jak masz napiety budżet to daj veloflexa/ gp4000s na przód a na tył jakiegoś ultrasporta/zaffiro
zawsze tak robię i to bardzo dobra opcja cena/jakość
Zaffiro waży prawie tyle co dwa veloflexy a z odpornością na ścieranie też nie najlepiej.
Posted 19 June 2015 - 20:49
jak masz napiety budżet to daj veloflexa/ gp4000s na przód a na tył jakiegoś ultrasporta/zaffiro
zawsze tak robię i to bardzo dobra opcja cena/jakość
Zaffiro waży prawie tyle co dwa veloflexy a z odpornością na ścieranie też nie najlepiej.
Posted 19 June 2015 - 21:01
Posted 19 June 2015 - 21:09
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 19 June 2015 - 21:21
Posted 19 June 2015 - 21:28
@chris - jak nie masz kasy, to szukasz rozwiązania, które zapewni maksimum korzyści w cenie mieszczącej się w budżecie - a w tym przypadku poza ego użytkownika straty wielkiej by nie było: na tył idzie opona może nie porywająca, ale zapewniająca bardzo przyzwoitą żywotność, a na przód opona gwarantująca bardzo dobre prowadzenie roweru.
Chyba, że będziesz próbował mnie przekonać, że tylna i przednia opona są równie istotne dla właściwości jezdnych roweru, na czele z jego przyczepnością i zwrotnością?
@Kamil - Supersonic to typowa opona "rade day only". Toczy się świetnie, ale jest bardzo delikatna - do tłuczenia kilometrów na pewno bym jej nie założył.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 20 June 2015 - 06:36
Ja na veloflexie mam przejechane 3 tys i ani jednej gumy ,więc nie dam złego słowa na nią powiedzieć.Zresztą ma 320 tpi więc samo to mówi za siebie .
Posted 20 June 2015 - 07:25
W Deca jest teraz promocja i przy zakupie 2 opon Michelin PRO4 trzeba zapłacić w sumie 175,98, czyli właściwie tyle co za 1 szt Conti. Ja się skusiłem, tym bardziej że chciałem coś z niebieskim paskiem a jakoś nigdzie nie mogę trafić na takich GP4000S.
Bianchi Oltre XR3 Disc
Accent Freak
Bulls Copperhead 3
Posted 20 June 2015 - 12:41
Czemu piszesz, że do budżetu 300,- zł trzeba dorzucić 100 aby kupić komplet Conti GP 4000s II ? Przecież 1 sztukę można dostać za ok. 155,- zł.
W starym temacie jest sporo podpowiedzi, ale od siebie podsunę:
http://www.decathlon...id_8052174.html
http://www.decathlon...id_8303010.html
http://www.decathlon...id_8337536.html
Kupowane w zestawach wychodzą najtaniej.
Może masz rację, że są w necie taniej, ale ja ostatnio (16.05) na szybko kupowałem w Toruniu w sklepie u Gołasia i wyszły po 200 zł sztuka. Fakt, miałem ciśnienie, bo potrzebowałem dobre opony na wyścig w niedzielę, a za zakupy wziąłem się w sobotę. Zresztą trzeba wspomagać lokalny biznes, zwłaszcza swojego kolarza z okolicy ; )
Posted 20 June 2015 - 14:11
wiktor2r moze i oszczednie ale troche bez sensu, to tak jakby w imie oszcednosci wsadzic do np F 485 silnik deasla.
silnik czego ??? masakra
Posted 20 June 2015 - 17:07
Posted 20 June 2015 - 19:48
A więc mamy problem nie tylko z gramatyką..
Bianchi Oltre XR3 Disc
Accent Freak
Bulls Copperhead 3
Posted 22 June 2015 - 13:18
Jezdzi ktoś na oponach Vredestein? Szukam opinii ale w necie nie za wiele jest na ten temat .
Posted 29 June 2015 - 17:03
Witajcie!
Na codzień jeżdżę rowerem MTB, ostatnio postanowiłem na asfaltowe treningi zakupić rower szosowy. I tu moje wielkie zaskoczenie, ponieważ wydawało mi się że predkość znacznie podskoczy, a tu raptem średnia lepsza o 2kmh.
Poprzedni właściciel aby nie sprzedawać rowerka bez opon, założył jakieś chińskie 700x20 CST Road za 24pln.
Teraz pytanie, czy zakładając jakieś bardziej pro opony, odczuję różnicę w prędkości?
Pozdrawiam!
Posted 29 June 2015 - 17:21
Warto wymienić opony choćby na jakieś zwijane za 60-70 zł za sztukę (zobacz w Decathlonie promocje). Różnica powinna być już odczuwalna, zwłaszcza w komforcie jazdy i w masie, przyczepności. Opór toczenia też powinien być mniejszy. Myślę, że jeszcze z 1 km/h możesz zyskać na średniej dzięki lepszym oponom.
A, i koniecznie weź szersze (23, 25 a nawet 28 mm, jak się zmieszczą).