Cervelo R5 VWD
#21
Posted 10 January 2013 - 12:28
#22
Posted 10 January 2013 - 12:50
#23
Posted 10 January 2013 - 13:05
Pozdrawiam
#24
Posted 10 January 2013 - 14:47
a nie służyła tylko do niedzielnych przejażdżek i chwalenia się na forach
Zapytam z ciekawości: dlaczego dobry rower obligatoryjnie zobowiązuje do startów w zawodach? Czy zaprzestanie startów jest równoznaczne z koniecznością sprzedaży dobrego roweru i zamiany go na jakiegoś hebla stosownego do "niedzielnych przejażdżek"? Czy tylko w Polsce pokazanie sprzętu traktowane jest jako chwalenie się, a nie możliwość dyskusji? Jak kupię sobie GT2 RS, to od razu mam jechać na Nurburgring albo startować w Porsche Cup? Pytam grzecznie i chciałbym poznać racjonalne argumenty.
#25
Posted 10 January 2013 - 17:51
Jak ktoś nie jeździ po zawodach, nie ma nadzianych kolegów-kolarzy to raczej nie ma okazji popatrzeć na sprzęt takiej klasy.
Jest sporo mastersów w Polsce co posiada topowy/customowy sprzęt lecz niestety nie udzielają się na forach.
#26
Posted 10 January 2013 - 18:28
SZANUJMY SIĘ PANOWIE I PANIE !
Ciekawe, czy ktokolwiek odmówiłby przejażdżki takim sprzętem gdyby miał okazję...
Sorki za oftop 1415chris...
#27
Posted 10 January 2013 - 20:34
a jak ze sztywnością?? przy Twojej wadze ?
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#28
Posted 10 January 2013 - 21:33
Pzdr
#29
Posted 11 January 2013 - 00:40
Nie przejmuj sie , na ciezszym lepsza forme zbudujesz podczas treningow , zreszta i tak noga sie liczy! :-)Rower w zasadzie dwa razy lżejszy od mojego, załamka Piękny sprzęt, wielu kilometrów życzę.
#30
Posted 11 January 2013 - 00:51
Rama wyraznie lepiej zbiera sie, przyspiesza. Sztywnosc mufy suportu robi wrazenie.
Ale nie ma sie co dziwic, raz ze wieksza srednica, dwa wieksza szerokosc.
Jesli chodzi o komfort przodu i tylu, nie odczuwam roznic w porownaniu do Canyona.
#31
Posted 26 February 2013 - 20:45
Tak sie zlozylo, ze jak je zalozylem, to zaczelo u nas troche wiac. Pierwsze wrazenia z jazdy, to jak dobrze znowu jezdzic na fajnych szytkach.
Mega komfort i niezle toczenie. Troche obawialem sie o ich wytrzymalosc i odpornosc ale czym wiecej km, tym bardziej przekonywalem sie, ze to byl dobry wybor. Zapewne jeszcze sprobuje Carbon, tak zeby miec przekroj przez wszystkie Veloflexy.
Mam wrazenie, ze Extreme zapylaly nieco lepiej. Niemniej ogolne wrazenie, zdecydowanie na korzysc Zipp/Arenberg. Poza tym Extreme sa za waskie do tych obreczy.
Kola przy powiewach 50km/h zachowuja sie tak samo, jak nie lepiej, jak alu 25mm.
Porownujac do obreczy chinskich, kolosalna roznica. Zarowno w odczuciu kol jak ich zachowaniu w wietrznych warunkach.
Kola sa bardzo komfortowe. Nie trzepie na wybojach ale to tez za sprawa szerokich gum i mniejszego cisnienia.
Sporym zaskoczeniem bylo i ciagle jest, to w jaki sposob te obrecze hamuja.
W sumie nie ma wielkiej roznicy pomiedzy alu obreczami z zielonymi swissstopami.
Po moich wczesniejszych doswiadczeniach z karbonowymi obreczami, nie spodziewalem sie, ze karbon moze tak hamowac. Spora zasluga sa tu tez same hamulce.
Z tego co widze, klocki Zippa Platinium Pro Evo, mimo super dzialania, bedzie mozna zaliczyc do szybko znikajacych.
Rower czeka na nowe pedaly, siodlo i kiere. Kasete Recona musialem sciagnac, nie dogadywala sie juz z lancuchem z pewnym przebiegiem. Czekam na nowy. Jak ja zajade, mam nadzieje, ze dosc szybko, zagosci normalna kaseta Reda. OG sa teraz w bardzo dobrych cenach, polowa XG.
#32
Posted 15 March 2013 - 15:24
#33
Posted 19 March 2013 - 14:21
1) Zupelnie nie trafia do mnie wygląd, cieniutkie rurki tylnego trójkąta, stożek do anorektycznej ramy, wysoka główka z tymi hektarami przestrzeni między dolną a górną rurą. Chyba dobrałbym inaczej te koła, tak aby powstał prawdziwy climb killer.
2) Waga poraża! Piękny wynik, bedzie musiał wspaniale podjeżdzać i bedzie super poręczny. Szacunek!
3) Dobór komponentów. Tak jak pisałem, wspaniała i wielce czasochłonna robota. Szczególnie duże uznanie za hample i korby, ale to nie jedyne elementy świadczące o pieczołowitym ich doborze.
Jednym słowem rowerek kompletny, napisz więcej jak śmiga!
#34
Posted 19 March 2013 - 20:28
Jesli chodzi o komponenty, to nie byla to az taka czasochlonna sprawa. Duzo wiecej czasu zabralo mi podjecie decyzji co do koncepcji roweru.
Przy 188cm, kazda rama bedzie miala ok 19cm glowki.
I tu cale szczescie, ze to co podoba sie jednym, niekoniecznie jest OK dla drugich. Swiat bylby monotonny i nudny ;-)
Kola, nawet ze swoimi 1200g, i tak mozna zaliczyc do lekkich. Sa bardzo uniwersalne.
Dla porownania Zippy 202, to jedyne 100g roznicy. TU jest niemalze identyczny rower na Zippach 202.
Oryginalny pomysl byl na rower ponizej 5kg. Niemniej po drodze zmienil sie pomyslunek.
Jak dla mnie, rower popyla jak marzenie. Z calosci, jak i kazdego komponentu jestem mega zadowolony. Do pelni szczescia brakuje paru zmian, ktore sukcesywnie wprowadzam w zycie: siodlo, w drodze pedaly, prawdopodobnie przednia przerzutka i kiera.
#35
Posted 19 March 2013 - 21:28
Tak czy owak super jak już pisałem .
Możesz napisać gdzie te kółka na wyspach kupowałeś?
#36
Posted 19 March 2013 - 21:42
Kola z wiggle.
#37
Posted 20 March 2013 - 01:11
Myślałem ze znalazłeś jakiś tańszy sklep niż wiggle w każdym razie dzieki .
Co do wielkości główki to chyba trek w geo h1 robi najniższe bo w rozmiarze 60 jest 18 cm w twoim byłoby 16 .
Tak porównując twój rower rozmiarowo do mojego to wyglada na to ze ja jeżdżę na dużo za małej ramie . 12 cm wiecej niż ty a rozmiar 61 lub 60 .
Wracając do tematu to twój poprzedni chyba canyon bardziej mi się podobał , bardziej stylowo byl zrobiony .
Jedno jest pewne jeden z lepszych rowerów na tym forum .
#38
Posted 20 March 2013 - 09:12
Zippy wszedzie byly w wyprzedazy. Wiggle robi price match, wiec mialem najnizsza cene, jaka moglem znalezc w UK. W dniu kiedy mialem juz kupowac, Wiggle dorzucilo ekstra 10% na zakupy. W sumie, porownujac do normalnych cen, na ten czas, zaoszczedzilem cos ok Ł450.
Teraz w Probikekit, komplet pod szytke 303, 404 Ł1520, w miare dobra cena.
#39
Posted 25 March 2013 - 16:22
Canyon miał TT 60cm główkę 21cm
R5 TT 58.1cm i główkę 20cm
W obydwu przypadkach sztyca i siodło ze sporym offsetem.
Skąd tak drastyczna (2cm) zmiana? Czy może cyferki to nie wszystko i "ten typ tak ma"?
#40
Posted 25 March 2013 - 16:41