Swoja drogą to BMC Roadmachine to jeden z najładniejszych rowerów endurance
Najpiękniejsze Rowery I Ramy Z Całego Świata :)
#321
#325
Posted 24 May 2020 - 20:59
Świetnie też wygląda (jak na rower aero) Willier aero w tym malowaniu.
W temacie nie było napisane, że rower szosowy, więc mój kontrowersyjny typ. Strasznie podoba mi się prostota tej ramy. Proste, w miarę cienkie rurki, a nie jak teraz w każdej szosie jakieś aero kształty z obniżonymi seatstays.
#327 Gosc_Bullet_*
Posted 23 July 2020 - 23:19
Bez tarczówek, bez udziwnień, bez pitolenia
Okazuje się, że dawno, dawno temu również Trek potrafił robić rowery miłe dla oka
A jak już musi być na tarczach, to mała włoska manufaktura CBT Italia robi konkurencję dla Speców i innych Treków. Piękne wykonanie ramy i do tego suport BSA
- elessar likes this
#329 Gosc_Bullet_*
Posted 24 July 2020 - 11:49
Znajdź w necie fotki ze zbliżeniem choćby tego CBT Necer i przyjrzyj się rozwiązaniom zastosowanym w tej ramie, gięciu ramion widelca, sposobowi kładzenia lakieru ( zwłaszcza w malowaniu dla grupy Leopard ) itd. Finezyjna rzecz. Dla mnie stalowe ramy Ritchey'a czy Cinellego to kwintesencja prostoty, trwałości, komfortu i proporcji kształtów. Zdjęcie Treka z czasów kiedy ta firma zdawała się zejść z dziwacznej drogi - ,,jeżeli cały świat robi tak, to my robimy zupełnie odwrotnie''. Niestety, znowu wrócili do tworzenia konstrukcyjnych dziwadeł dla snobów.
#331 Gosc_Bullet_*
Posted 24 July 2020 - 21:57
Kwestia gustu i oceny. Naprawdę nie widzę nic takiego w obecnych rowerach, co by zachwycało i spowodowało np. że wyciągnąłbym oszczędności z konta i popędził do sklepu, żeby nabyć jakiegoś Treka czy Speca. Powiem więcej, ciesze się, że miałem szczęście kupić ramy/rowery wiele lat temu, bo estetycznie i jakościowo - poza wyjątkami z jakichś małych manufaktur - jest coraz gorzej. Ale to tylko moja prywatna opinia.
#333 Gosc_Bullet_*
Posted 25 July 2020 - 11:54
OK, brak linek na ramie o tyle jest dobry - jak dla mnie - że nie ma kłopotów przy przewożeniu roweru. Ja swoje wożę na bagażniku dachowym i zdarzało się notorycznie, że ramię bagażnika trzymające ramę naciągnęło linkę przerzutki, którą potem musiałem przez to regulować. Ale to nie kwestia estetyczna, tylko praktyczna.
#335 Gosc_Bullet_*
Posted 25 July 2020 - 12:28
Z prowadzeniem linek na zewnątrz chodziło mi o to, że dawniej w przypadku dużej części ram stalowych, a w większości też aluminiowych linki były prowadzone na zewnątrz, więc estetycznie mnie to nie razi, bo taki widok był dawniej naturalny, a nawet poprzez swą prostotę i surowość pasował do tych konstrukcji, gdzie również kable Shimano na kierownicy nie były chowane pod owijką.
#337
Posted 11 January 2021 - 07:37
Przecież stara Specialissima była ładniejsza niż ta nowa xD
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#339
Posted 11 January 2021 - 11:15
Czyli stara Specialissima jest retro, ale nowy Atheos już retro nie jest?
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#340
Posted 11 January 2021 - 11:39
Czyli stara Specialissima jest retro, ale nowy Atheos już retro nie jest?
Specialized Aethos też robi z siebie retro, czy nim jest czy nie jest to niech się kłócą Ci, dla których retro z tarczami się kłóci i częściowym wewnętrznym prowadzeniem pancerzy ja się natomiast pytam dlaczego Aethos jest taki drogi?
Ja rozumiem, że miało być fancy, miało być też hipstersko, na stronie mamy też cytaty bogów stworzycieli:
I wszystko super, zdecydowanie udało im się zrobić dokładnie to samo, czym w fotografii jest Fuji X-T200:
https://fujifilm-x.c...cameras/x-t200/
jest i hipstersko i nieco połączenie retro z nowoczesnością,
no niemniej 17 000zł za ten frameset? Lub 22 000zł za frameset S-WORKS?
- 4gotten likes this