Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaka kierownica - rozmiar, typ, model?


679 odpowiedzi w tym temacie

#461 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 23 listopad 2013 - 12:35

Są jakieś standardy zatyczek do kierownicy? Zmieniłem dzisiaj kierownicę na nową i zatyczka jest luźna, a w starej pasuje idealnie nawet bez owijki. Zastanawiam się czy jak owinę kierownicę, to czy wetknięta owijka mi zredukuje ten luz.

Oczywiście otwory w końcach kierownicy mogą się różnić (wynika to z grubości ścianki - lekkie cieniowane kierownice mają na końcach cienkie ścianki). Jeśli nawet z owijką zatyczka wejdzie luźno to owiń ją dodatkowo przed włożeniem kawałkiem taśmy izolacyjnej i po problemie.



#462 rszosowy

rszosowy
  • Użytkownik
  • 106 postów
  • SkądPolska

Napisano 23 listopad 2013 - 14:33

.



#463 severall

severall
  • Użytkownik
  • 690 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 23 listopad 2013 - 21:11

Witam

Jestem właśnie na etapie wyboru kiery. Szukam kompaktowej z płaską górą. Znalazłem na allegro coś takiego:

http://allegro.pl/ki...3718601491.html

 

Gość zarzeka się, że oryginalna, ale żadnego potwierdzenia tego faktu nie jest w stanie przedstawić. Twierdzi, że waży ok. 210 g.

Miał już ktoś doświadczenia z chińską podróbką tego modelu?

 

Na 95% podróbka. Oryginalna kosztuje koło 1000 zł, a tutaj nagle za 300 zł. Oczywiście gość nie ma żadnego paragonu, papierów itp. ;) Szkoda się w to pchać. 

Podróbki bezpośrednio z Chin kosztują koło 60$ także nawet taniej :D

Ktoś wcześniej w tym temacie ma tą chińską podróbkę, bodajże pisał że mało sztywna, wykonanie bez zarzutu, masa kołó 200g. 



#464 szymon72

szymon72
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 listopad 2013 - 22:00

Na 95% podróbka. Oryginalna kosztuje koło 1000 zł, a tutaj nagle za 300 zł. Oczywiście gość nie ma żadnego paragonu, papierów itp. ;) Szkoda się w to pchać. 

Podróbki bezpośrednio z Chin kosztują koło 60$ także nawet taniej :D

Ktoś wcześniej w tym temacie ma tą chińską podróbkę, bodajże pisał że mało sztywna, wykonanie bez zarzutu, masa kołó 200g. 

Dzięki. Jak przejrzałem jego wcześniejsze aukcje to jestem na 100% pewny, że to chińska podróba.

Z drugiej strony w regulaminie Allegro jest chyba zapis o zakazie handlu nieoryginalnymi produktami i jak widzę nikt się zbytnio nie przejmuje. 



#465 Solar

Solar
  • Użytkownik
  • 115 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 23 listopad 2013 - 22:37

95% kolarskich strojów Allegro by wtedy musiało wycofać ;)



#466 szymon72

szymon72
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 listopad 2013 - 22:46

Uczestnicy forum http://zegarkiclub.pl/forum/ podjęli swego czasu akcję walki z podróbkami zegarków na allegro. Zgłaszali nadużycie regulaminu we wszystkich podejrzanych aukcjach i prawie wyplenili proceder. Może warto by było podjąć taką samą akcję w stosunku do części rowerowych. Z tego co widzę na forum jest kilku specjalistów, którzy w 5 sekund rozpoznają trefny towar.


  • tomekvolvo240 lubi to

#467 bobo100

bobo100
  • Użytkownik
  • 199 postów
  • SkądNowy Tomyśl

Napisano 19 grudzień 2013 - 16:21

Planuję wymienić kierownicę z obecnej Ritchey Comp (starszy model, dość ciężki) z anatomicznym gięciem. Szerokość kierownicy 42 (C-C). Myślałem nad 3t Ergosum (wersja alu), tylko że ta kierownica ma chwyt klasyczny. Nigdy wcześniej na takiej nie miałem okazji jeździć i ciężko powiedzieć czy będzie mi odpowiadać takie gięcie;/
Mam pytanie do użytkowników. Jak się ma sprawa szerokości w 3T. Czy 42 (C-C) podane według producenta w dolnym chwycie faktycznie tyle ma.
Kolejną ważną dla mnie kwestią jest możliwość mocowania lemondki. Na "oko" wydaje mi, że da się ją tam zamocować, na pewno?
Chyba, że w cenie 300 zl są możliwe jeszcze jakieś inne propozycje.

 



#468 Bury

Bury
  • Moderator
  • 799 postów
  • SkądZłocieniec

Napisano 19 grudzień 2013 - 17:01

No nie wiem, czy  3T ERGOSUM jest kierą klasyczną... Przyjrzyj się jeszcze raz ;)

Moja 3T jest 44 i tyle też ma w CC.



#469 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8618 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 grudzień 2013 - 17:04

Ergosum ma gięcie nie klasyczne, tylko kompaktowe. Spadek kierownicy jest mniejszy niż w klasycznej kierownicy, z kolei dolna część (mniej więcej od miejsca najbardziej wysuniętego w przód) ma łagodniejsze gięcie i daje dużą, łagodnie wygiętą powierzchnię - moim zdaniem bardzo wygodną.

Klasyczne gięcie w ofercie 3T ma model Rotundo.

Co do wymiarów: moja Ergosum ma w dołach ok. 41 cm (środek-środek) przy rozmiarze nominalnym 40 cm. Rozstaw manetek ciężko zmierzyć, ale powiedziałbym, że jest to równe 40 cm.

Możliwość mocowania lemondki jak najbardziej istnieje (zakładam, że rozmawiamy o wersji Pro).

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#470 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 19 grudzień 2013 - 19:17

Parę stron temu pisałem, żeLTD w dolnym jest jest szersza prawie o 2cm. Mierzone na końcach kiery.


 



#471 Gosc_Grzegoez30_*

Gosc_Grzegoez30_*
  • Gość

Napisano 29 grudzień 2013 - 17:32

Mysle o zakupie kierownicy 3T takiej jak na foto, jakie macie  opinie na ten temat?



#472 Gosc_Grzegoez30_*

Gosc_Grzegoez30_*
  • Gość

Napisano 29 grudzień 2013 - 17:33

Mysle o zakupie kierownicy 3T takiej jak na foto, jakie macie  opinie na ten temat?

Załączone pliki



#473 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 29 grudzień 2013 - 19:24

Przyzwoita kiera, fajne giecie, jak Ci takie pasuja, lekka. Sa wygodniejsze w gornym chwycie i nie zalozysz do niej lemondki (mam na mysli ta oryginalna).

 



#474 biker1974

biker1974
  • Użytkownik
  • 456 postów
  • SkądMirków/Wroclaw

Napisano 16 styczeń 2014 - 20:26

Doszla dzisiaj do mnie z Chin podrobka kierownicy Zipp Vuka Sprint z wewnetrznym prowadzeniem pancerzy z linkami.Czy musze puszczac pancerz na calej dlugosci kierownicy czy moge gdzies zaoszczedzic parenascie gram?

#475 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8618 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 16 styczeń 2014 - 20:49

Jeżeli nie masz oparć na końce pancerza, będziesz zmuszony poprowadzić pełny pancerz na całej długości.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#476 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 16 styczeń 2014 - 20:55

Tak wogole, to zacznij od sprawdzenia, czy te wewnetrzne prowadzenie ma jakis sens.

Mialem kiere z takim rozwiazaniem, a i tak pancerze szly na zewnatrz. Wpuszczajac je do srodka, przy wyjsciu z manetek, wily sie jak dzikie weze. 



#477 martinelli

martinelli
  • Użytkownik
  • 121 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 marzec 2014 - 22:47

Jak uzyskać właściwy dla swoich wymiarów rozmiar kierownicy?

 

W rowerze standardowo dostanę 400mm (rozmiar S w canyonie) i zastanawiam się czy jest ok czy powinienem zmienić na 420 mm (szerokość barków około 42cm)  stąd moje pytanie...

 

 



#478 kapral_szef

kapral_szef
  • Użytkownik
  • 353 postów
  • SkądKalisz

Napisano 04 marzec 2014 - 16:28

jeśli szerokość barków 42cm to kiera 42cm lub 44 (bardziej komfortowa) c-c  aczkolwiek jeśli nie masz wyjścia i startowo będziesz miał 40cm kierkę to po prostu wypróbuj czy Ci pasuje



#479 martinelli

martinelli
  • Użytkownik
  • 121 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 marzec 2014 - 16:33

dziękuję za odpowiedź:)

 

chyba uda mi się wymienić jeszcze fabrycznie na 42cm.

 

Trochę się obawiam zbytniej nerwowości przy 40cm.



#480 Zawrom

Zawrom
  • Użytkownik
  • 324 postów
  • SkądRacibórz

Napisano 09 marzec 2014 - 11:27

Witam. szukam opinii o kierownicy FSA  K-WING COMPACT . Jeździ ktoś na takowej ?





Dodaj odpowiedź