Trek 1.9 Ultegra Vs Wilier Granturismo Chorus
#81
Napisano 09 styczeń 2021 - 18:28
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
#82 Gosc_Bullet_*
Napisano 09 styczeń 2021 - 18:37
Mam te podkładki od dwóch sezonów i na razie nic się nie dzieje. Jakby co, na półce mam kilka ,,grubaśnych'' podkładek Bontragera i Accenta. Najwyżej podmienię.
#83
Napisano 09 styczeń 2021 - 18:39
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
#84
Napisano 09 styczeń 2021 - 20:05
Przyjemne zmiany, ale przyznam, że mocno mnie zaskoczyłeś, że nie jeździsz na trenażerze z dedykowaną do trenażerów oponą.
R3 bardzo się tnie? Wjechałeś już w jakiś lekki szuter? U mnie R2-ki po kilkuset kilometrach są całe ponacinane, dobrze, że mają tą lekką warstwę ochronną.
#85 Gosc_Bullet_*
Napisano 09 styczeń 2021 - 20:16
Nie jeżdżę na trenażerze ze specjalną oponą, bo z tego co wiem, przynajmniej te opony dedykowane do kręcenia w domu, którymi się interesowałem, nie nadają się do jeżdżenia po drodze. Nie widzę powodu, żeby w zimie, przy temp. na plusie i suchej szosie nie kręcić na zewnątrz - u mnie na razie nie ma śniegu. Z drugiej strony nie mam czasu bawić się w ciągłą zmianę opon, przy każdym wyjściu, a jeżdżę prawie codziennie.
Szosówką jeżdżę po asfalcie ( opony to klasyczne 23 ), ale często po podłej nawierzchni, na której sporo różnego śmiecia, w tym takich drobnych kamieni, które służą do łatania dziur. Nie zauważyłem jeszcze żadnych nacięć, a kilkaset km mają zrobione na pewno.
#86
Napisano 09 styczeń 2021 - 20:26
No jasne bawić się w zmianę opony co jazdę-dwie to mordęga. Nie chciałeś pójść w dwa kompletne koła? Zewnętrzne i wewnętrzne z kolorową oponą do trenażera. Przekładka koła to kilka sekund, a wystarczy dowolne tanie koło byleby obsługiwało taką samą kasetę. Też mam "klasyczny" trenażer i taką metodę stosuję - sprawdza się świetnie.
#87 Gosc_Bullet_*
Napisano 09 styczeń 2021 - 20:44
Próbowałem już tego, ale kasety i łańcuch w takim układzie zużywają się nierównomiernie i efekt jest taki, że potem w sezonie trzeba kupić nowy łańcuch, bo na kasecie do jazdy na zewnątrz zaczyna przeskakiwać. Sposób na jazdę z jedną oponą ( choćby specjalnie kupioną na zimę ) wydaje się tańszy i efektywniejszy. Na razie nie zauważyłem też zmian na rolce trenażera, więc chyba jest ok. Tyle, że po każdej jeździe muszę pobawić się ze zmiotką i szufelką, bo trochę pyłu i kawałków drobnej gumy na podłodze zostaje ( zdecydowanie więcej po Conti niż po Bontragerze ).
- artho lubi to