratki.

#6 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 posts
  • SkądSilesia

Posted 01 January 2013 - 23:24

danielasu2, rama sprawia wrazenie bardzo zwartej i sztywnej, choc to tylko pierwsze kilometry. Na pewno bede wiedzial o niej wiele wiecej po paru wypadach w okolice Wisly i Szczyrku. Jak na razie to stwierdzam, ze bardzo gladko sunie po naszych asfaltach, cisnienie na dzisiaj 8.5.

Bosiur, z ktorego roku masz R-Sysy i jak sie sprawuja? Ja pewnie latem bede kupowal i zastanawiam sie czy R-Sysy czy Ksyriumy SL.

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#7 danielasu2

danielasu2
  • Użytkownik
  • 523 posts
  • Skądirlandia

Posted 01 January 2013 - 23:55

Ksyrium slr mogę polecić super kółka ,do tego specialna powłoka na obręczy ,poki co zrobiłem na nich ok 4tyś i zero problemów ,ale są drozsze od zwykłych rsys.

#8 Gosc_Bosiur_*

Gosc_Bosiur_*
  • Gość

Posted 02 January 2013 - 08:21

Ja na R-Sys'kach 2010 (przednie koło wymienione) mam już 23tyś. km i powiem tylko tyle, że podjazdach każdy im się kłania. Mega sztywne, lekkie i wytrzymałe. Od 23tyś. km żadnych poważniejszych usterek, a na każdym treningu trafi się jakaś dziura ;-) Wyłamała mi się tylna aluminiowa szprycha, bo wjechałem w coś kiedyś, lekko się ugięła i przy podjeżdżaniu na dość stromą górkę nie wytrzymała presji i jebut, poleciała hen daleko w krzaki :mrgreen: Takie problemy pojawiają się w każdym zestawie kół o podobnej budowie, ale w przypadku tego zestawu szprycha aluminiowa kosztowała mnie jakieś 20zł, serwisu nie liczę bo poradziłem sobie sam - także żaden problem.
Jedyny minus moich kół to dość niska aerodynamika z powodu okrągłych, karbonowych szprych.
Warto dodać, że moja waga oscyluje w okolicach 65kg. Zawodnik o masie własnej ponad 80kg to znaczne skrócenie żywotności tych kół i nieproporcjonalnie większe ryzyko jakiejś usterki (w każdym zestawie kół - ale w R-Sys'kach szczególnie).
Mogę szczerze polecić.

#9 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 posts
  • SkądSilesia

Posted 02 January 2013 - 13:57

Kilka dodatkowych zdjec szczegolow:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#10 Gosc_Bosiur_*

Gosc_Bosiur_*
  • Gość

Posted 02 January 2013 - 14:36

Jedyne co bym zmienił to patelnię na czarną.

#11 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 posts
  • SkądSilesia

Posted 29 January 2013 - 16:44

Maly update. Wymienilem siodelko Fizik Arione na Specialized Toupe Pro. Zysk 124 g.

Dołączona grafika

Zalozony licznik Giant Neos Pro z kadencja. Rowerek gotowy i czeka na sezon.

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#12 wober

wober
  • Użytkownik
  • 242 posts
  • SkądSzczecin

Posted 29 January 2013 - 21:47

mam te siodło, mega wygoda dla tyłka :)

#13 kamil1891

kamil1891
  • Użytkownik
  • 69 posts
  • SkądBielsko Biała

Posted 01 February 2013 - 23:02

Świetnie dobrane komponenty do ramy, wszystko ładnie i estetycznie! Naprawdę, jak już bym się miał czegoś uczepić to jedynie tyc żółtych, malutkich naklejek mavic'a :D

Szerokiej drogi ;-)

#14 maccacus

maccacus
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądSzczecin

Posted 01 February 2013 - 23:10

Ja bym nie zmieniał koloru blatu - tak jest fajnie. Czarny zniknie i nie będzie się odznaczał a najnowsza korba duraśka prezentuje się na prawdę efektownie w takiej kolorystyce i gra do reszty, m.in. hampli.

#15 kamil1891

kamil1891
  • Użytkownik
  • 69 posts
  • SkądBielsko Biała

Posted 01 February 2013 - 23:18

Ja bym nie zmieniał koloru blatu - tak jest fajnie. Czarny zniknie i nie będzie się odznaczał a najnowsza korba duraśka prezentuje się na prawdę efektownie w takiej kolorystyce i gra do reszty, m.in. hampli.


Dokładnie. Według mnie ta korba bardzo dużo wnosi do estetyki roweru. Dzięki niej srebrne obręcze do hamowania wyglądają bardzo dobrze na tym rowerze. Zazwyczaj psują one wizerunek (full carbon only) :-D

#16 dawidr

dawidr
  • Użytkownik
  • 516 posts
  • SkądPoznań

Posted 15 February 2013 - 13:06

Zajebista maszyna!

#17 Gosc_Castor Troy_*

Gosc_Castor Troy_*
  • Gość

Posted 16 February 2013 - 18:52

Hi,

Witamy kolejnego TCR'a na naszym forum. Nic dodac, nic ująć. Zawsze bardzo podobały mi się korby i blaty DA. Mają szyk. Koła widzę masz takie same jak w moim TCR'rze. Bardzo dobrze się na nich jeździ. Dużo gładkich asfaltów życzę i do zobaczenia na szosie! :-)

#18 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 posts
  • SkądSilesia

Posted 24 March 2013 - 22:33

Doradzcie cos w sprawie kol w gory, zaznaczam, ze maja byc na oponke i nie full carbon. Oczywiscie najlzejsze i najsztywniejsze :)

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#19 xcracer

xcracer
  • Użytkownik
  • 391 posts
  • SkądMyszków

Posted 25 March 2013 - 08:35

To mają być koła do jazdy po górach? Obręcze niskie czy coś 35mm + ??

#20 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 posts
  • SkądSilesia

Posted 25 March 2013 - 17:21

Typowe kola "wspinaczkowe", jak najlzejsze i sztywne.

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km