Ja nie żałuję. Do opony 35 mm (cyclocross) daję 60 ml na koło.
Jakie Kupić Opony?
#4262
Posted 21 December 2019 - 20:15
Apropo bezawaryjności TL
www.youtube.com/watch?v=BBH6yXzFGT8
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#4264
Posted 21 December 2019 - 21:02
"Apropo bezawaryjności TL
www.youtube.com/watch?v=BBH6yXzFGT8"
Jak ja lubię posłuchać praktyków, w jakiejkolwiek branży.
Nie mam jeszcze tego systemu, ale testy takie jaki "zapodałem" przekonują mnie by w przyszłosci (jak zajadę posiadane opony) spróbować...
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#4265
Posted 21 December 2019 - 21:27
Nie mam jeszcze tego systemu, ale testy takie jaki "zapodałem" przekonują mnie by w przyszłosci (jak zajadę posiadane opony) spróbować...
Mnie ten test nastraja optymistycznie, bo mam te same opony zakupione na wiosnę. Mam tylko nadzieję, że optymizm będzie szedł w parze z rzeczywistością W MTB ten system działa znakomicie. W szosie wielu odradza. Od wiosny będę ujeżdżał i sprawdzę na własnej skórze.
- astronom likes this
#4266
Posted 22 December 2019 - 08:21
#4268
Posted 22 December 2019 - 15:59
Continental 4 season 25- niedawno kupione do rowera zimowego zamiast tradycyjnie dojeżdżanych starych opon. Po kilku przejazdach uślizg przedniego koła na rondzie upadek i złamana kość udowa. Asfalt był lekko wilgotny ale jestem przyzwyczajony i nie miałem żadnego uślizgu od 5 lat zdarzało mi się na szosowych oponach jechać po śniegu. W tych samych warunkach dzień wcześniej na conti gp5000 ronda przejeżdżałem 10 km/h szybciej. Ewidentnie słabe trzymanie boczne- nigdy więcej tego g....a. ja ktoś chce to mam do oddania komplet z przebiegiem 150 km
Ja mam niestety te same odczucia odnosnie 4S, slabiutko to dziala w warunkach jesienno/zimowych, natomiast moge polecic WTB Exposure do szosy na jesien/zime, wprawdzie mialem 700x34 wiec dosc szeroko ale obe wystepuja tez wezsze. Genialnie trzyma na zakretach
#4269
Posted 23 December 2019 - 16:33
Równie dobrze mógł wymienić 3 razy dętkę, i dalej by ją rozwalił. Zajebisty argument, nie ma to tamto.
rozwalona dętka nie up*** Ci wszystkiego dookoła
I o czym to wg Ciebie świadczy? Że jak rozetniesz oponę, to nie zawsze ją poskładasz? A ze zwykłą jest inaczej?
że dla mnie ten system w szosie jest nieakceptowalny, a dla kogo innego to już każdy weźmie z tego coś dla siebie
#4270
Posted 24 December 2019 - 00:46
Tubeless bez zapasu mleczka też nie. Napisałem to przecież wyraźnie.rozwalona dętka nie up*** Ci wszystkiego dookoła
W takim razie przesiądź się na koła z drewna bo klasyczne opony - dętkowe czy nie - zawsze możesz rozciąć.że dla mnie ten system w szosie jest nieakceptowalny
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#4274
Posted 28 December 2019 - 15:25
Pozwolę sobie przy okazji spytać. Zdarzało się Tobie takie coś nawet z bardzo dobrymi i teoretycznie znakomicie zabezpieczonymi oponami? Pytam, bo jakiś czas temu także miałem taką wątpliwą przyjemność przebicia dętki kawałkiem... gałęzi. Na nic innego mi to nie wyglądało. Opony bez wkładki - Continental Cyclo X King bez black chili. Zastanawiam się czy tylko bezdętki są najlepszym (choć zakładam, że nie bezwzględnie odpornym) rozwiązaniem na to czy może warto dopłacić póki co do lepszych opon (w tym rowerze nie chcę zmieniać systemu, bo szkoda mi w niego pakować pieniądze).W terenie mogę jeździć na dość niskim ciśnieniu, które przy dętce prędzej czy później skutkowałoby przyszczypaniem dętki. Na dodatek kolce akacji czy inne badziewie szybko mogą popsuć radochę z jazdy.
#4275
Posted 24 January 2020 - 18:15
#4278
Posted 24 January 2020 - 20:22
Veloflexy mają niski profil. Mam 28mm i mieszczą się w szczękach hamulca 6800 z 4mm zapasem. Miałem też 25 i chyba było 5mm zapasu ale ręki nie dam sobie uciąć. Obręcz mam 18mm. U mnie akurat szczęki najbardziej ograniczają bo są do opon 25mm. W cyklomani masz niezła promocje.
#4280
Posted 25 January 2020 - 09:41
Miałem Veloflexy master 25. Na obręczy 18mm rozszerzały na jakieś 24.5mm. Pomimo tego, opony te były zdecydowanie najbardziej komfortowe. Porównanie mam to gp4000 i sworks turbo 26. Veloflexy to moje pierwsze open-tubulary jaki i opony 320tpi. Dobrze trzymają w zakrętach. Kupując je nastawiony byłem na częste kapcie czy rozcięcia. Nic takiego się nie stało. Raz strzeliła wylajtowana dętka tylko dlatego że chciałem napompować na zapas 120psi(na tygodniowym wyjeździe bo nie miałem pompki stacjonarnej, a akurat ją dorwałem). Na przebiegi gp4000 nie ma co liczyć bo dosyć cienki ten przyklejony bieżnik. Myślę że za te ceny w promce warto je sprawdzić dlatego na ten sezon kupiłem sobie 28mm.