
Oboje twierdzimy, że jest super wygodna i świetnie się jeździ... jak dla mnie - nie chcę nic innego - wolę swoje alu ale wygodne niżeli super carbon ale mnie wygodny dla mnie...
Napisano 06 wrzesień 2009 - 20:10
Napisano 06 wrzesień 2009 - 20:57
Napisano 06 wrzesień 2009 - 21:22
Napisano 07 wrzesień 2009 - 17:41
Napisano 07 wrzesień 2009 - 22:20
Napisano 07 wrzesień 2009 - 22:36
Offset sztycy dobieraj do długości swoich kości udowych i najpierw ustaw pozycję siodła w stosunku do suportu i pedałów, a potem dobieraj, długość, kąt mostka i rodzaj kiery.Myślę, że w połączeniu z zerowym offsetem sztycy uzyskam zamierzony efekt.
Napisano 07 wrzesień 2009 - 23:03
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
Napisano 08 wrzesień 2009 - 13:00
Napisano 08 wrzesień 2009 - 14:23
- W dodatku minimalna odległość pionowa między czubkiem siodła a środkiem osi suportu musi wynosić nie mniej niż 50 mm.
Napisano 08 wrzesień 2009 - 14:51
Napisano 09 wrzesień 2009 - 07:48
Dolny chwyt stojąc obok roweru jest ok, ale czy tak samo siedząc na siodełku? Bo na filmie widać, że przedramię jest równolegle do podłoża, siedząc na siodełku kąt przedramienia jest zdecydowanie inny, prawda? Czy w pozycji "na siodełku" też tak samo dobrze wygląda dolny chwyt i operowanie klamkomanetkami?No to postanowiłem Ci kom nagrać filmik, żeby nie było że retuszuje ;-)
FILM
W chwycie za manetki kierownica powinna zasłaniać przednią piastę.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 09 wrzesień 2009 - 09:39
Na pewno za manetki (łapy)? Jeśli tak to mam OK, bo coś mi się o uszy obiło, że w górnym chwycie, ale nie byłem pewny, czy góra kiery, czy właśnie chwyt za manetki. Obawiałem się, że jednak mam za długi mostek, bo kierownica zasłania mi przednią piastę dopiero jak złapię manetki...
Napisano 09 wrzesień 2009 - 12:19