
Navi na kierownicy...
#61
Posted 27 October 2009 - 17:19
http://picasaweb.goo...140652797988610 a zasilanie nic bardziej prostego akumulatorek od motocykla w przedniej sakwie, na kilka dni prądu w zapasie
#63
Gosc_ziemo_*
Posted 27 October 2009 - 22:58
Jeśli w garminie to nie znam takiej opcji
ale jeśli np na http://bikeroutetoaster.com/ a później skopiowałeś do garmina to zobaczy profil ale to nie będzie profil z zainstalowanej mapy tylko z mapy na tej stronce.
Pozdro
#64
Posted 28 October 2009 - 09:45
To zależy jak wyznaczałeś trasę:
Jeśli w garminie to nie znam takiej opcji
ale jeśli np na http://bikeroutetoaster.com/ a później skopiowałeś do garmina to zobaczy profil ale to nie będzie profil z zainstalowanej mapy tylko z mapy na tej stronce.
Pozdro
wyznaczałem w garminie, oki dzięki dzisiaj sprawdzę tak jak mówisz wrzucę trasę z tej strony.
#65
Posted 18 December 2009 - 08:57
pozdr
O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.
#66
Posted 19 December 2009 - 23:25
Navi na kierownicy to fajny dodatek, zwłaszcza dla samotników szukających nowych tras. Ja mam już upatrzony jeden z dwóch modeli - Garmin Oregon 300 lub Dakota 20, mają kompasy, wysokościomierze itp. oraz duże lcd. Zakup już niedługo.
pozdr
przeczytaj sobie ten test http://ngps.pl/test-...rmin-oregon-300 a szczególnie rozdział "Czytelność ekranu"
#68
Posted 19 January 2011 - 09:22
Zbędny i drogi gadżet...wole mieć mape jak jade w nieznane ;-)
Nie taki zbedny , nie...wlasnie dzisiaj podeslali do mnie Garmin Oregon 550 t , myle ze jest to przydatne i bardzo dobre urzadzenie :mrgreen:
Marco na litość boską


I tak na poważnie. Jak zrobisz już kilka jazd to może pokusisz się o jakąś obszerniejszą recenzję co ? Mam na myśli coś w stylu: przyszła paczka, rozpakowałem, zawartość taka i taka, pierwsze treningi, coś o mapach, co pokazuje a czego nie, podłączenie do kompa...etc.
Z chęcią poczytamy...
#69
Posted 19 January 2011 - 09:56

http://www.garniak.pl/index.php
Ps; Mysle ze moge powiedziec wiecej po jednym dniu uzytkowania tego urzadzenia niz ci ktorzy go nie mieli w ogole w reku


#70
Posted 19 January 2011 - 23:03
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#72
Posted 20 January 2011 - 08:38
http://www.garmin.co...ts/po_szlakach/
Domyślnie "po szlakach" oznacza przemierzanie tychże szlaków "z buta" i to bynajmniej nie uzbrojonego w bloki..
Cytując podane przez Ciebie forum garniaka (z którego od kilku lat korzystam, choć ostatnio nieco mniej):
Na szlaku
O seriach Oregon, Dakota, Colorado, 60, eTrex, Rino a nawet Geko. Także o oprogramowaniu BaseCamp oraz mapach topograficznych i turystycznych (w tym o GPMapie Topo i Garmin Custom Maps) oraz o wszystkim co związane z użytkowaniem GPSów na szlakach górskich, krajoznawczych i rowerowych, a nawet w przydomowym lesie.
Choć tu jak widać dopuszcza się szlaki rowerowe, choć raczej w domyśle są to szlaki raczej nie szosowe....
Jednak żeby nie było nieporozumień - Oregon może być używany również na rowerze (podobnie jak moja Vista), ale nie do tego został skonstruowany. Ale takie wyznaczenie trasy i jazda "gdzie chcesz" jest możliwa również na urządzeniach dedykowanych do nawigacji na akwenach morskich. Tylko po co?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#73
Posted 20 January 2011 - 08:42
Jednak żeby nie było nieporozumień - Oregon może być używany również na rowerze (podobnie jak moja Vista), ale nie do tego został skonstruowany. Ale takie wyznaczenie trasy i jazda "gdzie chcesz".......
To nie pisz ze sluzy tylko do wedrowek pieszych bo wiadomo ze nie z ta mysla zostal kupiony , ktos poczyta co piszesz i zrezygnuje z zakupu tak dobrego urzadzenia .
I w sumie kogo obchodzi czy zostal skonstruowany w tym czy innym celu , najwazniejsze ze sprawdza sie tez i na trasach rowerowych (wystarczy pomyslec )
#74
Posted 20 January 2011 - 09:43
Jeśli ktoś chce kupić dobre urządzenie treningowo-nawigacyjne to powinien zastanowić się nad kupnem Edge 800 (lub jeśli mapy nie są potrzebne: 500).
Kupno Oregona ma sens, gdy będzie używany również (a może przede wszystkim) w turystyce pieszej i nie chce się wydawać pieniędzy na odbiornik stricte treningowy (rowerowy) i turystyczny.
Oregon od Edge 800 jest większy (choć ekran o większej rozdzielczości i nieco większej przekątnej), dwukrotnie cięższy, ma kilka dodatkowych funkcji zbytecznych w kolarstwie (zwłaszcza szosowym - nie turystycznym!), droższy o ok. 150$ no i zapięcie rowerowe (opcjonalne za ok. 10$ jest mniej pewne na rowerze niż w Edziach serii 500 i 800.
A zresztą, po co ja się produkuję - kupiłeś sprzęt, wydałeś sporo kasy to ciesz się i używaj, no i niech Tobie dobrze służy.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#75
Posted 20 January 2011 - 10:14



tutaj trasa ta sama juz w Garmin `ie .
A dalej jak czegos nie wiem , nie znam to smigam sobie najpierw wirtualnie niektore odcinki i zaznaczam Waypoint`ami i opisuje czy tez wrzucam zdjecia orientacyjne ...chyba nie chcicales wsiasc na rower , podpiac GPSa i smigac przed sebie z usmiechem nie przylozywszy sie do tego nic a nic

Ps;Jesli chodzi o uchwyt to innych nie mieli , tylko aluminiowe , tez mi przykro ze nie ze stali nierdzewnej

http://www.gps-shop....m?categoryId=71
#77
Posted 20 January 2011 - 19:14
Swoją drogą myślałem, że zaopatrzyłeś się w standardowy uchwyt rowerowy Garmina przeznaczony dla Oregona. A Ty się zaopatrzyłeś w pancerną klatkę (cena też niezła) :shock: - przerost formy nad treścią. No ale jeśli lubisz mieć zagraconą kierownicę i jeszcze masz na to miejsce, to Twoja wola...
Tak na marginesie - warto zapoznać się i używać garminowskich programów do obsługi map, zamiast korzystać z gogle maps - te pierwsze mają o wiele większe możliwości.
No dobra, nie ma co tego dalej ciągnąć, bo dyskusja (o ile to jeszcze jest dyskusja) do niczego nie doprowadza. W biciu piany brać udziału nie zamierzam.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#78
Posted 20 January 2011 - 22:31
Twierdziłem (i dalej twierdzę), że Oregon nie jest idealnym urządzeniem nawigacyjnym na rower, za to całkiem niezłym dla piechura (choć wolę odbiorniki bez ekranu dotykowego).
Jak nie jest jak jest , jezdze z nim i wiem .... kogo obchodzi co ty wolisz ? ("pempkiem swiata " nie jestes , kazdy woli cos innego , dotykowy ekram jest bardzo wygodny i funkcjonuje niezawodnie nawet przez rekawiczke )
Oregon to odbiornik turystyczny. Można co prawda zamontować go na rowerze, ale...Jeśli był kupowany z myślą głównie o turystyce pieszej to rozumiem
Kupno Oregona ma sens, gdy będzie używany również (a może przede wszystkim) w turystyce pieszej i nie chce się wydawać pieniędzy na odbiornik stricte treningowy (rowerowy) i turystyczny.
Oregon od Edge 800 jest większy (choć ekran o większej rozdzielczości i nieco większej przekątnej), dwukrotnie cięższy, ma kilka dodatkowych funkcji zbytecznych w kolarstwie (zwłaszcza szosowym - nie turystycznym!), droższy o ok. 150$ no i zapięcie rowerowe (opcjonalne za ok. 10$ jest mniej pewne na rowerze niż w Edziach serii 500 i 800.
A zresztą, po co ja się produkuję - kupiłeś sprzęt, wydałeś sporo kasy to ciesz się i używaj, no i niech Tobie dobrze służy.
O tym caly czas pisze , kupilem i jestem bardzo zadowolony ! I NIE WIEM WLASNIE PO JAKIEGO ...SIE PRODUKUJESZ ?!
Swoją drogą myślałem, że zaopatrzyłeś się w standardowy uchwyt rowerowy Garmina przeznaczony dla Oregona. A Ty się zaopatrzyłeś w pancerną klatkę (cena też niezła)
Jeszcze jakies uwagi na temat uchwytu ?
No dobra, nie ma co tego dalej ciągnąć, bo dyskusja (o ile to jeszcze jest dyskusja) do niczego nie doprowadza. W biciu piany brać udziału nie zamierzam.
No to sam sobie odpowiedziales . :->
Ps; Nie wiem czy znasz to powiedzenie ? " wsadsz sobie swoje "cenne"uwagi w papcie " :idea:
z mojej strony EOT i chyba tez ostatni post na tym forum .
#79
Posted 21 January 2011 - 08:09
1) http://allegro.pl/uc...1407765864.html
2) http://allegro.pl/uc...1393889482.html
Reply to this topic
