ZZR Jaguar
#421
Posted 07 November 2012 - 18:21
Zależy mi jedynie na tym aby uniknąć rozginania ramy...
więc na tę chwilę pozostaje mi opcja z kupieniem kół z piastami 130mm z bębenkiem 8/9sp
i dokupieniem i zmianą bębenka na 7sp. Na allegro wyszukałem potrzebne części, myślicie że to ze sobą zagra i do jaga bedzie pasowało (na 100% rozstaw widełek to 126mm)?
http://allegro.pl/be...2752047020.html
http://allegro.pl/kp...2729376600.html
pozostaje jeszcze problem z odpowiednimi kluczami do tej operacji...
#423
Posted 07 November 2012 - 21:02
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#424
Posted 07 November 2012 - 21:44
Na tablicy ciągle "stoi" ten Special, do którego aukcji wrzucałem tu już kiedyś link, potaniał o dwie stówki do 600 więc oferta zrobiła się sensowniejsza: )
mz czy ta owijka jest zrobiona z taśmy izolacyjnej? założyłem sobie kiedyś właśnie taką z taśmy, ze skąpstwa w Huraganie, ale momentalnie się podarła i przerzuciłem się na zrobioną ze starej dętki. pomysł wydawał mi się absurdalny, ale nie wygląda to źle, a rower wygląda na bardziej vintage. do oryginalnej sztycy pasowałby bardziej "polski Brooks", ale to oczywiście Twój projekt. malowanie i szparunki wyglądają na prawdę przyjemnie: )
#426
Posted 07 November 2012 - 23:35
A co do siodła - ZZR owszem pasuje lepiej. No i wygodne jest bardzo. Ale weź tu znajdź egzemplarz, który nie jest oklapły, przez co nie wymaga dziurkowania skrzydełek wraz z nawlekaniem przezeń sznurka...
#427
Posted 08 November 2012 - 08:09
#428
Posted 13 November 2012 - 19:20
#429 Gosc_Sliwu_*
Posted 13 November 2012 - 21:20
To mój pierwszy raz tutaj, więc witam wszystkich bardzo serdecznie.
Po długich i ciężkich pertraktacjach z Panem Adamem w końcu stałem się posiadaczem Jaguara. Rower kupiłem od niesamowitego gościa, który (jak przynajmniej powiedział) wygrał go na jakichś zawodach dawno dawno temu.
Czytając dogłębnie internetowe fora dowiedziałem się wiele ciekawostek odnośnie tego modelu.
Mam prośbę o pomoc w określeniu, który to model jaguara i mniej więcej z którego roku?
Ponieważ Pan Adam unowocześnił kilka rzeczy, potrzebuję dokupić przerzutkę przednią i tylną, które niestety gdzieś mu się zapodziały. Najgorsze, że nie pamięta jakie tam były oryginalnie. I tu kolejne pytanie: czy powinny tu być Campy, czy Favority? Manetka podwójna jest Campagnolo, tylko nie wiem niestety, czy nie była przypadkiem wymieniana.
Na każdej z rur głównych rower ma wybite napisy REYNOLDS 531 BUTTED 19/22 (na poziomej i skośnej) oraz 21/24 (na pionowej). Powiedzcie mi, gdzie mam szukać literki A lub czegoś podobnego?
Na zdjęciu na kołach RENAK z szytkami ruskimi, mam także oryginały i dodatkowo czeską szytkę z napisem WARSZAWA BERLIN PRAHA.
#430
Posted 14 November 2012 - 04:14
#431 Gosc_Sliwu_*
Posted 14 November 2012 - 11:57
Rower oczywiście powoli będzie wracał do stanu jak najbardziej oryginalnego. Na początek myślę o seledynowym proszkowym lakierze i jednobiegowej piaście z Wigry 3 buhahaha.
A tak na serio to jak myślicie, szukać mu Campagnolo czy raczej Favorita, bo jak widzę na Alledrogo udoskonalone Jaguary i oczywiście co drugi to Specjal, to mi się trzynastnica tworzy ze skrętu kiszek.
Lubię stare romety i ZZR-y i pragnąłbym, żeby ludzie starali się ratować to niby nic od zapomnienia.
Zdjęcia doślę, jak wrócę z pracy do domu.
Tym czasem trochę OT, ale link do odrestaurowanego przeze mnie Rometa:
Pozdrawiam
#432
Posted 15 November 2012 - 22:47
Tydzień temu udało mi się niedrogo kupić starą szosówkę, jednak nie mam pojęcia czy to Huragan, Jaguar, czy zupełnie coś innego. Pomożecie mi ją zidentyfikować?
Zdjęcia tutaj
Manetki z napisem XB3, tylna przerzutka Favorit, wolnobieg 4-rzędowy...
Lepsze zdjęcia postaram się wrzucić w weekend
#434
Posted 24 November 2012 - 23:37
Tutaj zdjecie hamulca i roweru
http://imageshack.us...5/imagepai.jpg/
http://imageshack.us.../imageyrvf.jpg/
#435
Posted 25 November 2012 - 20:57
Xarkowskij Biełosipiednyj 3awod (XB3) też coś wrzucał na nasz rynek - najczęściej właśnie wolnobieg z czterema zębatkami , tyle , że cały osprzęt też ich .
Ostatnie modele Jagów posiadały taki osprzęt jaki akurat udało się Bydgoszczy załatwić .
Będę robił porządek w garażu, to coś dla fanów staroci się znajdzie .
#436
Posted 29 November 2012 - 21:27
na wcześniejszy osprzęt XB3 czaję się już od jakiegoś czasu, żeby do drugiego Jaga włożyć, ale ciężko znaleźć coś w sensownym stanie, a czarny Simplex nie najlepiej pasuje
: (
http://allegro.pl/ra...2832098284.html pierwsza od dawna rama do (lepszego) Jaguara u G. co sądzicie?
#438
Posted 01 December 2012 - 21:00
Jestem nowy na forum odnawiam zzr huragana praktycznie już kończe i chciałbym się podzielić moją pracą i zarazem proszę o wasze opinie na temat mojej renowacji. Rower kupiłem tej wiosny i praktycznie zakończyłem przy nim prace choć poszukuje jeszcze tylnej przerzutki na dwie linki , przedniej zębatki 50 zębów oraz czeka mnie wymiana opon ponieważ oryginalne felgi zastąpiłem felgami alu pod dętke i opone ponieważ u7ważam że jest bezpieczniej a planuje troche nim pojeździć oraz łatwiej jest sklejić dętke niż wymienić szytkę . Co do roweru to mam problem z identyfikacją roku produkcji ponieważ na ramie znalazłem tylko numer seryjny wybity na haku 41292 chyba że 4 to A
Pozdrawiam
#439
Posted 01 December 2012 - 21:01