Świetna maszyna. Śmigaj jak najwięcej i do zobaczenia gdzieś na drodze.
Canyon Ultimate Cf Sl 9.0 (2015)
#21
Napisano 30 kwiecień 2015 - 12:11
#22
Napisano 30 kwiecień 2015 - 12:45
Dzięki śmigam ile się da, mam go 2 tygodnie bez dnia, a już trzeba myśleć o drugim łańcuchu bo na liczniku już 700km
Do zdjęcia oparłem go o kamień, który usunąłem w szopie. Poza kolarstwem bardzo lubię fotografię oraz obróbkę zdjęć, dlatego dla mnie jakieś małe poprawki na zdjęciach rowerów to woda na młyn
Zmiana mostka chyba nie wchodzi w grę. Jedynie kaseta oraz sztyca. Terminy widzę też teraz z kosmosu: ten kolor i najpopularniejsze rozmiary to obecnie czekanie do połowy Lipca na odbiór. Udało się w ostatnim momencie mi chyba
#23
Napisano 30 kwiecień 2015 - 13:21
Zmiana mostka chyba nie wchodzi w grę. Jedynie kaseta oraz sztyca...
Wchodzi.
Bez problemu można wymienić mostek i kierownicę u Canyona.
Z tym, że lepiej to zrobić po otrzymaniu roweru ze standardowymi elementami. Przyślą nowy i odeślesz stary za darmo.
W przypadku kiedy poprosisz o przekładkę przed wysyłką, zrobią to, ale niestety za dodatkową opłatą montażową. Zresztą nie małą , bo w przypadku wymiany kiery, wołają coś koło 120 zł.
#24 Gosc_adazz_*
Napisano 01 maj 2015 - 09:18
Gratuluję!
Naprawdę ładny rower! No i do tego solidny, wielu km życzę!
#26
Napisano 04 maj 2015 - 16:21
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#28
Napisano 07 maj 2015 - 12:52
Petarda. Osobiście nie uznaję tylko białej owijki ze względów praktycznych. Ale i tak bym jeździł, Ultegra 6800 mmmm
#29
Napisano 07 maj 2015 - 13:58
Jeśli chodzi o łańcuch to ja polecam następującą metodę. Kupić miernik zużycia i sprawdzać okresowo wyciągnięcie. Jeśli miernik pokaże 0.75% to założyć nowy łańcuch, a stary umyć, nasmarować i schować. Jak będziesz miał już 3 zużyte do 0.75% łańcuchy to po kolei zakładać je i zużyć do 1% "wyciągnięcia" po czym wymienić cały napęd. Jeśli będziesz dbał o czystość napędu to spokojnie możesz zrobić w ten sposób 20000-35000 km bez żadnych nieprzyjemnych klików, przeskoków, trzasków itp. W szosie 0.75% zazwyczaj pojawia się w okolicach 4-6K km (jeśli napęd jest czysty).
@ivosmo Są białe owijki które się nie brudzą np. Fizik "Superlight"
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#30
Napisano 07 maj 2015 - 15:20
- Senninho lubi to
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#31
Napisano 07 maj 2015 - 23:45
To nie są fałszywe oszczędności bo jak zajeździsz 3 łańcuchy do poziomu .75% na 1 napędzie to nowy będzie sprawiał problemy, a wcześniejsze 3 są w zupełności dobre żeby na nich dalej jeździć bez najmniejszych problemów. Zresztą ... każdy ma swoje metody. System zmianowy stosowałem kiedyś w MTB ze względu na ciężkie warunki pracy.
piotrkol91 pokazałbyś jakieś zdjęcie roweru w trasie
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#32
Napisano 22 czerwiec 2015 - 13:02
Piękny rower,
zamówiłem Ultimate CF SL 7.0 w tej samej kolorystyce
do zobaczenie gdzieś na trasie
ACCENT - CX ONE PRO
CANYON - CF SL 7.0 105 on site
#33
Napisano 22 czerwiec 2015 - 20:01
O to będzie trzeci Canyon w naszej okolicy
Z owijką nie jest tak źle. Ja jestem strasznie pedantyczny więc nie sprawia mi problemu to, że po każdej jeździe przecieram ją z brudu, jak i zresztą resztę rowera. Dzięki temu jest całkiem ładna pomimo już 3500km
Kilka luźnych przemyśleń bo już trochę nakręciłem. Ultegra 6800 jest genialna. W ogóle w rowerze jestem po prostu zakochany
Zdjęcia z trasy, dopiero teraz zauważyłem Twój post @Uraz
Zmian niewiele. Jedynie wywaliłem na górę wszystkie podkładki z przodu żeby obniżyć kokpit. Bałem się co będzie, ale kilkaset kilometrów zrobione i żadnych dolegliwości nie stwierdziłem. Trzeba będzie przyciąć rurę niedługo bo trochę śmiesznie wygląda
#34
Napisano 23 czerwiec 2015 - 11:04
Mam pytanie do tych co nie założą białej owijki ze względów "praktycznych" -Bielizny też białej nie kupicie żeby nie trzeba było jej prać i można było dłużej chodzić z drachą?
- severall lubi to
#35
Napisano 23 czerwiec 2015 - 11:37
niby tak ale porownanie bialej owijki do majtek jest co najmniej nie na miejscu.Nie kazdy sleczy przy rowerze jak przy kapliczce i czysci 2 razy dziennie owijke.Biala owijka przyjmuje pieknie brud.nie daj boze jeszcze zmieniac gdzies detke na trasie i pozniej uwalonymi rekami jej zlapac.generlanie ja bylem niezadowolony z bialej bo po 2 miesiacach uzywania byla nie do wyczyszczenia
#36
Napisano 23 czerwiec 2015 - 12:29
Ja tam mam białą owijkę w rowerze od półtora roku i jak raz na miesiąc lub dwa przeczyszczę rower to wszystko. Wygląda dalej nieźle i nie brudzi się wcale aż tak szybko.
#37
Napisano 23 czerwiec 2015 - 12:34
To bardziej zależy od materiału z jakiego zrobiona jest owijka niż od koloru. Sprowadzając temat do prania gaci zbyt wiele nie wnosisz.
#38
Napisano 23 czerwiec 2015 - 13:02
A ty co odkrywczego parmenides napisałeś?
Jeżeli nie widzisz analogi to przywołam jeszcze przykład ze sklepu rowerowego gdzie pracowałem- zauważyłem że najgorzej sprzedają się białe/jasne koszulki, zrozumiałem dopiero jak kilka osób zwróciło uwagę ze takiego koloru nie chcą bo się szybko brudzi :-o Taka prawda ,nieraz jadąc za jakimś "kolarzem" czuć ,że jego strój rzadko się pierze.
To że nie widać brudu nie znaczy że coś nie jest brudne, uwierzcie!
Miałem białe owijki/chwyty w przełajówce i mtb i mimo to były czyste. Nieraz trzeba przecież dłubnąć w zębie czy oku jadąc rowerem, mam to robić brudnymi paluchami?! Czasem myślę że lepiej ludziom nie podawać ręki skoro jest taka świadomość higieniczna w społeczeństwie.
Bardzo przepraszam autora tematu za OFFTOP
#39
Napisano 23 czerwiec 2015 - 13:48
a ła. idę podłubać w zębie.
pozdr
parmenides vel brudas.
- Ratonek lubi to