Jaka kierownica - rozmiar, typ, model?
#423
Napisano 26 kwiecień 2013 - 17:32
Czuję podczas jazdy, szczególnie w dolnym chwycie, że ugina się/sprężynuje
Miałem Deda karbon - nie wiem czy ta deda była aż tak sztywna, że teraz ta podróbka chińska 3T Ergosum Ltd jest hmm miękka ...
Przy okazji - świetnie montuje się klamki campy 10s, tak jak lubie, w chwycie górnym powstaje pozioma płaszczyzna z klamkami... ani w górę nie idą , ani w dół
Chwyt dolny - bardzo wygodny i nie niski
#424
Napisano 04 czerwiec 2013 - 20:55
#425
Napisano 13 czerwiec 2013 - 11:47
#427
Napisano 13 czerwiec 2013 - 14:29
Patrzyłem w necie na takie trochę szersze kierownice szosowe, np. http://wertykal.com....M-02-white/1178 i podczas spokojnej jazdy trzymać ręce na prostej rurce a przy szybszych akcjach w dolnym chwycie. Może to jest jakaś opcja.
#429
Napisano 13 czerwiec 2013 - 15:58
Na pewno najładniej prezentoawła by się klasyczna torowa np. http://wertykal.com....da-Velocita/241 ale na takiej chyba trzeba jeźdić tylko w dolnym chwycie co na dłuższą metę byłoby totalnie niewygodne.
#430
Napisano 14 czerwiec 2013 - 07:16
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#433
Napisano 14 czerwiec 2013 - 10:01
Nie mniej jednak polecam pójść do sklepu/kolegów którzy mają szosy i zasiąść za sterami (kierownicą) i metodą prób i błędów dowiedzieć się co Ci pasuje.
pzdr
#434
Napisano 04 lipiec 2013 - 10:25
Po nieudanym zakupie używanej Dedy Campione ( ktoś musial wcześniej za mocno dokręcić mostek ) stoję dalej przed problemem wyboru kiery. Szukam czegoś szerokiego ( 44 a może i 46 ) i raczej płytkiego ( obecnie mam w FSA 150 i nie jest mi wygodnie).
Wydać moge nieco ponad 200 więc carbon raczej odpada ( a szkoda bo liczyłem na odrobinke komfortu dla dloni ), bo jednak boje się używki która może strzelić.
Co byście proponowali. Osobiście zastanawiam się nad Eastonem EA70 ( mam mostek EA90 i sztycę EC90 ). Ciekawi mnie w niej fakt że team BMC współpracując z Eastonem właśnie tego modelu używał. Myślicie że potrzebowali czegoś cięższego żeby się mieścić w wadze ?
Inna opcją jest WCS, a może coś od PRO ?
Chciał bym jak pewnie każdy coś jak najbardziej lekkiego, ale nie chce się martwić czy nie strzeli.
Z góry dzięki
#435 Gosc_krystianzach_*
Napisano 04 lipiec 2013 - 15:44
#436
Napisano 04 lipiec 2013 - 19:47
Ciekawi mnie jak się jeździ na tych kierach ze spłaszczoną górą. Powinno to być nieco wygodniejsze w górnym chwycie, ale za to waży ciut więcej.
#437
Napisano 04 lipiec 2013 - 20:25
#439
Napisano 02 październik 2013 - 13:26
#440
Napisano 08 październik 2013 - 19:19
Panowie... Ostatnio byłem w Deca i tak sobie z ciekawości usiadłem na Tribana. Bardzo mi się się spodobało gięcie w jego kierownicy (moja Bontragera ma zupełnie inne). Tutaj foto podglądowe: http://www.decathlon...m_546006529.jpg
Moje pytanie do Was: z jakich modeli powiedzmy nie przekraczających 150 zł mogę szukać z podobnym gięciem?
Ja znalazłem (w necie) PRO LT i XLT (ogólnie to czym one się różnią?). Może jeszcze jakieś marki, bo widzę, że PRO ma bardzo zróżnicowane opinie.