Nasze NIEszosowe rowerki
#741
Posted 09 February 2024 - 06:28
#742
Posted 09 February 2024 - 09:24
#743
Posted 09 February 2024 - 10:28
pojeździłem nim już trochę na gołą d** (tzn bez pampersa) i jest ryzyko, że jest trochę za wąskie na moją d**, ale to muszę pojeździć z wkładką parę godzin
#744
Posted 10 February 2024 - 11:10
No to mam do Ciebie rzut kamieniem , chętnie bym pomacał.Jak chcesz je podotykac i ocenić jakość to zapraszam na Teofilów. Mam nówke w pracy dla kolegi.
#745
Posted 20 April 2024 - 11:27
To ja z nudów coś zaktualizuję.
Do swojego małego hardtaila zamontowałem jeszcze więcej bezsensownych rzeczy. Właściwie to już więcej nie planowałem, to już wszystkie pomysły!
Hamulce Formula R1 - bo były tanie, lekkie i białe. I podobno same z nimi problemy, więc wiadomo, że muszę takie mieć.
I kółeczka z Chin - 27,5" z boostem, szerokość wewnętrzna 23mm, zewnętrzna bodaj 30mm i co ciekawe 1144g komplet
I kasetę zmieniłem z 10-50 na 10-52, poprzednia idzie do gravela zamiast zajechanego GXa.
I tym sposobem rower na ciężkich wciąż oponkach zszedł do 8,7kg ze wszystkim, na uphille mogę wrzucić durne oponki z dętkami TPU i uzyskać mniej więcej równe 8kg. Dzięki czemu mogę na nim naparzać jak rakie... a nie, tego akurat nie mogę bo się na nim rozwaliłem, zmieścili mi 8 śrubek w obojczyku i tak szybko na nim nie polatam
#746
Posted 20 April 2024 - 12:32
Jak doszło do wypadku? Coś pękło w rowerze?
#747
Posted 20 April 2024 - 12:45
Jechałem sobie okrążenia na doskonale sobie znanej pętelce w ramach interwałów i wywaliłem się w mega łatwym miejscu na jedynym pniaku, który w ogóle odstawał z gruntu. Lot przez kierę na bark i po zawodach. Jak się znalazłem w powietrzu nie wiem - podejrzewam, że musiałem na sekundę zerknąć na licznik na początku zjazdu żeby się zorientować jak szybko poszła część pętli pod górkę Jedyną (chyba - będę pewien jak się przejadę) stratą w rowerze jest złamany wkład uchwytu trzymający wahoo, który już zresztą sobie na drukareczce odtworzyłem.
#748
Posted 20 April 2024 - 13:24
#749
Posted 20 April 2024 - 21:34
Tak, zwykle bywa. Ja w ubiegłym roku, jak wracałem z objazdu trasy lokalnego wyścigu, już 3km od domu, na leśnej ścieżce, którą jechałem z 50 razy też zaliczyłem upadek. Chciałem włączyć lampkę (bo się ściemniało), ale nie działała, zacząłem majstrować i nawet nie wiem kiedy nagle świat zobaczyłem do góry nogami i skończyłem na plecach. Upadłem tak felernie, ze upadłem na korzeń i uderzyłem prosto na multitoola w kieszeni - efekt obite żebra. Chyba z tydzień ledwo chodziłem. Niestety, ale większość upadków poza brawurą, to po prostu rutyna .
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#750
Posted 21 April 2024 - 06:16
Zdrowia!
#751
Posted 21 April 2024 - 13:16
Szybkiego powrotu do zdrowia!
#752
Posted 22 April 2024 - 18:54
Na warmińskiej wsi będzie idealny - koło 29 i opona 2.6 robi robotę.Ale jak oni to wsadzili w ramę 15.5?
Niech mi teraz młody zamarudzi że mama „zamula” i on nie chce z nią na rower :>
#753
Posted 22 April 2024 - 20:15
Jeszcze będziesz musiał kupic dynksa do zdejmowania blokady, bo jak zawieje w plecy to młody dalej może narzekać
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#754
Posted 22 April 2024 - 21:58
Hehe, raczej nie będę kombinował
#755
Posted 23 April 2024 - 04:54
Czekam na pierwszy mandat za spowodowanie wypadku na nielegalnie przerobionym rowerze
Holendrzy już zdali sobie sprawę z tej plagi i wprowadzili mobilne stacje do testowania. Dotąd było pełno debili na klasycznych rowerach, teraz jeszcze dano małpie brzytwę i wsadzono pod tyłek rower nieprzystosowany do siły hamulcow ani przyczepności.
Dziwię się, że sprzedaż tego typu chipów jest w ogóle legalna.
- Marcin321, heniek58 and lukaszzsch like this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#756
Posted 22 June 2024 - 14:52
* Cannondale Topstone Alloy
* Dt Swiss ER 1600 + Gravelking SK 43C + mleko
* GRX 820 1x12, korba 40T 172.5mm, kaseta 10-51, pedały PD-540
* Kierownica aluminiowa 420mm/500mm + oryginalna owijka + wkładki żelowe
* Mostek 90mm Cannondale
* Sztyca karbonowa FSA 350mm
* Siodło Fizik Antares
* Koszyki Elite
* Uchwyt Garmin
Waga tego co na zdjęciu: 9.9kg
Szacunkowy koszt frameset: 3500zł, osprzęt 4000zł, opony 400zł, koła ??? (miałem na stanie).
- Silver Surfer, piotrkol, impa and 7 others like this
#757
Posted 23 June 2024 - 11:11
Pięknie wyszedł! Jak mam coś zasugerować to rozważ jeszcze obniżenie kierownicy na mostku, u mnie to znacznie poprawiło komfort i prowadzenie na zjazdach.
#758
Posted 25 June 2024 - 10:27
Co do prowadzenia na zjazdach w technicznym terenie, to no cóż - sztywny MTB z końca lat 90-tych lepiej sobie radził niż ten gravel