Philips świeci lepiej - większy reflektor, większa jasność 80 lux. Spaninga Axendo 60 jest optymalizowana do długiego użycia w warunkach dróg publicznych, zwłaszcza w mieście. Stąd czas pracy 5h/9h/16h, w przypadku najmocniejszego trybu na szosie nie ma problemu z oświetleniem, najsłabszy to tryb na miasto jako przednie pozycyjne, choć na upartego w ciemności też trochę światła daje.
W terenie tego typu oświetlenie jest przydatne do jazdy po drogach leśnych, jednak nie po węższych ścieżkach, bo z uwagi na odcięcie góry światła, nie oświetla poziomu powyżej lampki, co powoduje, że ewentualne gałęzie itp. są niewidoczne.
Rozwiązaniem może być dodatkowa lampka "terenowa" doświetlajaca to czego lampka drogowa nie oświetli, mocowana na kierownicy lub kasku.
Co do mocowania na widelec, czyli na śrubę hamulca przedniego sprawuje się doskonale - w szosie mam na stałe pod przednim hamulcem, bo nie chce mi się na lato odkręcać, a gdy trzeba zamocować lampkę to wystarczy ją wsunąć, chociaż u mnie robi jako lampka zapasowa, główna to garminowska Varia (szosowa).
A reszty poszukaj na forum, bo opisywałem (i nie tylko ja) tą lampkę tutaj, czytaj od https://szosa.org/to...ywacie/page-77
a od strony 80 opinie użytkowników https://szosa.org/to...żywacie/page-80