Decathlon - Seria Triban
#405
Napisano 16 maj 2014 - 07:37
Ja po około miesiącu oczekiwania na jakiegokolwiek tribana w rozmiarze 48 w końcu doczekałem się 300tki. Poza niedokładną przednią przerzutką nie mogę (na razie) złego słowa powiedzieć. Ale myślę, że było warto.
Witaj w gronie maluszków rozumiem, że też koła 26" ?
#406
Napisano 16 maj 2014 - 07:37
Ja po około miesiącu oczekiwania na jakiegokolwiek tribana w rozmiarze 48 w końcu doczekałem się 300tki. Poza niedokładną przednią przerzutką nie mogę (na razie) złego słowa powiedzieć. Ale myślę, że było warto.
Witaj w gronie maluszków rozumiem, że też koła 26" ?
#409
Napisano 17 maj 2014 - 08:02
Pytanko jest:)
Ten wyśmienity triban nazywa się 500 czy 5? Bo na stronie są dwa tak samo nazywające się rowery: Triban 500...to pomyłka na stronie internetowej?
"...Jest! Jest! Rafał finiszuj! Pchamy, pchamy! Wygrał! Musi! Idzie! Jedzie! Wygrywa..." Tomasz Jaroński :-D
#416
Napisano 18 maj 2014 - 18:20
#418
Napisano 18 maj 2014 - 20:18
Kurde nie kumam zastosowania 3 blatów. Jest to moja pierwsza szosa w życiu więc może robię coś źle, ale totalnie w ogóle nie używam najmniejszej zębatki, z kolei ta największa mogłaby być ciut większa. Może w tribanie 300 są one jakieś mniejsze niż w innych rowerach?
Też tego nie czaję. To nie góral na jakieś mega podjazdy. W ostrym kole miałem dość twarde przełożenie i jakos dało się pod górę jechać. Rzyć do góry i wio
#419
Napisano 18 maj 2014 - 20:37
Ja chyba tylko na 5km z 600 jakie do tej pory zrobiłem wrzuciłem najmniejszy blacik jak mnie mega bomba złapała
Fakt, wsadzenie triple do szosy to średni pomysł (chyba, że ktoś na co dzień podjeżdza pod 12%) i lepiej by się kompakt 52/42 sprawdził. Ale akurat to ostatnia rzecz na jaką bym narzekał w tribanie
#420
Napisano 18 maj 2014 - 20:37
Obecnie 50 na dużym blacie to standard przy napędach 9s i 10s. 54 stosowane było przy napędach wolnobiegowych oraz później kasetowych 7s i 8s, natomiast jescze większe(mam u siebie 62 w jednym z rowerów obecnie w połaczeniu z kasetą 9s czyli twardziel 62x12 ) przy wolnobiegach 5s. Może i nie jest to góral, jednak na etapach górskich gdzie podjezd może wynieść min 20 stopni na blacie 38 może być problem. To jest rower uniwersalny tak więc stąd zastosowanie 3 tarcz z przodu.
5 to rocznik 2013, 500: 2014. Roznia się chyba tylko malowaniem minimalnie i hamulcami. az taka wysmienita 500tka to nie jest
5 - 2012
5A - 2013
500 - 2014
Miedzy 5, a 5A jest podstawowa róznica o której pisałem wyżej, natomiast 5A i 500 różnią się między sobą drobnicą.
Ponawiam pytanie, jaka najszersza opona wejdzie do tribana?
Do mojej 5-ki spokojnie mogę załozyć 32. Podejrzewam że w przypadku reszty będzie podobnie.
CykloOpole !!!