Panowie czy to jest podróbka?
http://allegro.pl/ki...4232096955.html
Napisano 12 maj 2014 - 21:19
Nie liczy się sprzęt tylko serce.
Napisano 07 sierpień 2014 - 20:22
Czy orientuje się ktoś, jaki jest zasięg (reach) kierownicy Pro PLT Compact ?
Przykładowo niektóre źródła podają 65 , inne 78 mm
Różnica dość znaczna, a na stronie producenta, cisza w tym temacie.
Bałagan pogłębia fakt, że pojawiają się dwie wersje tego modelu. tj. Compact i Compact II. Według niektórych to to samo, według innych nie.
I być tu pan mądry.
Napisano 08 wrzesień 2014 - 09:35
Witam.
Jaką kierownicę kupić aby jej ustawienie z klamkami wyglądało tak:
albo tak:
tak:
Chodzi i o to aby ramiona kierownicy z klamkami tworzyły kąt prosty, bądź klamki były podniesione lekko do góry a zarazem aby chwyt dolny był komfortowy.
Być może kierownica Ritchey Biomax by się do tego nadawała lecz ona ma średnicę montażową 26mm a mój mostek to 25,4mm.
Podejdzie ta kierownica pod ten mostek i nie będzie z tym problemu? To niby jest tylko 0,6mm albo aż tyle.
Moje ułożenie wygląda teraz tak:
Na górnym chwycie jeździ się mi wygodnie, ale na dolnym już jest słabo.
W tej kierownicy co mam ułożenie powinno być takie, lecz to jest dla mnie nie wygodne, gdyz kierownica za bardzo opada w dół w górnym chwycie:
Przepraszam, za sporo zdjęć, lecz chciałem w jak najlepszy sposób zobrazować o co mi chodzi.
Napisano 08 wrzesień 2014 - 10:04
z aktualnie produkowanych, pod rozmiar Twojego wspornika to przychodzi mi do glowy http://www.rivbike.c...oduct-p/hb1.htm
Tyle że to troche kosztuje. Ewentualnie kupno adaptera i montaż mostka i odpowiedniej kierownicy. Pod 31.8 masz dzisiaj spory wybór...
Zerknij jeszcze na strone Dedy, pamietam że Piega była pod 26.0mm, może by weszła pod Twoj wspornik...? Musisz tylko obadać jej gięcia...
Napisano 08 wrzesień 2014 - 11:02
Ta kierownica w/w jest bardzo podobnej budowy co moja.
Nad tą się zastanawiam http://olx.pl/oferta...html#fd04b4f34c
A powinno to mniej więcej wyglądać tak:
Kierownica z linku niby jest na 25,4mm, sprzedawca mi jeszcze sprawdzi dokładnie.
Gięcia... O właśnie, o gięciach to ja nie pomyślałem, że jak będą za ostre łuki to może nie przejść przez mostek...
A możesz podlinkować adaptery mostka?
Napisano 08 wrzesień 2014 - 11:51
http://allegro.pl/li...v6-p-3-spt-0904 Ciebie beda interesowac te pod 1' najpewniej.
Odnośnie gięć, to każdy ma swoje preferencje.
Ten link już kilka razy wklejałem na forum, zerknij http://ruedatropical...p-bar-geometry/
Napisano 08 wrzesień 2014 - 12:05
p.s. zwróć uwagę że zmiana kierownicy zmieni najpewniej też odległość chwytu dolnego i tego za klamki. Masz krótki wspornik, nie wiem czy dlatego że taki już był, czy sam go zmieniłeś bo rama jest zbyt duża, jeśli to ostatnie, to musisz uważać dobierając nową kierownicę...
Napisano 08 wrzesień 2014 - 12:08
Tak, o ile się nie mylę to mam 1`.
Z tego linku to idealne dla mnie ułożenie miała by FSA K-Force.
Jeśli ten Ritchey z olx`a będzie na 25,4 to zaryzykuję i go kupię. Mostek delikatnie rozegnę w miejscu mocowania jeśli nie będzie chciało przejść. Jeśli kierownica będzie 26mm to najprawdopodobniej zainteresuję się adapterami i wtedy wybór będzie już o wiele prostszy.
EDIT: Wspornika nie zmieniałem, jest taki od nowości.
Napisano 26 wrzesień 2014 - 18:52
Kończę upgrade mojej przełajówki (Giant TCX) i do wymiany została mi właściwie tylko kierownica i mostek (pewnie jeszcze koła, ale to już na wiosnę). W tej chwili mam oryginalną wersję od producenta (Giant Sport), ale jest koszmarnie ciężka (trochę przesadzam, ale zawsze można zaoszczędzić na koszyk do bidonu ).
Do rzeczy, zastanawiam się nad 3T Rotundo TEAM lub 3T Ergosum TEAM (nie wiem czy jest sens dokładać do LTD, ale może jest?). Nie wiem która z nich lepiej sprawdzi się w przełaju. W szosie mam FSA Wing PRO Compact, ale to zupełnie inna geometra (no i dolny chwyt w przełaju też jest rzadziej używany). Ridley w topowych modelach montuje coś takiego:
http://www.4za.com/h...ad-compact-bend
Nie jestem przywiązanych do 3T, równie dobrze może być coś innego w podobnej klasie (np. Ritchey, FSA, Deda).
Napisano 26 wrzesień 2014 - 19:22
Napisano 02 październik 2014 - 19:17
Ta kierownica do moich wymagań może być w sam raz http://www.decathlon...id_8171432.html
Miał ktoś z nią styczność?
Napisano 06 grudzień 2014 - 23:55
Składam aktualnie przełajówkę na ramie Rychtarskiego. Mam już klasyczny mostek 3T pod kierownicę 25,4 i sztycę Campagnolo, chciałbym założyć też jakąś klasyczną kierownicę pasującą do reszty, przykładowo starszy, klasyczny model ITM. Większość dostępnych kierownic które są w moim kręgu zainteresowań to używane modele aluminiowe. Czy warto brać coś takiego? Mam pewne obawy o bezpieczeństwo. Kiedyś czytałem, że z upływem czasu aluminium traci swoje właściwości. Na rowerze planuję jeździć głównie po mieście, jakieś wycieczki, wyprawy, czy ściganie dla zabawy, więc średnio będę go oszczędzał. Wolałbym żeby baranek nie pękł w czasie jakiegoś skoku na krawężnik czy przez inną przeszkodę
Napisano 05 listopad 2015 - 11:33
W poszukiwaniu nowej kierownicy wpadłem na takiego eastona http://allegro.pl/ki...5763297144.html, może nie jest do końca to czego szukam ale cena i waga zachęca do zakupu, tylko te logosy wyglądają jak z poprzedniej dekady, czy jest sens pchać się w takiego staruszka ?