Giant TCR Advanced 0
#21
Napisano 25 marzec 2013 - 18:12
Kolejny ladny TCR. Ciezko odmowic tym ramom uroku. Nawet Mavicki, chociaz klocowate, ladnie sie tu komponuja.
Powinniscie, wlasciciele tych ram, zalozyc jakis klub TCR-owcow :-D
#22 Gosc_xaven_*
Napisano 25 marzec 2013 - 23:49
#23
Napisano 28 marzec 2013 - 02:35
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#24
Napisano 28 marzec 2013 - 06:56
I jak 1415chris napisał, nawet klockowate Mavicki ładnie się prezentują. Tutaj wiem co piszę bo sam mam podobne. W dniu kupna zastanawiałem się czy dobrze robię. Ale jak już siedziały w widłach to zrobiło się pięknie Widać to kwestia ramy i reszty komponentów.
Rower super. Wygląd powala, rama jest po prostu piękna. I te niebieskie wstawki...(chociaż nie przepadam za niebieskim kolorem)...tutaj wszystko się komponuje idealnie...
#25
Napisano 28 marzec 2013 - 12:39
Typowe kola "wspinaczkowe", jak najlzejsze i sztywne.
Brałeś pod uwagę Fulcrum Racing Zero?? Cena nie jest zaporowa i ciężko spotkać niepochlebne opinie na ich temat.
#26
Napisano 30 marzec 2013 - 19:02
wicklowman, Fizik nie pasowal mi wagowo i stylistycznie. Komfortu nie sprawdzalem. Zaliczylo 2 ziomowe jazdy po ok. godzince, bez udreki. Toupe sprawuje sie bardzo dobrze i wazy 129 g.
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#27
Napisano 30 marzec 2013 - 20:32
Jakbys chcial skladac, to i owszem. Jest pare obreczy sub 400g. Ale zeby zmiescic sie w tej granicy, musisz brac pod uwage ultra lekkie piasty, typu Tune Mig 45 Mag150 lub Extralite.
Przy tanszym rozwiazaniu, Tune Mig/Mag 70/170 i zaplocie 20/24, mozesz uzyskac cos ok 1250g (zakladam ze obrecze beda wazyc 400g).
#28
Napisano 30 marzec 2013 - 21:16
Znajdzie jesli go na nie stać , lightweight sa nawet lżejsze no ale cena mega .
#29
Napisano 30 marzec 2013 - 21:36
#30
Napisano 30 marzec 2013 - 21:57
Meilenstein jest ze stozkiem no i carbon ale waga 1180 gram.
Zreszta 100 gram to prawie nic i rsys sa super .
#31
Napisano 31 marzec 2013 - 19:27
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#32
Napisano 31 marzec 2013 - 19:40
#33
Napisano 31 marzec 2013 - 20:06
#34
Napisano 31 marzec 2013 - 21:57
Zmieniłem na zwykle dura ace i jest ok.
Przyjechałem na tych klockach 5 tys i wyglądają ok a troszkę zjazdów tu mam .
Mavic pisze żeby używać ich ale to bełkot marketingowy i do tego obrecze niszczą chyba za twarde są
#35
Napisano 31 marzec 2013 - 22:01
Wymieniłeś na klocki zwykle i nic się nie dzieje z obreczami a deszcz w irl to norma .
Wymienić klocki i jest ok
#36
Napisano 30 kwiecień 2013 - 14:01
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#37
Napisano 26 czerwiec 2013 - 07:26
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#38
Napisano 28 październik 2013 - 07:28
Sezon ma sie ku koncowi (jak dla mnie) i moge powiedziec, ze jestem bardzo zadowolony z roweru. Toczy sie bardzo gladko i cicho, kiedys czytalem, ze TCR-y "polykaja" z niespotykana latwoscia nierownosci drogi. Cos w tym naprawde jest. Siodelko Speca Toupe Pro nie nalezy raczej do miekkich a jazda jest pomimo tego bardzo komfortowa. Na przyszly sezon postaram sie o jakies konkretne kola w gory i jestem bardzo ciekaw rezultatow.
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#39
Napisano 31 grudzień 2013 - 06:13
Tak troche offtopic, wybiera sie ktos posmigac na Kanary w styczniu? Lanzarote, Teneryfa?
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#40
Napisano 31 grudzień 2013 - 14:59
Tak tam jest piekna pogoda teraz , jakby jeszczs ktos dał urlop:(.