Nasze NIEszosowe rowerki
#181
Posted 16 December 2011 - 12:10
#182
Posted 16 December 2011 - 12:25
Świetne zdjęcia !!! I oczywiście rower piękny ...Wczoraj wieczorem zakończyłem montaż kolejnej Kony z kolekcji Retro Mtb mojej .
Dzisiaj był piekny poranek i mój cudny rowerek pławił sie w promykach słońca
https://picasaweb.go...649398686797042
#183
Posted 16 December 2011 - 14:07
Zdjęcie i specyfikacja: http://www.bikestats..._3647_7946.html
[img title="Specialized Epic" width="600" height="401" author="raptor"]http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,159704,specialized-epic.jpg[/img]
[img title="Moja miłość zdj.nr 2" width="600" height="401" author="raptor"]http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,159703,moja-milosc-zdjnr-2.jpg[/img]
#184
Posted 19 December 2011 - 00:01
SPEC PITCH
NS DECADE prototype
#185
Posted 28 January 2012 - 00:13
CycleCraft CSP poskładany na okazyjnych klamotach, bardzo fajnie śmiga, niestety, na chwilę obecną waży...
#186
Posted 28 January 2012 - 08:27
#187
Posted 28 January 2012 - 09:29
To całkiem powszechna praktyka - możesz dzięki temu uzyskać bardziej pochyloną, sportową pozycję. Część mostków ma nadruki dla obu wariantów (normalnie i odwrócone o 180*) - np. 3T Arx Team i wiele innych.nie wiem czy dobrze widzę ale chyba mostek jest nakręcony "do góry nogami"?
Daki - pewnie mało jeszcze widziałem, ale pierwszy raz widzę damper mocowany w ten sposób. Co to za ramka?
Miski z karmą dla roweru? ;-)
#188
Posted 28 January 2012 - 09:49
#190 Gosc_kobrys_*
Posted 28 January 2012 - 10:22
Nie masz zbyt dużego przechyłu podczas zjazdów? W Lublinie na pewno jakieś się znajdą?
#191
Posted 28 January 2012 - 10:43
#192
Posted 28 January 2012 - 11:16
ja ostatnio pozbyłem się ramy Cube Reaction i za grosze kupiłem Giant NRS, także teraz bujamy się! przybyło 1 kg do roweru, ale komfort zdecydowanie na plus!
#193 Gosc_Tomek_Rz_*
Posted 25 February 2012 - 17:41
#194
Posted 20 March 2012 - 17:26
Przed:
Po:
Specyfikacja:
Rama: Fuji Newest Stal Chromo-Molibden, stop ARS4000, rozmiar 58
Widelec: Fuji, Stal Chromo-Molibden, korona aero
Hamulce: Shimano Tiagra
Manetki: Shimano Deore
Klamki: Shimano Deore
Przerzutka przód: Shimano Tiagra
Przerzutka tył: Shimano Tiagra
Korba: Shimano Tiagra 30/39/52, 175mm
Pedały: Giant
Suport: Shimano BB-UN40
Kaseta: 9-speed, 12 - 23
Łańcuch: Shimano CN-HG72
Sztyca: Zoom Superlite
Siodło: ToPo Titanium
Kierownica: Zoom MTB gięta, 60mm
Mostek: Token Matrix 90mm
Stery: 1" A-head Ritchey Logic
Piasty: Shimano Tiagra
Obręcze: Mavic CXP 11
Opony: Vittoria Rubino 700 x 23c
Szprychy: Stal nierdzewna, 2.0mm
Gdyby ktoś zastanawiał się jak "toto" jeździ: bardzo poprawnie, stabilnie i zwrotnie. W sam raz na miasto.
#195
Posted 19 April 2012 - 22:36
Wagowo szału nie ma, ale jest kilka elementów, których los już jest przesądzony. Do wymiany koła, pedały, ew opony. Liczę wtedy na wagę ok 11 kg. Do magicznych 10kg raczej nie zejdę, nie wymieniając przy tym większości komponentów. Może kiedyś... na razie odkrywam uroki jazdy w terenie.
#196
Posted 08 July 2012 - 16:21
Witam. Jakiś rok temu wpadłem na pomysł by uszosowić moją Meridę. Wspornik kierownicy był już maks w dół skręcony, to jednak na dłuższą metę było męczące. Jednak zrezygnowałem z powodów technicznych.
Teraz mam BARANKA. Po około roku ostatnio przez przypadek zagadałem w innym rowerowym w Bytomiu i przedstawiłem im problem, że szosowa kierownica byłaby dla mnie BOMBA - wygoda, i super wygląd w jednym. Niestety z mocowaniem zwykłych klamek i Revoshiftów mogę zapomnieć - nowe kiery szosowe mają zgrubienia itp. Znaleźli w piwnicy kierę starego typu. Niestety była za gruba. po męczarniach wspólnych udało się nasunąć klamkę hamulcową ale o revo shifcie już możnaby zapomnieć (myślałem żeby revo włożyć i na dole kiery je mieć). Trudno. Nie da rady.
Następnym dniem przechodziłem obok i myśle wpadnę jeszcze zagadać o inne sprawy po czym powiedzieli, że znaleźli jeszcze jedną i CIEŃSZĄ szosową kierownice. Super wąziutka, i przede wszystkim idealnie wchodziły klamki i revo!. Ale jeszcze dokupiłem rapidshifty - klamkomanetki i teraz wygląda lepiej bez dziwnych revo shiftów na dole kiery.
Do tego doszedł tył 11 zębów . I się udało. Pozdrawiam
#198
Posted 08 July 2012 - 17:12
Trochę dziwacznie i śmiesznie to wszystko wygląda. Zamocowanie klamek w ten sposób i takie koła. Pseudo czasówka jak się patrzy. ;-)
#199
Posted 08 July 2012 - 18:20
#200
Posted 08 July 2012 - 18:41