Czasopismo Szosowe
#82
Posted 22 March 2015 - 13:45
Kupiłem - faktycznie jest co czytać o .... szosie. Najpierw przejrzałem, dzisiaj czytam wybrane artykuły, a pewnie przez dwa miesiące, do ukazania się następnego numeru, będzie przeczytane "od deski do deski". Jest nieźle.
Trochę brakuje choćby kącika z innymi rowerami - przyzwyczaiłem się, że w MR było o wszystkim.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#84
Posted 22 March 2015 - 14:11
Nie samą szosą człowiek żyje - nie obrażamy się ?
Ja (i nie tylko ja) widzę w tym słabość tego pisma, że będą monotematyczni.
A ciekawe, czy w "nowym" MR będzie coś o szosie, czy się pogniewali.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#85
Posted 22 March 2015 - 14:30
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#87
Posted 22 March 2015 - 17:04
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#88 Gosc_rowerowyninja_*
Posted 22 March 2015 - 17:08
W takich magazynach biegowych parę stron poświęconych rowerowi czy pływaniu zazwyczaj nikogo nie boli. Bo niektórzy biegacze bawią się w triatlon albo po prostu jeżdżą i pływają. Podobnie większość szosowców korzysta także z innych rodzajów rowerów.
#90
Posted 22 March 2015 - 17:14
rowerowyninja, nie przejmuję się, a nie wiem czy ktoś zauważył, ale jest artykuł o ... treningu na torze, więc jakieś przełamanie tematyczne się znalazło i to napisane w pięknym stylu. I tylko o to chodzi. A jeśli będę kupował SZOSĘ, to chętnie bym przeczytał w niej jakieś ciekawostki z innych odmian kolarstwa.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#92
Posted 22 March 2015 - 23:24
Zacząłem, więc powinienem też jakoś podsumować. Przeczytane wszystko. Ogólne wrażenie dobre. Szata graficzna trzyma poziom. Sporo ciekawych zdjęć. Treść ciekawa. Wywiady, klasyki i ich historia, kolarskie ciekawostki (np interesująca statystyka Tinkoff-Saxo) itd. Testy sprzętu, jak to testy. To chyba cena, jak reklamy, byśmy mogli w ogóle czytać takie pismo. Popatrzcie na zachodnie. Tam reklam i testów jeszcze więcej. A każdy przecież swój rozum ma :-).
Poza tym miło poczytać coś na papierze. Przynajmniej dla gościa w moim wieku. Stare przyzwyczajenia i ten zapach druku!
Będę kupował!
#93
Posted 23 March 2015 - 01:10
Dodam jeszcze, że najciekawszy - dla mnie - był tekst Macieja Hopa "Torowanie formy" – gratulacje. Pompowanie Gołasia też fajne Ciekawe co przygotuje na następny tekst szymonbike – pojedzie blogową drogą? Liczba reklam w sam raz, oby to nie poszło w tę stronę, że pierwszy tekst do czytana będzie w okolicy 50 strony. Jedyny minus – brak NEWSA, skandalu, polskiego piekiełka. W kolarskiej Polsce wszyscy żyją w zgodzie i w miłości ?
#94
Posted 23 March 2015 - 19:11
Nie samą szosą człowiek żyje - nie obrażamy się ?
Ja (i nie tylko ja) widzę w tym słabość tego pisma, że będą monotematyczni.
Przecież jest i o torze, i o przełajach... Jeśli brakuje Ci MTB, to kup MR i po sprawie.
A co do samego czasopisma - jest super. Jeśli spodobają mi się następne dwa numery, wykupuję prenumeratę.
#96
Posted 24 March 2015 - 16:14
A wiesz, są ludzie, którzy wolą potrzymać w rękach coś innego niż tablet czy smartfon i nie psuć sobie wzroku od patrzenia na ekran?
Ja, na przykład, po kilkudziesięciu już prawie latach fascynacji cyfrowymi nośnikami dźwięku wracam do kolekcjonowania płyt winylowych. Brzmi lepiej niż jakikolwiek mp3 czy flac, o cd nie wspomniwszy. A i bardzo ładnie wydane czasopismo, o interesującej treści - jak Szosa właśnie - kupuję. Papierowe wydanie jest warte każdego grosza z piętnastu złotych.
- soar likes this
#98
Posted 24 March 2015 - 17:32
Dodam jeszcze, że najciekawszy ............. Pompowanie Gołasia też fajne .............
A właśnie, wszystko Wam w tym artykule pasuje ? - np fragment; " ..... Ja treningowe opony pompuję do sześciu atmosfer, po kilku dniach ciśnienie spada do trzech i tak się jeździ ....".
Że pompuje do 6-ciu - Ok, bo jeździ na szerokich, ale żeby nie sprawdzać przed wyjazdem ile jeszcze siedzi w dętce ? i że spadnie do 3-ch :shock:
Ciekawe, czy tak mu się napisało, czy rzeczywiście na takich flakach jeździ ?
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#99
Posted 24 March 2015 - 18:35
Że pompuje do 6-ciu - Ok, bo jeździ na szerokich, ale żeby nie sprawdzać przed wyjazdem ile jeszcze siedzi w dętce ? i że spadnie do 3-ch :shock:
Ciekawe, czy tak mu się napisało, czy rzeczywiście na takich flakach jeździ ?
No ale przecież najwięcej roboty jest z założeniem pompki na wentyl, jak już to zrobisz to jaki problem jest podpompować? Z czasem nabiera się wyczucia i się wie kiedy trzeba dobić, a już na pewno kiedy jest się pro i robi się 30kkm rocznie
Ja jakbym miał sprawdzać przed każdą jazdą ile mam w oponie to bym zwariował