ZZR Jaguar
Started By
Elementary
, 24 Aug 2009 14:28
877 replies to this topic
#463
Posted 09 January 2013 - 23:44
z racji tego, że wątek jest dość luźny, a zeszliśmy na malowanie, chciałbym zapytać o porady dotyczące techniki malowania, która byłaby odpowiednia dla, moim zdaniem, ramy Jaguara trochę lepszej jakości. rama już trochę popracowała w malowaniu, które przyrządziłem samodzielnie lakierem natryskiwanym z puszki, ale to nie jest jeszcze ta trwałość, która satysfakcjonowałaby na dłuższą metę. będę wdzięczny za uwagi.
#466 Gosc_Dodge_*
Posted 12 January 2013 - 21:20
Czarny w proszku zdecydowanie odradzam....wychodzi grafit. Inne kolory jaknajbardziej polecam. Lepiej nie przesadzac jednak z klarlakiem bo wyglada to wszsytko nienaturalnie.
Proszek na jedyna zalete nad pstoletem...niesamowiita odpornosc na scieranie..czego wspolcesne lakiery samochodowe nie maja.
Proszek na jedyna zalete nad pstoletem...niesamowiita odpornosc na scieranie..czego wspolcesne lakiery samochodowe nie maja.
#467
Posted 15 January 2013 - 22:55
proszku boję się o tyle, że widzę czasem całkiem fajne ramy, które są tak zarośnięte proszkiem, że nie wyglądają już po takim zabiegu interesująco. muszę jednak w końcu na czymś spróbować, bo trwałość lakieru wygląda na wysoką.
jestem ciekaw co to za ramka, jakieś skojarzenia?
http://allegro.pl/ra...2946342368.html
jestem ciekaw co to za ramka, jakieś skojarzenia?
http://allegro.pl/ra...2946342368.html
#469
Posted 16 January 2013 - 15:55
Proszek trudno z ramy zerwać, dobić się do metalu, nieopukuje się ale nie jest odporny na ścieranie jest miekki i po wierzchu łatwo go zmatowić co widać na lakierach błyszczących.
Malowałem proszkiem na czarno i było czarno i błysk i półmat.
Jaguar do obejrzenia tutaj, półmat
http://velospace.org/node/44930
Ramę do proszkowania trzeba dać gdzieś gdzie robią ramy z sercem i głową, u mnie w Wwie nie można dać za 50 zł tylko za 150 i wtedy nie jest za grubo i wszystkie otwory są wolne od zalania( podsiodłowa, suport....)
Malowałem proszkiem na czarno i było czarno i błysk i półmat.
Jaguar do obejrzenia tutaj, półmat
http://velospace.org/node/44930
Ramę do proszkowania trzeba dać gdzieś gdzie robią ramy z sercem i głową, u mnie w Wwie nie można dać za 50 zł tylko za 150 i wtedy nie jest za grubo i wszystkie otwory są wolne od zalania( podsiodłowa, suport....)
#470
Posted 16 January 2013 - 16:14
jestem ciekaw co to za ramka, jakieś skojarzenia?
http://allegro.pl/ra...2946342368.html
Jedyne co w tej ramie jest z huragana/jaguara to przedni widelec
co do malowania proszkowego to ja dałem 15 zł za piaskowanie ramy i widelca i 100 zł za proszek.
#471
Posted 16 January 2013 - 16:27
Macie panowie jakąś radę na popękaną dolną bieżnię dolnego łożyska główki ramy w Jaguarze ?
bieżnię z widelca, dolną miskę, czy rurę ramy ? Dwie pierwsze wymienić trzecie można próbować spawać, i napawać, ale u mistrza, i gwarancji nie ma na to.
Moje 150 za ramę to 50 piasek 100 lakier...
#472
Posted 16 January 2013 - 16:32
http://allegro.pl/ra...2952830394.html
Fajny egzemplarz, tylko szkoda że taki skorodowany. Co to za korba ?
Fajny egzemplarz, tylko szkoda że taki skorodowany. Co to za korba ?
#474
Posted 16 January 2013 - 22:11
tr ładnie wyszło, ale u mnie 150 zł przekracza wartość ramy. poza tym chciałbym dobrać sobie kolor z mieszalni jaki mi leży i co najważniejsze chrom na widełkach zostawić w spokoju.
mztragicznie utrzymana ta ramka; ( moim zdaniem korba na niej to Waja (czy jakoś tak). tak sobie myślę, że ta ramka z mojego wcześniejszego postu to może być jakiś stary Peugeot, niech ktoś mnie poprawi jeśli błądzę: )
takie pytanko: mam piasty i obręcze do Jaguara (podobno obręcze już zrąbane, ja się nie znam, dla mnie wyglądają ok) i zastanawiam się, co jest sensowniejsze: pleść z tego co mam, czy polować na jakieś zachodnie kółka pod szytki z epoki? co radzicie?
mztragicznie utrzymana ta ramka; ( moim zdaniem korba na niej to Waja (czy jakoś tak). tak sobie myślę, że ta ramka z mojego wcześniejszego postu to może być jakiś stary Peugeot, niech ktoś mnie poprawi jeśli błądzę: )
takie pytanko: mam piasty i obręcze do Jaguara (podobno obręcze już zrąbane, ja się nie znam, dla mnie wyglądają ok) i zastanawiam się, co jest sensowniejsze: pleść z tego co mam, czy polować na jakieś zachodnie kółka pod szytki z epoki? co radzicie?
#480
Posted 05 February 2013 - 19:43
http://allegro.pl/ro...2999286170.html
:-)
Jaguar z przednią przerzutką na wajchę, co powierdza słowa Rebe, że były jaguary jeszcze z taką przerzutką ;-)
:-)
Jaguar z przednią przerzutką na wajchę, co powierdza słowa Rebe, że były jaguary jeszcze z taką przerzutką ;-)