Tak tryb LO w stosunku do trybu Hi:
oczywiście zdjęcia z serwisu i porównywarki www.light-test.info - warto sobie popatrzeć na różne lampki, może swoją też tam znajdziecie i porównacie...
Zdjęcia, zdjęciami, ale wzrok wzorkowi nie równy. Jak dla mnie te zdjęcia trzeba byłoby nieco przyciemnić. W trybie Lo da się jeździć bez problemu, właściwie niedawno nawet z awaryjną lampką jechałem i też się dało, choć w niej mocny tryb do pięt nie dorasta słabemu w saferide 80. Z drugiej strony, jak się przełączy na tryb Hi, to nie bardzo chce się zmieniać w tryb niski. No ale dla oszczędności, czyli np. przejazdu przez teren oświetlony - warto.
Ile świeci w trybie Lo? Producent twierdzi, że do 8h. Być może, pewno bez używania tryby Hi. Bo jak uprzednio był tryb Hi na maksa, czyli do zaświecenia czerwonego podświetlenia (gen 2), a więc przy w pełni naładowanych, nowych akumulatorach ok. 2 godziny pracy (choć zależy od egzemplarza, może być to równie dobrze i 1,5h, za to znacznie dłużej LO) to tryb LO później minimum 30 minut. Właściwie jak sprawdzałem, to po przełączeniu automatycznym na Lo i ręcznym włączeniu na Hi, lampka świeci jeszcze i parę godzin (ze 2h na pewno) stopniowo zmniejszając siłę światła... Ale bezpiecznie przyjąć, że po przełączeniu ma się minimum pół godziny jazdy w zapasie.
Gen 1 ze swoim sterownikiem ma to sztywniej rozwiązane: 1h 20 min tryb Hi i nieco ponad pół h w trybie Lo, do określonego poziomu napięcia, bardziej pojemne akumulatory zapewnią dłuższe zasilanie w niskim trybie, ale nie zniwelują ograniczenia czasowego trybu wysokiego. Taki sterownik...