ZZR Jaguar
#463
Napisano 09 styczeń 2013 - 23:44
#466 Gosc_Dodge_*
Napisano 12 styczeń 2013 - 21:20
Proszek na jedyna zalete nad pstoletem...niesamowiita odpornosc na scieranie..czego wspolcesne lakiery samochodowe nie maja.
#467
Napisano 15 styczeń 2013 - 22:55
jestem ciekaw co to za ramka, jakieś skojarzenia?
http://allegro.pl/ra...2946342368.html
#469
Napisano 16 styczeń 2013 - 15:55
Malowałem proszkiem na czarno i było czarno i błysk i półmat.
Jaguar do obejrzenia tutaj, półmat
http://velospace.org/node/44930
Ramę do proszkowania trzeba dać gdzieś gdzie robią ramy z sercem i głową, u mnie w Wwie nie można dać za 50 zł tylko za 150 i wtedy nie jest za grubo i wszystkie otwory są wolne od zalania( podsiodłowa, suport....)
#470
Napisano 16 styczeń 2013 - 16:14
jestem ciekaw co to za ramka, jakieś skojarzenia?
http://allegro.pl/ra...2946342368.html
Jedyne co w tej ramie jest z huragana/jaguara to przedni widelec
co do malowania proszkowego to ja dałem 15 zł za piaskowanie ramy i widelca i 100 zł za proszek.
#471
Napisano 16 styczeń 2013 - 16:27
Macie panowie jakąś radę na popękaną dolną bieżnię dolnego łożyska główki ramy w Jaguarze ?
bieżnię z widelca, dolną miskę, czy rurę ramy ? Dwie pierwsze wymienić trzecie można próbować spawać, i napawać, ale u mistrza, i gwarancji nie ma na to.
Moje 150 za ramę to 50 piasek 100 lakier...
#472
Napisano 16 styczeń 2013 - 16:32
Fajny egzemplarz, tylko szkoda że taki skorodowany. Co to za korba ?
#473
Napisano 16 styczeń 2013 - 17:33
bieżnię z widelca, dolną miskę, czy rurę ramy ? Dwie pierwsze wymienić trzecie można próbować spawać, i napawać, ale u mistrza, i gwarancji nie ma na to.
Moje 150 za ramę to 50 piasek 100 lakier...
Bieżnię z widelca . Wymienić ? Jest coś takiego do dostania ?
#474
Napisano 16 styczeń 2013 - 22:11
mztragicznie utrzymana ta ramka; ( moim zdaniem korba na niej to Waja (czy jakoś tak). tak sobie myślę, że ta ramka z mojego wcześniejszego postu to może być jakiś stary Peugeot, niech ktoś mnie poprawi jeśli błądzę: )
takie pytanko: mam piasty i obręcze do Jaguara (podobno obręcze już zrąbane, ja się nie znam, dla mnie wyglądają ok) i zastanawiam się, co jest sensowniejsze: pleść z tego co mam, czy polować na jakieś zachodnie kółka pod szytki z epoki? co radzicie?
#480
Napisano 05 luty 2013 - 19:43
:-)
Jaguar z przednią przerzutką na wajchę, co powierdza słowa Rebe, że były jaguary jeszcze z taką przerzutką ;-)