Skocz do zawartości


Zdjęcie

Osprzęt Do Treka Madone


61 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafał

Rafał
  • Użytkownik
  • 46 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 grudzień 2013 - 22:31

Witam serdecznie wszystkich użytkowników.

Zaczynam poważniej swoją przygodę z szosą i ostatnio trafiła mi się w całkiem przystępnej cenie rama z Treka Madone SSL. Jako iż jestem studentem, a wydatki związane z życiem i średnie zarobki nie pozwalają na sprzęt z najwyższej półki potrzebuję przyoszczędzić na częściach.

I tutaj zwracam się forumowicze do Was, chodzi mi dokładnie o wybranie grupy, zastanawiam się głównie nad SH 105, Ultegrą, ewentualnie nad Tiagrą/Sorą jeśli będzie trzeba, ciekawi mnie również SRAM, ponieważ jego osprzęt ma w większości bardzo pozytywne opinie.

Niestety na kupienie przerzutek, klamkomanetek, korby, łańcucha, kasety oraz hamulców mam do przeznaczenia skromne 600-700 zł :(

Rower składam na używanych częściach, ale jak wiadomo pchanie się w używaną kasetę lub korbę niekoniecznie może skończyć się dobrze. Na złożenie roweru mam obecnie całą zimę, także szukanie okazji na Allegro powoli staje się moim hobby :)

Stąd pytanie: w co pchać się przy tym budżecie? Starać się dorwać całą używaną grupę, czy szukać osobno? Jaki osprzęt byłby najatrakcyjniejszy?

Cżekam na Wasze opinie i z góry dziękuję za wszelką pomoc !

P.S kolega w dziale sprzedam chce upłynnić całą grupę Sram Apex, przyznam że kusząca, tylko trochę powyżej budżetu. Co myślicie?


Pozdrawiam,
Rafał

#2 kredziu

kredziu
  • Użytkownik
  • 42 postów

Napisano 17 grudzień 2013 - 22:54

Jak powyżej to nie ma co się zastanawiać tylko trzeba brać!

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4

#3 Rafał

Rafał
  • Użytkownik
  • 46 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 grudzień 2013 - 23:50

No niestety jednak jest to poza moim budżetem. Wole dopłacić do kółek i lepszego widelca :(

#4 kredziu

kredziu
  • Użytkownik
  • 42 postów

Napisano 18 grudzień 2013 - 06:51

W takim przypadku nie brać ;-)