Ano ciekawi mnie jak zostaną ocenione, ja sobie przerabiam na tubeless i kupuje nowy komplet r3
Jeśli chodzi o zakup wersji tlr R3 i ich montaż na kołach Bontragera z dedykowanymi opaskami do konwersji to pierwszy montaż jest.... mocno wymagający Te same opony montowane na obręczach ust bez opasek też wchodzą ciężko ale nie tak jak na konwertowane koła Bonti. Trzeci montaż tych samych opon przebiegł już w miarę bezproblemowo.
Własnie na allegro wyrwałem Bontrager R3 po 87zł sztuka nówki, jak by co sprzedajacy pisze że ma jeszcze pare na zbyciu.
Oponki na przyszły sezon zobaczymy jak sie spiszą?
To lekkie i delikatne opony. U mnie jest wiele dróg rowerowych, wg mnie czystych, praktycznie nie muszę wyjeżdżać na normalne asfalty jeśli nie chcę. Mimo stanu nawierzchni kilka sztuk R3 wymieniłem z powodu przecięcia, były mało używane więc na powierzchni stycznej z asfaltem było tyle gumy ile trzeba.
Jedną sztukę przeciąłem pod domem, kończąc jazdę - dziurę zrobił kamyczek ze żwiru rozsypanego na podjeździe.
Mój przebieg roczny obecnie to jakieś 3 tys km, na R3 najdłużej jeździłem (na jednym komplecie) jakieś tysiąc km i opona tylna była zauważalnie wytarta na "płasko".
Na pewno są lekkie.