Kross Vento 7.0
#41
Posted 12 May 2016 - 10:56
#42
Posted 12 May 2016 - 11:32
Nie, to zależy tylko i wyłącznie od nich. Nikt rozsądny nie wybierze gorszego roweru z gorszą gwarancją w cenie konkurencji. Jeśli by był równie dobry jak konkurencja i w podobnej cenie to ok, pewnie wybrałbym poski produkt.
#43
Posted 12 May 2016 - 11:35
Nie, to zależy tylko i wyłącznie od nich. Nikt rozsądny nie wybierze gorszego roweru z gorszą gwarancją w cenie konkurencji. Jeśli by był równie dobry jak konkurencja i w podobnej cenie to ok, pewnie wybrałbym poski produkt.
I w tym momencie marka schodzi na dalszy plan tym bardziej że rower - marka to tylko i aż rama. A te i tak robi pewnie tylko kilku producentów
#44
Gosc_Bullet_*
Posted 12 May 2016 - 11:59
Dlaczego nie Kross? Dlatego:
http://photo.bikesta...ier-bielszowice
Kross już kiedyś robił ramy do rowerów szosowych. Wyglądały tak jak na poglądowym, wziętym pierwszym z brzegu zdjęciu z neta.
Można sobie poogądać do woli: Berus, Venom. Brzydko zaprojketowane i wykonane. Niemiec kupi zawsze niemieckie. To prawda, tyle że niemieckie wyroby trzymają prawie zawsze minimalny, rzetelny poziom.
Pewnie Kross już się poprawił, ale marka to marka, długo się na nią pracuje.
- gielu likes this
#45
Posted 13 May 2016 - 13:14
Pewnie Kross już się poprawił, ale marka to marka, długo się na nią pracuje.
Kolejne testy potwierdzają, że marka się poprawia ![]()
http://portal.bikewo...kross_vento_7_0
#46
Posted 13 May 2016 - 13:52
Na portal.bikeworld.pl chyba jeszcze nie widziałem recenzji, która by nie chwaliła jakiegoś roweru. Jakiej recenzji bym nie czytał to zawsze wszystko jest cacy i zazwyczaj wymieniają jakiś jeden mały minus, który im się nie spodobał chyba tylko po to żeby uznać że recenzja jest obiektywna.
- sirkozi likes this
#47
Posted 14 May 2016 - 00:05
#48
Gosc_rowerowyninja_*
Posted 14 May 2016 - 00:21
Mam w Niemczech sporo rodziny i trochę też znam taką typową niemiecką mentalność. Niemiec jak ma wybór, to zawsze wybierze produkt niemiecki, nawet jeśli jest droższy i często niekoniecznie lepszy. To czy Kross stanie się szanowaną marką europejską i czy będzie coraz lepszy jakościowo, zależy również od nas.
Taaa.
- Greek likes this
#49
Posted 14 May 2016 - 07:00
Typowe testy sponsorowane. Jak zaczną pisać negatywy, to skończy się sponsoring, proste.Rzeczywiście na tym portalu testują tak jak by nie chcieli nikogo urazić. Ja mam z krossa trekinga trans solar z2013r przejechane 20kkm rower zaliczył wyprawę na bagażniku miałem ponad 30kg. Bardzo fajny i wygodny rower
- EverRestOnTheBike likes this
#50
Posted 14 May 2016 - 10:24
Typowe testy sponsorowane. Jak zaczną pisać negatywy, to skończy się sponsoring, proste.
I tak i nie. Bo żeby komuś przyczepić negatyw, to nie można robić tego w stylu sejmowym, ale trzeba mieć twarde dowody ![]()
Póki użytkownicy Krossa są zadowoleni, należy oceniać tę markę tylko bazując na ich opiniach, odpowiednio ważąc każdą opinie wedle problemu jaki wystąpił. Tak samo jak każdą inną markę.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#51
Posted 14 May 2016 - 11:29
A gdybyście chcieli coś zmienić w ofercie szosowej Krossa (poza ceną rzecz jasna) to co by to było - nie tylko same rowery ale może model sprzedaży ? (Świat jest mały i niewykluczone że Wasze opinie trafiłyby pod odpowiedni adres że tak powiem tajemniczo ![]()
#52
Posted 14 May 2016 - 11:35
#53
Posted 14 May 2016 - 11:50
Z tym wywalanie podkładek i odwracaniem mostka to nie przesadzajcie. Jak by wywalił wszystkie to by jeździł jak Ryder Hesjedal
Najważniejsze są wygoda i dopasowanie.
#54
Posted 14 May 2016 - 11:56
Z najtańszymi Tribanami i supermarketówkami to raczej inaczej niż ceną się nie da ale powiedzmy co mogłoby Was skłonić do zakupu Krossa na 105 czy Ultegrze zamiast porownywalnego ramą czy wagą Specialized czy Treka?
#55
Posted 14 May 2016 - 12:05
#56
Gosc_rowerowyninja_*
Posted 14 May 2016 - 12:28
Także sieć sprzedaży. W sklepach stacjonarnych, których Kross ma wiele (własnych, czy partnerskich - nie wnikam) często nie ma żadnej szosy do obejrzenia i przymierzenia się. Szczególnie w mniejszych miastach.
#57
Posted 14 May 2016 - 12:36
Zgoda , w segmencie szosowym firma, przynajmniej do tej pory była raczej po to by mieć punkt zaczepienia na rynku, zresztą choćby wolumen produkcji w porównaniu do MTB czy miejskich jest zupełnie inny. .. a to też warunkuje cenę za jaką kupuje się komponenty , dlatego raczej nie ma szans na ceny Decathlonowe ..żeby nie było wątpliwości , nie pracuję w Krossie aczkolwiek z racji zawodowych mam kontakty z ekipą z Przasnysza i jest okazja na luzie pogadać o tym i owym. ... tym niemniej wiem że firma jest gotowa na pewne zmiany , a jeśli przy okazji poprawiłaby ofertę szosową to tym lepiej dla wszystkich ....
A właśnie co do sieci sprzedaży, jak zapatrujecie się na sprzedaż via internet mając daną dokladną rozmiarówkę i doradztwo po drugiej stronie ?
#58
Gosc_Bullet_*
Posted 14 May 2016 - 12:50
Niech Kross zacznie robić ramy stalowe, cieniowane, o wadze do 2,5 kilo z dobrej klasy widelcem - również ze stali lub karbonu. Jeżeli rama będzie prosto pospawana, spawy ładnie przetarte + dobry lakier + rura podsiodłowa pod standardową sztycę 27,2 lub 31,6, w cenie do 1500 zł - pierwszy chętnie zakupię.
#59
Posted 14 May 2016 - 13:05
Niech Kross zacznie robić ramy stalowe, cieniowane, o wadze do 2,5 kilo z dobrej klasy widelcem - również ze stali lub karbonu. Jeżeli rama będzie prosto pospawana, spawy ładnie przetarte + dobry lakier + rura podsiodłowa pod standardową sztycę 27,2 lub 31,6, w cenie do 1500 zł - pierwszy chętnie zakupię.
Ale firma na tym nie zarobi.
Skoro Rychtarski jest w tej dziedzinie powszechnie uznawany, dlaczego nie tam uderzyć, zamiast męczyć Krossa który by na tym popłynął?
- tonyli1 likes this
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#60
Posted 14 May 2016 - 13:25
Ale firma na tym nie zarobi.
Skoro Rychtarski jest w tej dziedzinie powszechnie uznawany, dlaczego nie tam uderzyć, zamiast męczyć Krossa który by na tym popłynął?
Zwłaszcza ze jak wynika z zalinkowanego parę postów wyżej artykułu , Kross zamknął dział spawania ram w momencie rozstania z Decathlonem. ... to jest jednak dość spora fabryka i trzeba się pogodzić z bardziej masowym charakterem produkcji choć np. droższe modele MTB potrafią dostosować pod klienta. ...


