Witam ostatnio kupiłem Huragano/Jaguara zresztą jest to obojętne :-) może wy powiecie coś więcej o tej ramie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
znicze tez ci dali....ale dlaczego :roll:
Posted 04 November 2012 - 23:36
Posted 05 November 2012 - 08:00
Posted 05 November 2012 - 16:09
Posted 05 November 2012 - 16:49
Posted 05 November 2012 - 18:51
Posted 05 November 2012 - 19:19
Posted 05 November 2012 - 22:00
Posted 06 November 2012 - 08:41
Posted 06 November 2012 - 16:21
Posted 06 November 2012 - 19:23
Posted 06 November 2012 - 21:54
Posted 06 November 2012 - 22:59
Tak, a potem strzeli i wybije zęby kolarzowi (żeby tylko). Widelec uszkodzony się wyrzuca na złom, koniec kropka.Ja osobiście próbowałbym naprostować widelec (zresztą ostatnio czyniłem to w swoim Jaguarze po bliskim spotkaniu z blondynką w Oplu) jest stalowy, więc porządny fachowiec powinien spróbować z powodzeniem.
To convert a new 8 speed 130 mm rear hyperglide hub to a 7 speed 126 mm hyperglide hub buy the following:
Standard Shimano HG50 7-speed Cassette of your choice
Shimano 7 Speed Freehub Body
Quick Release 137mm Axel and Skewer
Shimano Tiagra 4500 or 105 8 Speed Read Hub
Cones and Spacers as needed from http://wheelsmfg.com/ (http://wheelsmfg.com/)
Tools
Then replace 8 speed free hub and axel with the 7 speed free hub and 137 mm axel. Use spacers and change cones if necessary to make the Over-Locknut distance equal to 126mm and to make sure the nut on the cassette side sticks out enough so that the smallest gear with chain on it clears the frame. I have done this conversion a couple of times to build new rear wheels for my old 27” wheel touring bike with no problem.
Posted 07 November 2012 - 08:14
Posted 07 November 2012 - 08:30
Tak. No i tutaj zdecyduj - czy chcesz mieć te 8 i 9 biegów? Prawdopodobnie nawet da się zbić te chociaż 3-4 mm Zastępując grube podkładki cieniutkimi pomiędzy stożkami a kontrami (o ile masz klasyczne łożyska, choć jak masz kartridże to może też jakieś podkładki są) zachowując bębenek dla 8/9/10. Czyli miałbyś 127 mm. Powinno starczyć, o ile Twój Jaguar ma rozstaw 126 mm. Jak masz fabrycznie rozstaw w Jagu znacznie mniejszy od 126 mm - no to lekko rozgiąć raczej trzeba, bo Ci nic poza piastą pod wolnobieg 5-biegowy raczej nie wejdzie...Drugą możliwością jest rozgięcie ramy, a trzecią zakupienie piast odpowiadających rozstawowi widełek z tyły czyli 126mm. Jeśli się mylę proszę bardzo o waszą korektę.