PĘTLA TORUŃSKA - 11/12.05.2013
#23
Napisano 12 maj 2013 - 23:50
http://www.roadmarat...ii_etap/wyniki/
Pozdrawiam
#24 Gosc_Cyborg_*
Napisano 13 maj 2013 - 08:23
Teraz trzeba szlify opatrywać i rower po umyciu obejrzeć. Na pierwszy rzut oka tylko rysy na jednej klamce. Cóż, podobno kolarze to twardzi ludzie :-D
#27
Napisano 13 maj 2013 - 17:57
A tak na poważnie...
W kategorii H nagrodzeni zostali zawodnicy zgodnie z osiągniętymi wynikami na mecie. To co pojawiło się w zestawieniu jest oczywistym błędem i prawdopodobnie wynikało z pierwotnego zczytania chipów, ale skąd przy sporządzaniu ostatecznego zestawienia w kategorii H to się znalazło, nie wiemy (chochlik komputerowy?). Przykładowy 7-sekundowy "orzeł" to prawdopodobnie zawodnik, który się wycofał po pierwszym okrążeniu za linią mety i ponownie ją przekroczył cofając się. Stąd system zarejestrował kolejny czas po 7 sekundach. Tego typu przypadki podlegają weryfikacji, dlatego ten zawodnik mimo pierwszego miejsca w zestawieniu nie zaliczył podium...
Tomasza Młynka możemy tylko przeprosić za pojawienie się takiego zestawienia. Nagrodzony został jednak zgodnie z zajętym miejscem.
Czekamy na właściwe zestawienie i wówczas uzupełnimy zestawienie. Na razie w wynikach kategoria H jest białą plamą... ;-)
Pozdrawiam
#28
Napisano 13 maj 2013 - 22:13
Andrzej na Waszym profilu na FB jest fotka z finiszu.Na kreskę wchodzą za kolejnością:
1.Robert Milogrodzki czas 3,05,37,97 miejsce 9
2.Kuba Gospodarczyk czas 3,05,37,97 miejsce 10
3.Piotrek Szafraniec czas 3,05,07,00 miejsce 8
Widać że zmierzony czas nijak się ma do tego jak wyglądał finisz i miejsca open też w tym wypadku są inne.
Piotrek powinien mieć 10, Kuba 9 a Robert 8 no przynajmniej tak się wydaje :-/ bo tak na prawdę to chyba nic tu nie jest pewne
#29
Napisano 14 maj 2013 - 06:34
W każdym razie, gdyby były jakieś spostrzeżenia co wyników na II etapie to prośba - przesyłajcie mi info, będziemy sprawdzać.
Widać nie tylko pogoda... :oops:
Pozdrawiam
#31
Napisano 14 maj 2013 - 12:43
#32
Napisano 14 maj 2013 - 13:26
Nie było Cię w Żmigrodzie, już tam były kłopoty z pomiarem. Przy czasówce to podstawa.
Teraz w tym zamieszaniu gdy by na kreskę szły osoby z tej samej kat. to bez zdjęć, z pomiaru samego chipa wyszły by zupełnie wypaczone wyniki.
Ja tam Ci współczuje, bo w końcu Twój wynik był zapracowany, nic samo nie przyszło.
Coś w tym poście lubię słowo "wynik"
#34
Napisano 14 maj 2013 - 22:21
#35
Napisano 15 maj 2013 - 12:16
Nie było Cię w Żmigrodzie, już tam były kłopoty z pomiarem. Przy czasówce to podstawa.
Teraz w tym zamieszaniu gdy by na kreskę szły osoby z tej samej kat. to bez zdjęć, z pomiaru samego chipa wyszły by zupełnie wypaczone wyniki.
Żmigród - odczyt czipów był ze 100% skutecznością (nie było ani jednego nie- lub źle odczytanego chipa)
Korekty wymagał jedynie czas startu - i to skorygowano u wszystkich zawodników. Zsynchronizowano zegary startu i mety aby urealnić czas startu, to wszystko. Kolejność pozostała bez zmian.
W Toruniu na czasówce również odczytano na mecie wszystkie 100% chipów.
Na wyścigu skuteczność wyniosła 99% tj. nie odczytano chipa źle zamontowanego.
Powtarzam zawsze wszem i wobec - numer startowy mocujemy na kierownicy przodem do jazdy. Jeśli ktoś mocuje inaczej bierze na siebie ryzyko nieodczytania lub błędnego odczytania własnego chipa.
Odchodzę od sprawdzenia każdego zawodnika na starcie czy ma dobrze czy źle zamontowany numer, bo przy 200-400 osobach jest to spore utrudnienie. Traktuję uczestników poważnie i uważam że sam fakt startu w trudnych szosowych imprezach to dowód na dojrzałe i poważne podchodzenie do tematu. Zatem jako dojrzali dorośli ludzie trzymajmy sie zasad, które są proste i jednakowe dla wszystkich a unikniemy zbędnego zamieszania i ...pisania ;-)
Zachęcam do niekombinowania przy mocowaniu numeru, to się wszystkim opłaca!
W tym sezonie pewno zauważacie że są nowe lepsze numery których rozmiar naprawdę jest sprowadzony do minimum, spokojnie jest gdzie to założyć a punkty kontrolne na trasie, kibice i sędziowie pomocniczy widza numer startowy dla identyfikacji zawodnika.
P.s. Zapraszam na Ustroń! Decyzja na zamknięcie dróg jest! Trochę mały, ale historyczny moment, ale małymi krokami ciągle do przodu! Pogoda też dopisuje.
#37
Napisano 15 maj 2013 - 18:17
Wiesiek, co do miejsc w Żmigrodzie się nie spieram, ale czas Łukasza, sorry, mało realny.
Dał średnią prawie prawie 50km/h , litości.
Wtrącę się w sprawie jego wyników na czasówkach. Koło (weekend majowy), dystans 10 km ze średnią ponad 46 km/h. Można też znaleźć jego inne wyniki w necie. Wyniki prawdziwe...
#39
Napisano 15 maj 2013 - 19:41
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
#40
Napisano 15 maj 2013 - 21:47
Moje zdanie jeśli chodzi o numerki jest takie:
- na czasówkach zmuszanie ludzi do wieszania numerków "pionowo" jest bez sensu; ludzie inwestują spore pieniądze w sprzęt, żeby zyskać kilka sekund, a tutaj ktoś im mówi, że mają sobie zamontować spadochron...
- na niektórych czasowych kierownicach w ogóle nie ma możliwości zamocowania numeru pionowo (bo by zahaczał o oponę)
- jeżeli numery muszą być widoczne to proponuje dodatkowe numery na plecach, albo na sztycy
- przy starcie wspólnym numery powinny być widoczne, bo w żaden inny spobób nie idzie określić kolejności na mecie przy finiszu z grupy
- jeżeli sposób mocowania numeru nie jest weryfikowany na starcie to jedynym wyjściem jest pozwolenie mocowania numeru z chipem jak się chce, na własną odpowiedzialność - jak cię nie złapie na mecie to twój problem...