Skocz do zawartości


Zdjęcie

ZZR Jaguar


877 odpowiedzi w tym temacie

#421 msk

msk
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • SkądAugustów

Napisano 07 listopad 2012 - 18:21

Witam,
Zależy mi jedynie na tym aby uniknąć rozginania ramy...
więc na tę chwilę pozostaje mi opcja z kupieniem kół z piastami 130mm z bębenkiem 8/9sp
i dokupieniem i zmianą bębenka na 7sp. Na allegro wyszukałem potrzebne części, myślicie że to ze sobą zagra i do jaga bedzie pasowało (na 100% rozstaw widełek to 126mm)?
http://allegro.pl/be...2752047020.html
http://allegro.pl/kp...2729376600.html
pozostaje jeszcze problem z odpowiednimi kluczami do tej operacji...

#422 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądMława

Napisano 07 listopad 2012 - 20:49

Dołączona grafika

Tak wygląda mój Jaguar.

Zdjęcie robione jakiś czas temu, teraz mam tylną przerzutkę favorita.

Z nieoryginalnych części to mostek, przednie koło (chyba ruskie) i siodełko. Reszta tak jak w oryginale.

#423 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopad 2012 - 21:02

Owijka wymiata , tylko po co ją dałeś także pod manetki ?? to tak ..."wieśniacko " wygląda, ustaw sobie jak wygodnie i przykręć.

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#424 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopad 2012 - 21:44

Bartosz fajny masz ten rower. ja bym tylko zaprawił delikatnie ubytki lakieru (odpowiedni lakier do paznokci znajdziesz akurat z łatwością: ) ). Osprzęt po polerce wygląda elegancko!
Na tablicy ciągle "stoi" ten Special, do którego aukcji wrzucałem tu już kiedyś link, potaniał o dwie stówki do 600 więc oferta zrobiła się sensowniejsza: )
mz czy ta owijka jest zrobiona z taśmy izolacyjnej? założyłem sobie kiedyś właśnie taką z taśmy, ze skąpstwa w Huraganie, ale momentalnie się podarła i przerzuciłem się na zrobioną ze starej dętki. pomysł wydawał mi się absurdalny, ale nie wygląda to źle, a rower wygląda na bardziej vintage. do oryginalnej sztycy pasowałby bardziej "polski Brooks", ale to oczywiście Twój projekt. malowanie i szparunki wyglądają na prawdę przyjemnie: )

#425 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądMława

Napisano 07 listopad 2012 - 21:56

tak, to taśma izolacyjna ;-)

siodło nie jest docelowe, ale na razie go nie zmieniam. Owijkę prawdopodobnie kupię białą. :-)

#426 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1388 postów
  • SkądRumia

Napisano 07 listopad 2012 - 23:35

mz, ładny sprzęcior. Faktycznie, ta taśma pod manetkami kiepsko wygląda. Jak już koniecznie chcesz nie rysować ramy to naklej żółtą izolacyjną. Piastę z przodu chyba masz oryginał, co do kierownicy to ładne ma gięcie - ja zawsze natrafiałem na te brzydkie co mają dolne końce równolegle do górnej części rogu, taki niemal idealny kształt położonej litery U. A osprzęt masz z tyłu Joko czy Favorit?
A co do siodła - ZZR owszem pasuje lepiej. No i wygodne jest bardzo. Ale weź tu znajdź egzemplarz, który nie jest oklapły, przez co nie wymaga dziurkowania skrzydełek wraz z nawlekaniem przezeń sznurka...

#427 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądMława

Napisano 08 listopad 2012 - 08:09

obecnie z tyłu mam favorita. Na zdjęciu jest jeszcze przerzutka sun race. :-) Co do przedniego koła, to na piaście jest jakieś inne logo, a obręcz też różni się od rometowskiej. Ale na zacisku widnieje pegaz, a na łepkach szprych literka R. Oryginalna piasta przednia i obręcz leżą u mnie, trzeba tylko kupić szprychy.

#428 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 listopad 2012 - 19:20

a ta ramka jak Wam się podoba?
http://allegro.pl/ra...2790476297.html

#429 Gosc_Sliwu_*

Gosc_Sliwu_*
  • Gość

Napisano 13 listopad 2012 - 21:20

Cześć.
To mój pierwszy raz tutaj, więc witam wszystkich bardzo serdecznie.
Po długich i ciężkich pertraktacjach z Panem Adamem w końcu stałem się posiadaczem Jaguara. Rower kupiłem od niesamowitego gościa, który (jak przynajmniej powiedział) wygrał go na jakichś zawodach dawno dawno temu.
Czytając dogłębnie internetowe fora dowiedziałem się wiele ciekawostek odnośnie tego modelu.
Mam prośbę o pomoc w określeniu, który to model jaguara i mniej więcej z którego roku?
Ponieważ Pan Adam unowocześnił kilka rzeczy, potrzebuję dokupić przerzutkę przednią i tylną, które niestety gdzieś mu się zapodziały. Najgorsze, że nie pamięta jakie tam były oryginalnie. I tu kolejne pytanie: czy powinny tu być Campy, czy Favority? Manetka podwójna jest Campagnolo, tylko nie wiem niestety, czy nie była przypadkiem wymieniana.
Na każdej z rur głównych rower ma wybite napisy REYNOLDS 531 BUTTED 19/22 (na poziomej i skośnej) oraz 21/24 (na pionowej). Powiedzcie mi, gdzie mam szukać literki A lub czegoś podobnego?
Na zdjęciu na kołach RENAK z szytkami ruskimi, mam także oryginały i dodatkowo czeską szytkę z napisem WARSZAWA BERLIN PRAHA.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#430 Bartosz Graczyk

Bartosz Graczyk
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 14 listopad 2012 - 04:14

Mowiac kolokwialnie kopara mi opadla!Cala moja wiedza na temat Jaguarow zostala podwazona zdjeciami tego chromowanego egzemplarza.Z jednej strony Reynolds na kazdej rurce oraz sciete i zalutowane rurki pod siodlem z drugiej natomiast "przelotki" linek przerzutek z dwoch stron,a takze dla linek hamulcowych.I haki z blachy z wybitymi na jednym z nich numerami seryjnymi,a nie odkowki stalowe.Pomijam osprzet bo ten na przestrzeni lat mogl sie zmieniac,ale ta rama jest dla mnie niezwykla,no i ten chrom!Dostrzegam na glowce ramy oryginalna naklejke Rometu z napisem Uniwersal co sugeruje,ze rower mogl byc przygotowany na rynek zachodni,tudziez na jakas zagraniczna wystawe czy moze targi np.w Poznaniu.Zauwazylem rowniez kapturek Campagnolo do podtrzymywania pompki i manetki co tez moze sugerowac,ze osprzet mogl byc tej firmy.Bardzo ciekawe kola z piastami o wysokim kolnierzu,bardzo podobne do poszukiwanych i cenionych na swiecie piast Campy z tamtych czasow.Jestem zauroczony rowerem i gratuluje zakupu i mysle ze kazdy na tym forum chcialby jeszcze wiecej zdjec tego roweru by moc podziwiac jego piekno.Teraz z niecierpliwoscia oczekuje relacji z remontu i napraw,ze zdjeciami oczywiscie!Pozdrawiam.

#431 Gosc_Sliwu_*

Gosc_Sliwu_*
  • Gość

Napisano 14 listopad 2012 - 11:57

Wiele czytałem na temat znaków szczególnych Jaguarów i proszę mi wierzyć, że co temat i sprawdzanie na moim egzemplarzu, to większe zdziwienie, tym bardziej, że Pan Adam był jedynym właścicielem i zarzekał się, że poza zmianą przerzutek rower jest oryginalny i nie zmieniany. Nie do końca chciał się pochwalić, gdzie go wygrał, co może sugerować, że był cenioną personą czasu owego ;-) .
Rower oczywiście powoli będzie wracał do stanu jak najbardziej oryginalnego. Na początek myślę o seledynowym proszkowym lakierze i jednobiegowej piaście z Wigry 3 buhahaha.
A tak na serio to jak myślicie, szukać mu Campagnolo czy raczej Favorita, bo jak widzę na Alledrogo udoskonalone Jaguary i oczywiście co drugi to Specjal, to mi się trzynastnica tworzy ze skrętu kiszek.
Lubię stare romety i ZZR-y i pragnąłbym, żeby ludzie starali się ratować to niby nic od zapomnienia.
Zdjęcia doślę, jak wrócę z pracy do domu.
Tym czasem trochę OT, ale link do odrestaurowanego przeze mnie Rometa:

Pozdrawiam

#432 Mikos95

Mikos95
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • SkądTomaszów Maz

Napisano 15 listopad 2012 - 22:47

Witam!
Tydzień temu udało mi się niedrogo kupić starą szosówkę, jednak nie mam pojęcia czy to Huragan, Jaguar, czy zupełnie coś innego. Pomożecie mi ją zidentyfikować?
Zdjęcia tutaj
Manetki z napisem XB3, tylna przerzutka Favorit, wolnobieg 4-rzędowy...
Lepsze zdjęcia postaram się wrzucić w weekend :)

#433 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądMława

Napisano 16 listopad 2012 - 17:46

Mikos95, zrób dokładniejsze zdjęcie muf łączeniowych :-)

#434 Mtgracz

Mtgracz
  • Użytkownik
  • 42 postów
  • SkądDolnyalask

Napisano 24 listopad 2012 - 23:37

Mam takie pytanko, poniewaz posiadam trzy ramy od jaguarow/huraganow, na jednej u spodu suportu pisze "a" u drugiej"b" a u trzeciej "0" i od czego to zalezy? A drugie pytanie mam takie : jak identyfikowac nr. Ramy? Jakie informacje mozna tam znalezc? Rok? Model? I jeszcze ostatnie pytanie mianowicie, posiadam jeszcze nowszego jaguara(tak mi sie wydaje) i czy orginalnie posiadalu one hamulce "universal mod 61" ?
Tutaj zdjecie hamulca i roweru
http://imageshack.us...5/imagepai.jpg/
http://imageshack.us.../imageyrvf.jpg/

#435 Rebe

Rebe
  • Użytkownik
  • 661 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 25 listopad 2012 - 20:57

Wszyscy pisząc oszosówkach dostępnych w Polsce przed laty wymieniają nasze Huradany , Jaguary i Romety , czeskie Favority i NRD-owskie Diamanty .Zapominamy o jednym
Xarkowskij Biełosipiednyj 3awod (XB3) też coś wrzucał na nasz rynek - najczęściej właśnie wolnobieg z czterema zębatkami , tyle , że cały osprzęt też ich .
Ostatnie modele Jagów posiadały taki osprzęt jaki akurat udało się Bydgoszczy załatwić .
Będę robił porządek w garażu, to coś dla fanów staroci się znajdzie .

#436 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 listopad 2012 - 21:27

Sliwujaką owijkę zamierzasz założyć? zostawiasz taką sztycę jak jest czy wkładasz coś innego? osobiście uważam, że do tego siodełka fajnie pasowałaby sztyca PAMA (taka jak była w Sporcie). Wrzucaj zdjęcia: )
na wcześniejszy osprzęt XB3 czaję się już od jakiegoś czasu, żeby do drugiego Jaga włożyć, ale ciężko znaleźć coś w sensownym stanie, a czarny Simplex nie najlepiej pasuje
: (
http://allegro.pl/ra...2832098284.html pierwsza od dawna rama do (lepszego) Jaguara u G. co sądzicie?

#437 Mikos95

Mikos95
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • SkądTomaszów Maz

Napisano 01 grudzień 2012 - 17:24

Zrobiłem dzisiaj zdjęcia roweru - przepraszam za długą nieobecność :)

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź ;)

#438 Maniekxj

Maniekxj
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Skądpelplin

Napisano 01 grudzień 2012 - 21:00

Witam
Jestem nowy na forum odnawiam zzr huragana praktycznie już kończe i chciałbym się podzielić moją pracą i zarazem proszę o wasze opinie na temat mojej renowacji. Rower kupiłem tej wiosny i praktycznie zakończyłem przy nim prace choć poszukuje jeszcze tylnej przerzutki na dwie linki , przedniej zębatki 50 zębów oraz czeka mnie wymiana opon ponieważ oryginalne felgi zastąpiłem felgami alu pod dętke i opone ponieważ u7ważam że jest bezpieczniej a planuje troche nim pojeździć oraz łatwiej jest sklejić dętke niż wymienić szytkę . Co do roweru to mam problem z identyfikacją roku produkcji ponieważ na ramie znalazłem tylko numer seryjny wybity na haku 41292 chyba że 4 to A
Pozdrawiam

#439 Maniekxj

Maniekxj
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Skądpelplin

Napisano 01 grudzień 2012 - 21:01

tutaj jest link do mojej galeri na picasa https://picasaweb.go...ekxj/HuraGanZZR

#440 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1388 postów
  • SkądRumia

Napisano 02 grudzień 2012 - 14:42

Mikos95, niestety to nic ciekawego. Zwykły ZZR czy Romet najprawdopodobniej zrobiony z rur do przysłowiowego płotu...



Dodaj odpowiedź