Wybór kół
#821
Napisano 03 maj 2008 - 20:55
Zalety: lekkie, dobrze niosą, całkiem niezła cena.
Wady: mało sztywne, średnio wytrzymałe.
Mam tu kolesia, który na tych kołach zaiwania. Zaliczył już kilka gleb, koła za każdym razem krzywiły sie dość mocno, ale mimo tego dało się je jakoś wyprostować. Tylne koło jest już trochę walnięte, ale nadal jest w miaaaaaaaarę ok. ;-)
#822
Napisano 04 maj 2008 - 19:16
#823
Napisano 04 maj 2008 - 23:28
#824
Napisano 05 maj 2008 - 06:38
Kolesiowi po 2 sezonach jazdy właśnie w przednim kole łożyska zaczęły się nieco ciężej kręcić. Szybka wymiana i znów kręci sie gładko.
#825
Napisano 05 maj 2008 - 18:36
#826 Gosc_zawodowiec_;)_*
Napisano 05 maj 2008 - 19:27
http://portal.bikefo.../niezalogowany/
Pozdrawiam (i wiem ze sie powtarzam...)
#827
Napisano 05 maj 2008 - 19:37
#828
Napisano 05 maj 2008 - 19:48
#829
Napisano 05 maj 2008 - 20:00
#830
Napisano 05 maj 2008 - 20:06
Na rynku jest cała masa innych lepszych, mocniejszych, równie lekkich i z pewnością tańszych kół od tych rsysow.
Karbonowe szprychy... yhy.. jasne.
Może jeszcze karbonowe łożyska?
#831
Napisano 05 maj 2008 - 20:28
to sa juz w sprzedazy? :-)Może jeszcze karbonowe łożyska?
tak na powaznie.
nie wiem czemu wszyscy tak pragna produktow mavic'a?! istnieja jeszcze takie firmy jak:
rol
spinergy uzytkowane obecnie, kapitalna jakosc, bardzo je polecam ze wzgledu na podejscie do klienta...spinergy stanowi klase sama dla siebie
fulcrum rowniez polecane (super okazje do kupienia na ebay)-krewniak campagnolo
dt
campagnolo
easton
wiem, ze niektore z tych nazw brzmia egzotycznie i wiele osob ciagle boi sie sprowadzac sprzet z zagranicy. na podstawie wlasnych doswiadczen moge powiedziec, ze wole organizowac czesc zamienna z usa niz z polski. polskie firmy musza sie jeszcze wiele nauczyc jesli chodzi o przyjazne, kompetentne podejscie do klienta. ze wzgledu na ogromne nasycenie rynku, firmy od odry na zachod nie moga sobie pozwolic na olewanie ludzi i wysoki standard obslugi jest codziennoscia
#832
Napisano 06 maj 2008 - 07:08
Dlaczego wszyscy tak pragną Mavica??....ponieważ są to produkty u nas najbardziej dostępne, można kupić wszystkie części, serwis też mają świetny, ale niestety drogi...W razie jakiejkolwiek awarii koła Mavica można doprowadzić do stanu używalności w 3-4 dni.
ps.ile Cię kosztowały te koła i jaka jest ich realna waga :?:
#833
Napisano 06 maj 2008 - 13:29
jak juz pisalem wczesniej wole importowac cos z zagranicy niz meczyc sie z naszymi sprzedawcami.
mowiac bardziej obrazowo. po otrzymaniu kol przystapilem do montazu kasety i napotkalem powazny problem z prawidlowym ustawieniem nakretki zabezpieczajacej kasete. nie potrafie teraz powiedziec czy stalo sie to przez wade nakretki, moj blad (gadalem z dziewczyna i nie bylem skupiony), a moze przez wade fabryczna. napisalem maila do sklepu z ebay w ktorym kupilem kola, sklep przeslal maila do dzialu sprzedazy spinergy, oni odpisali w przeciagu kilku godzin zapewniajac, ze kazdy komponent przechodzi drakonska kontrole jakosci u podwykonawcy oraz bebenki sa frezowane na obrabiarkach cnc co praktycznie wyklucza ludzki blad. po krotkiej wymianie opini na temat potencjalnych przyczyn moich problemow zostalem poproszony o przeslanie zdjec. nastepnego dnia napisali, ze nie potrafia zdiagnozowac problemu na podstawie zdjec i wysylaja do mnie nowy bebenek. paczke z us otrzymalem po 4 dniach roboczych...zawierala kompletny bebenek z uszczelniaczem, lozyska i firmowe naklejki. przez caly czas gdy sie z nimi komunikowalem, czulem, ze im zalezy. moge sie nawet pokusic o stwierdzenie, ze byli odrobine nadopiekunczy :-) przeciez gdyby chcieli to po prostu by powiedzieli, ze uszkodzilem gwint krzywo wkrecajac nakretke i bylby to koniec rozmowy.
nie wazylem tych kol osobiscie. waga katalogowa to 1695g, cena miedzy $700, a $800
#834
Napisano 08 maj 2008 - 14:01
#835
Napisano 08 maj 2008 - 15:12
#836
Napisano 08 maj 2008 - 18:01
#837
Napisano 08 maj 2008 - 20:00
Kupilem obrecze Open Pro w anglii i piasty Novateca u Arnika.Treaz musze dobrac szprychy i nyple.jakie szprychy polecacie?i jaka dlugosc zastosowac.waze kolo 85 kilo.Oraz jaka technike zaplotu.Piasty tylna 293g a przednia 113g
O szprychach już trochę pisaliśmy, ale po raz kolejny polecę szprychy sapima oraz mach1.
Proponuję przód sapim race/mach1pro (2.0-1.8-2.0), tył sapim leader/mach1 (2.0).
Jaki kolor w ogóle chciałbyś zapodać? Czarnych sapimów cieniowanych niestety nie ma, a więc w wersji czarnej cieniowanej byłby tylko mach1 lub też dt competition.
Apropo kół.
Od trzech dni jestem szczęśliwym posiadaczem kół campagnolo neutron ;-)
Coś pięknego..
Są równie lekkie jak te co miałem, a przy okazji sa DUUUUUUUUUUUUUUUUŻO sztywniejsze i bardziej aero ;-).
#838 Gosc_Qba_*
Napisano 08 maj 2008 - 20:03
#839 Gosc_@ndy_*
Napisano 08 maj 2008 - 20:08
#840 Gosc_zawodowiec_;)_*
Napisano 08 maj 2008 - 20:20
Są równie lekkie jak te co miałem, a przy okazji sa DUUUUUUUUUUUUUUUUŻO sztywniejsze i bardziej aero
czyli tamte stare (open pro, record, sapim laser) były mało sztywne??? pytam bo chchiał bym sobie koła sprawić właśnie na spaimach laser... ale jak mało sztywne to sobie odpuszcze...
Pozdrawim:P