Decathlon - Seria Triban
#82 Gosc_miszelik_*
Napisano 03 lipiec 2013 - 10:35
A 5A nie ma w żadnym sklepie w Polsce (włączając w to internetowe). Wczoraj dzwoniłem i pytałem o możliwy termin dostawy ale Pani na infolinii nie miała w systemie na ten temat żadnej informacji.
#84
Napisano 03 lipiec 2013 - 17:28
Cześć, mam prosbe o doszczegółowienie: dlaczego zalecacie wymienić koła w nowym tribanie na coś lepszego? Macie na myśli obręcze czy opony?
Pozdrawiam,
Marcin
Na obrecze nie narzekam. Opony narazie tez daja rade. Ale w sumie jeszcze po mokrym nie jechaly.
Jakosc jest adekwatna do ceny. Naped tez nie bedzie chodzil idealnie bezszelestnie To nie ultegra
#85
Napisano 03 lipiec 2013 - 18:51
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że zniechęcony ciągłym brakiem Tribanów 5a postanowiłem kupić 5 za 2499 i pogodziłem się już z tą ceną.
Zarezerwowałem rower 28 czerwca z terminem odbioru do 4 lipca. Wczoraj po zgromadzeniu środków finansowych postanowiłem odebrać sprzęt. Jednak kilka godzin wcześniej zerknąłem w necie na to...http://www.decathlon.pl/triban-5-id_8167039.html
I co? W dniu odbioru roweru cena spada o 500zł! I nawet w sklepie jeszcze o tym nie wiedzieli. Dopiero na miejscu im to uświadomiłem:)
Gdybym odebrał go dzień wcześniej zapłaciłbym 5 stów więcej...500 zł dosłownie wyrzucone w błoto...Czułbym się wtedy po prostu wspaniale...Mam nadzieję, że kolega Piotr92 również nie przepłacił
#88
Napisano 03 lipiec 2013 - 22:32
Ktoś wcześniej pytał dlaczego, dlatego że jakoś nie mam zaufania dla tych marketowskich rowerków, jężdzę wyczynowo w MTB a szosa to takie moje ciche marzenie było, i wiem z autopsji ze lepiej wydac kilka stówek więcej poprostu, choć te Tribany jakoś nie mają złych opinii.
#91
Napisano 04 lipiec 2013 - 21:18
rower jest bardzo pożądny i jeśli sie będzie dbać to można bedzie nim śmiało pojeździć kilka lat(albo i kilkanascie jesli nie lecisz na ultra nowoczesne części). Co do hamulcy to cieżko powiedzieć, możliwosci moze być dużo ja nic nie zauważyłem może poprostu źle je łapiesz( chwyt górny lub dolny ) z chwytu dolnego używasz większej siły jak by, jeśli to nie od tego zależne to może wystarczy linke podciągnąć, no ewentualnie serwis jakiś i wymienić pancerze.
a co do innych spostrzeżeń to zdażyło mi się że z najwyzszego blatu łańcych spadł z przodu, ale to jest kwestia regulacji myśle
#92
Napisano 05 lipiec 2013 - 21:26
zrobiłem test wieczorny, 15km, jedzie się wygodnie, klamki ładnie chodzą, hamulce (w porównaniu z meridą brata) zyleta
ale co mnie zaciekawiło....przy montażu licznika zauważyłem że koła sa scentrowane lekko, przód minimalnie natomiast tył na tyle że jak zakręce to w jednym miejsu bardzij przyciera o klocek hamulcowy.... jechałem głownie po równym asfalcie, nie miałem stycznosci z zadna dziuira wiec mysle ze to wada fabryczna....
proszę sprawdzcie tez u was w tribanach jak to wygląda ?
pzdro
miro
#96
Napisano 19 lipiec 2013 - 09:55
ja mam TRIBANA 3 i jestem zadowolony, klamki chodza precyzyjnie, nie ma problemu ze zmiana biegów, hamulce moim zdaniem bardzo dobre....zgodze sie z opinia ze łancuch i naped troche rzezi....ale to nie przeszkadza... szosa naprawde warta swojej ceny
pzdr
miro
#97
Napisano 21 lipiec 2013 - 17:57
#98
Napisano 26 lipiec 2013 - 09:12
mam 190cm i rozmiar 60 wiec jest ok.
przejechalem sie ostatnio merida brata i.....zupelnie inny komfort jazdy....on ma rozmiar L tj chyba 56cm i tez 190cm.
wydaje mi się ze w moim tribanie kierownica jest za nisko.
pytanie: czy można ja poprostu podwyższyć ? czy trzeab tam dołozyć wiecej tych "podkładek" i czy te podkładki można gdzieś kupić (szukałem na allegro i nie ma)
jak w ogole wyregulowac ta pozycje aby sie wygodnie jezdzilo..?
#99
Napisano 26 lipiec 2013 - 16:26
Jeśli odkręcisz imbusem top capa to zapewne zauważysz, że mostek wystaje 2-3mm powyżej rury sterowej widelca, czyli tak jak powinno być. Jeśli odkręcisz mostek od rury (tymi dwoma śrubkami z boku) i podłożysz kilka podkładek to mostek już nie złapie Ci rury tak jak powinien, pełnym obwodem tylko ta dolna śrubką. Mało to będzie bezpieczne nie mówiąc już o tym, że niewiele wysokości uzyskasz. Po drugie top cap ma taką dłuższą śrubę, którą to musisz złapać gwint w gwiazdce wciśniętej w środek rury sterowej, więc też nie możesz szaleć z tym podwyższaniem. Czasem w nowych rowerach jest tak, że jest kilka podkładek jeszcze nad mostkiem - wówczas spoko możesz pozamieniać i podwyższyć ale z tego co pamiętam tribana to tak nie jest. Rada moja taka: spróbuj zdjąć mostek (i kiere też musisz) i odwrócić do o 180 stopni górą do dołu. Zmieni to kąt mostka i tym samym kierownica pójdzie do góry...choć może to głupio wyglądać ale liczy się wygoda przecież.
Inna sprawa, że możesz sprawdzić położenie siodełka. Może za bardzo jest do tyłu przesunięte i masz dalej do kierownic a co za tym idzie kładziesz się i obciążasz ręce.
#100
Napisano 31 lipiec 2013 - 20:38