#261
Napisano 21 lipiec 2015 - 07:46
Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
#262
Napisano 21 lipiec 2015 - 09:11
Jechałbym
#263
Napisano 21 lipiec 2015 - 18:38
Gdzie brałeś siodło ?? Mam takie białe i chce drugie czarne
#264
Napisano 21 lipiec 2015 - 20:27
http://www.cyclesets...addle-2015.html
Tego siodła to się oszukałem jak głupi. Model zupełnie niedostępny w UK, a Spec zabrania sprzedaży wysyłkowej swoich produktów. Znalazłem dopiero u Francuzów, którzy szczęśliwie mają gdzieś fanaberie Jankesów.
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#265
Napisano 21 lipiec 2015 - 20:40
Kiedy planujesz carbonowe stożki?
#266
Napisano 21 lipiec 2015 - 21:00
Jak będą dostępne clinchery o wadze ok.1200g, których nie bałbym się użytkować z moimi 90kg wagi. I cena tak do tysiąca funtów, bo więcej nie dam. I nie Chińczyki. Szytkom nie bardzo wierzę na dziadowskich drogach Yorkshire'u.
Jednym słowem nieprędko
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#267
Napisano 21 lipiec 2015 - 22:49
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#268
Napisano 22 lipiec 2015 - 05:59
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#269
Napisano 22 lipiec 2015 - 09:34
Gratuluję wytrwałości, fajna maszyna wyszła
#270
Napisano 06 sierpień 2015 - 16:13
Dziś wreszcie pierwsza jazda. Ale to cholernie niewygodne...
3 lata dzień w dzień na trekkingu sprawiły, że odwykłem od pochylonej postawy i ból pleców przyszedł po 15 minutach. W dodatku za nisko ustawiłem siodło i oczywiście zabrałem ze sobą wszystko oprócz imbusa. Źle mi się jeździ w dropach, źle mi się jeździ na klamkach, źle mi się jeździ pod górę i z góry. W czasie hamowania masa przesuwa się tak mocno do przodu, że boję się, że cos pęknie - albo sterówka, albo kierownica. Nie wiem na jakim jadę przełożeniu, nigdzie mi nie pokazuje, a ja lubię wiedzieć i zerkać na wskazówkę na klamce MTB i co chwilę musiałem patrzeć w dół na kasetę. Normalnie te wzniesienia co jechałem dzisiaj brałbym bez zająknięcia, ale na szosie jęzor na wierzchu cały czas. Kurde, dostałem kolki, co mi się nie zdarzyło od lat. To jest jak nauka jazdy na rowerze od nowa. Muszę narobić kilometrów, żeby się do tego wszystkiego przyzwyczaić, bo na dziś doznania są rzędu 2/10. Przynajmniej hamulce dobrze działają, bo miałem awaryjne kiedy za łukiem okazało się, że cały ruch stoi, bo na drogę wjeżdża traktor z sianem.
- Greek lubi to
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#271 Gosc_marvelo_*
Napisano 06 sierpień 2015 - 17:01
Ja miałem podobne odczucia, gdy po zimie (którą przejeździłem na góralu i crossie) wsiadłem na szosówkę.
Z czasem sytuacja trochę się poprawiła, ale jednak muszę stwierdzić, że coraz mniej lubię pozycję na rowerze szosowym. Kiedyś wydawało mi się, że na szosę branek jest jedyną słuszną opcją, później byłem skłonny przyznać, że na prostej kierownicy też się fajnie i szybko jeździ, a teraz coraz częściej łapię się na tym, że w zasadzie w takiej pozycji jeździ mi się lepiej. Lepsza jest kontrola nad hamulcami i zmianą biegów, większa stabilność na nierównej lub mało przyczepnej nawierzchni, mniejszy nacisk przedniej części siodła na wiadome części ciała, lepsza widoczność, mniejszy ból w krzyżu i szyi. Ogólnie większy fun, a efektywność tylko minimalnie niższa (zwłaszcza, gdy na kierownicy mamy jeszcze rogi).
Klamkomanetki szosowe dla mnie nie są idealnie wygodne ani w górnym, ani w dolnym chwycie, ręce do hamowania z dropów trzeba lekko zadzierać do góry, hamowanie z górnego chwytu mało efektywne. Najwygodniej na baranku jeździło mi się, gdy na stalowej rometowskiej kierownicy (która miała 22.2 mm średnicy) miałem założone górskie klamkomanetki Alivio (na dolnym, prostym odcinku). W dolnym chwycie było bardzo wygodnie, górnego praktycznie nie było, ale i tak czasem tęsknię za tą wygodą.
No ale to tak na marginesie, bo temat nie o tym, tylko o Twoim rowerze.
#272
Napisano 06 sierpień 2015 - 17:43
Inna sprawa skręcanie.
Trekking:
Ja: Skręcaj.
Rower: No zobaczymy co da się zrobić...
Szosa:
Ja: S...
<wjeżdżam na krawężnik>
- piotrkol, mburs i Lukasoo lubią to
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#273
Napisano 06 sierpień 2015 - 18:07
Cóż... przesiąść się z trekinga na szosówkę to jak przesiąść się z Jeepa Grand Cherokee do Lamborgini Aventador. Musi boleć.
A potem...
Miałem tak samo kiedyś, bardzo dawno temu.
#274
Napisano 06 sierpień 2015 - 18:42
Ja przeciwnie - po powrotnej przesiadce na szosę z MTB, na którym przymusowo spędziłem niemal 3 miechy, czułem się jak na fotelu do masażu
#275
Napisano 07 sierpień 2015 - 07:30
#276
Napisano 07 sierpień 2015 - 12:45
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#277 Gosc_Bullet_*
Napisano 07 sierpień 2015 - 17:36
Siara_iwj
Czy się wygodnie jedzie na szosie decyduje szereg czynników. Rok temu zmieniłem dotychczasowy mostek na dłuższy o 10 mm. To było niesamowite, jak z b.wygodnego sprzętu stał się max. niewygodny. Przesunąłem delikatnie siodło do przodu i problem zniknął. Rzuciłem okiem na Twój rower i wydaje mi się, że klamki masz ,,zawodowo'' ustawione jak dla proturowca. Ja np. jeżdżę na nieco podniesionych, może nieco kosztem pełnego komfortu łapania za hamulce w dolnym chwycie. Coś za coś. Spróbuj podnieść klamki, a jak to niewiele pomoże - kup jakiś tani, krótszy mostek na próbę i zobacz jak Ci się jeździ. Moim zdaniem przy dobrze zestawionym osprzęcie nie ma prawa być niewygodnie, mogą boleć plecy, ale gdzieś po min. 100 km. Ale wtedy to wynik ciągłej takiej pozycji. Częstsze postoje na trasie likwidują i ten problem.
#278
Napisano 07 sierpień 2015 - 17:55
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#279 Gosc_rowerowyninja_*
Napisano 08 sierpień 2015 - 00:31
- KAEM lubi to
#280
Napisano 09 sierpień 2015 - 01:33
Zamówiłem 90mm. Pewnie niedługo mój 110 będzie do sprzedania. Centymetr by tu chyba nie zrobił roboty. Zwłaszcza, że próbując jeździć na klamkach zwyczajnie byłem zbyt naciągnięty i większość przejechałem na poziomym zgięciu, które jest dalej od klamek niż te 10mm. Zobaczymy jak to wyjdzie. Do montażu użyję śrub ze starego mostka, żeby nie porysować tych nowych gdyby jednak okazało się, że ten jest za krótki i trzeba będzie oddać i brać te 100mm. Ale coś czuję, że podejdzie.
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman