ZZR Jaguar
#304 Gosc_Dodge_*
Posted 02 September 2012 - 07:42
jest tam literka A
Podochocony tym odkryciem zajrzalem tez pod mufe mojego huragana z 1964 i tez jest literka A...czyli reynolds
Potem zajrzalem do mufe mojego huragana (arcyniechlujne wykonanie z lat 70-80...metaliczne nalepki i dumnie prężąca sie nalepka predom) ....i tez jest nalepka A...
czyli w apogeum kryzysu skladali na reynoldsie........brawo komunisci!!!
Mysle sobie obejrze jeszcze jednego rarytasa...moja rame do jaga ze stalym hakiem przerzutki........kufa..nie ma A czyli rower z gazrurek...o matko nooo...to ci strata...
Wniosek: Wierzysz w opisy allegrowiczów...prosta droga do stania sie klientem Amber Gold
#314 Gosc_Dodge_*
Posted 02 September 2012 - 18:11
Co do jaga to kupilem go dawno temu na allegro Jest to wczesna sztuka ktorej wieku nie potrafie okreslic bo kola ma na obreczach favorita (jaguarowskie byly sygnowane rokiem)
Nie jest to fajans huraganowski z zagniatanymi niechlujnie rurkami widelca przy mufie podsiodłowej tylko wersja prawdziwie jaguarowska ze scietymi rurkami widelca.
Znaczek nie ma jajowaty z pegazem tylko owalny z napisem ZZR (i to do tego trawionym)
#315
Posted 02 September 2012 - 19:33
#317
Posted 03 September 2012 - 09:50
Podochocony tym odkryciem zajrzalem tez pod mufe mojego huragana z 1964 i tez jest literka A...czyli reynolds
Potem zajrzalem do mufe mojego huragana (arcyniechlujne wykonanie z lat 70-80...metaliczne nalepki i dumnie prężąca sie nalepka predom) ....i tez jest nalepka A...
czyli w apogeum kryzysu skladali na reynoldsie........brawo komunisci!!!
A skąd ta pewność? Lepiej bym zmierzył jeszcze w tym Huraganie średnicę sztycy i dokładniej średnice rur oraz dodatkowo zważył ramę. Wtedy można powiedzieć czy to lepsza czy gorsza stal. Można też wyciągnąć wkład suportu oraz sztycę i zmierzyć grubości ścianek rur przy końcach.
Opukiwanie najdłuższych rur ramy potrafi wskazać czy są cieniowane - mam to sprawdzone. Zwykłe rury o grubości ścianek 1-1,5 mm mają taki dźwięczący ton, natomiast wycieniowane brzmią bardziej jak puszka.
#319 Gosc_Dodge_*
Posted 03 September 2012 - 10:42
Opukiwanie najdłuższych rur ramy potrafi wskazać czy są cieniowane - mam to sprawdzone. Zwykłe rury o grubości ścianek 1-1,5 mm mają taki dźwięczący ton, natomiast wycieniowane brzmią bardziej jak puszka.[/quote]
Dla mnie litera A albo nic albo niewiele znaczy. Ponadto nie widze powodów aby jesli juz tylko special był na reynoldsie (czy w ogóle był w 70tych? czy tez podjeli w 1976 produkcje antyimportową) aby był na nim tez jakiś fajansiarski huragan na osprzęcie ZZR.
Chciałbym tez się wytłumaczyć ....jestem zbieraczem starych rowerów w przyzwoitym stanie...gole ramy pomalowane proszkowo lub walkiem emalia traktuje jako szrot. Nawet jeśli podobno na reynoldsie...
Ja mam tylko jeden rowerek na reynoldise...bo ma nalepke w/w firmy
Amen!
#320
Posted 03 September 2012 - 13:03
Więc pozostają metody, o których pisałem wyżej - pomiary, opukiwanie itd. jeśli rama nie ma żadnego oznakowania Reynolds.Nie wiem co oznacza ale z reynoldsem brak zwiazku!
Pewnie to ten złoty Jaguar na Campagnolo Record?Ja mam tylko jeden rowerek na reynoldise...bo ma nalepke w/w firmy
Ja miałem Jaguara prawdopodobnie mieszankę - zwykłe haki, dość ciężki, chyba tylko jedna rura to Reynolds, bo reszta zakrawała na zwykłe - i te zwykłe montowane w wielu Jaguarach/Huraganach to nie są raczej gaz-rury, grubości ścianek ok. 1 mm, gorsze rury dochodzą do ~2 mm nawet.