Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kross Vento 7.0


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
119 odpowiedzi w tym temacie

#41 gielu

gielu
  • Użytkownik
  • 120 postów

Napisano 12 maj 2016 - 10:56

To ja osobiście powinienem medal od nich dostać, mam trzy rowery 1 merida szosa 2 kross trekking 3 sobie kupiłem dwa dni temu karbonowy kross góral. Treningiem zrobiłem 20kkm poza wymiana eksploatacyjnych gratow nic się nie dzieje. I nie mam problemu ze to jest kross bardziej wsiowa wydaje mi się merida ale też nie mam jej nic do zarzucenia

#42 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 maj 2016 - 11:32

Nie, to zależy tylko i wyłącznie od nich. Nikt rozsądny nie wybierze gorszego roweru z gorszą gwarancją w cenie konkurencji. Jeśli by był równie dobry jak konkurencja i w podobnej cenie to ok, pewnie wybrałbym poski produkt.



#43 gielu

gielu
  • Użytkownik
  • 120 postów

Napisano 12 maj 2016 - 11:35

Nie, to zależy tylko i wyłącznie od nich. Nikt rozsądny nie wybierze gorszego roweru z gorszą gwarancją w cenie konkurencji. Jeśli by był równie dobry jak konkurencja i w podobnej cenie to ok, pewnie wybrałbym poski produkt.


I w tym momencie marka schodzi na dalszy plan tym bardziej że rower - marka to tylko i aż rama. A te i tak robi pewnie tylko kilku producentów

#44 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 12 maj 2016 - 11:59

Dlaczego nie Kross? Dlatego:

 

http://photo.bikesta...ier-bielszowice

 

Kross już kiedyś robił ramy do rowerów szosowych. Wyglądały tak jak na poglądowym, wziętym pierwszym z brzegu zdjęciu z neta.

Można sobie poogądać do woli: Berus, Venom.  Brzydko zaprojketowane i wykonane. Niemiec kupi zawsze niemieckie. To prawda, tyle że niemieckie wyroby trzymają prawie zawsze minimalny, rzetelny poziom.

Pewnie Kross już się poprawił, ale marka to marka, długo się na nią pracuje.

 


  • gielu lubi to

#45 Greg_33

Greg_33
  • Użytkownik
  • 18 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 13 maj 2016 - 13:14

Pewnie Kross już się poprawił, ale marka to marka, długo się na nią pracuje.

Kolejne testy potwierdzają, że marka się poprawia :)

 

http://portal.bikewo...kross_vento_7_0



#46 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 94 postów

Napisano 13 maj 2016 - 13:52

Kolejne testy potwierdzają, że marka się poprawia :)

 

http://portal.bikewo...kross_vento_7_0

 

Na portal.bikeworld.pl chyba jeszcze nie widziałem recenzji, która by nie chwaliła jakiegoś roweru. Jakiej recenzji bym nie czytał to zawsze wszystko jest cacy i zazwyczaj wymieniają jakiś jeden mały minus, który im się nie spodobał chyba tylko po to żeby uznać że recenzja jest obiektywna.


  • sirkozi lubi to

#47 gielu

gielu
  • Użytkownik
  • 120 postów

Napisano 14 maj 2016 - 00:05

Rzeczywiście na tym portalu testują tak jak by nie chcieli nikogo urazić. Ja mam z krossa trekinga trans solar z2013r przejechane 20kkm rower zaliczył wyprawę na bagażniku miałem ponad 30kg. Bardzo fajny i wygodny rower

#48 Gosc_rowerowyninja_*

Gosc_rowerowyninja_*
  • Gość

Napisano 14 maj 2016 - 00:21

Mam w Niemczech sporo rodziny i trochę też znam taką typową niemiecką mentalność. Niemiec jak ma wybór, to zawsze wybierze produkt niemiecki, nawet jeśli jest droższy i często niekoniecznie lepszy. To czy Kross stanie się szanowaną marką europejską i czy będzie coraz lepszy jakościowo, zależy również od nas.

Taaa. 


  • Greek lubi to

#49 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 14 maj 2016 - 07:00

Rzeczywiście na tym portalu testują tak jak by nie chcieli nikogo urazić. Ja mam z krossa trekinga trans solar z2013r przejechane 20kkm rower zaliczył wyprawę na bagażniku miałem ponad 30kg. Bardzo fajny i wygodny rower

Typowe testy sponsorowane. Jak zaczną pisać negatywy, to skończy się sponsoring, proste.
  • EverRestOnTheBike lubi to

#50 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1367 postów
  • SkądBurzyn

Napisano 14 maj 2016 - 10:24

Typowe testy sponsorowane. Jak zaczną pisać negatywy, to skończy się sponsoring, proste.

 

I tak i nie. Bo żeby komuś przyczepić negatyw, to nie można robić tego w stylu sejmowym, ale trzeba mieć twarde dowody ;)

Póki użytkownicy Krossa są zadowoleni, należy oceniać tę markę tylko bazując na ich opiniach, odpowiednio ważąc każdą opinie wedle problemu jaki wystąpił. Tak samo jak każdą inną markę.


www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#51 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 14 maj 2016 - 11:29

A gdybyście chcieli coś zmienić w ofercie szosowej Krossa (poza ceną rzecz jasna) to co by to było - nie tylko same rowery ale może model sprzedaży ? (Świat jest mały i niewykluczone że Wasze opinie trafiłyby pod odpowiedni adres że tak powiem tajemniczo ;)



#52 przmor

przmor
  • Użytkownik
  • 500 postów

Napisano 14 maj 2016 - 11:35

No ale tu o cene glownie chodzi. No chyba ze Kross Vento 1.0 na Tourneyu z wolnobiegiem wyceniony na 1999zl ma jakies wspaniale wlasciwosci, ze jest lepszy od drozszego o zaledwie 10% Tribana 520 na Sorze i z karbonowym widelcem.

#53 Arked

Arked
  • Użytkownik
  • 910 postów

Napisano 14 maj 2016 - 11:50

Z tym wywalanie podkładek i odwracaniem mostka to nie przesadzajcie. Jak by wywalił wszystkie to by jeździł jak Ryder Hesjedal ;) Najważniejsze są wygoda i dopasowanie.



#54 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 14 maj 2016 - 11:56

Z najtańszymi Tribanami i supermarketówkami to raczej inaczej niż ceną się nie da ale powiedzmy co mogłoby Was skłonić do zakupu Krossa na 105 czy Ultegrze zamiast porownywalnego ramą czy wagą Specialized czy Treka? 



#55 przmor

przmor
  • Użytkownik
  • 500 postów

Napisano 14 maj 2016 - 12:05

Ale to wlasnie od najnizszego poziomu cenowego trzeba zaczac walke o klienta. Vento 1.0 powinien kosztowac 999zl i byc przyslowiowa przyneta na klientow, ktorzy za jakis czas rower zmienia i kupia byc moze kolejnego, znacznie drozszego juz Krossa. A tak klient kupuje Vento 1.0 za 1999zl po czym widzi w Tesco identyczny z jego punktu widzenia (osprzet) rower za 999zl i juz drugi raz z pieniedzy nie da sie ograbic.

#56 Gosc_rowerowyninja_*

Gosc_rowerowyninja_*
  • Gość

Napisano 14 maj 2016 - 12:28

Mnie cena. Potem gwarancja. Wreszcie serwis, którego sieć powinna być odpowiednio duża, zważywszy na to, iż mamy do czynienia z producentem z Polski.

Także sieć sprzedaży. W sklepach stacjonarnych, których Kross ma wiele (własnych, czy partnerskich - nie wnikam) często nie ma żadnej szosy do obejrzenia i przymierzenia się. Szczególnie w mniejszych miastach.

#57 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 14 maj 2016 - 12:36

Zgoda ,  w segmencie szosowym firma,  przynajmniej do tej pory była raczej po to by mieć punkt zaczepienia na rynku,  zresztą choćby wolumen produkcji w porównaniu do MTB czy miejskich jest zupełnie inny. .. a to też warunkuje cenę za jaką kupuje się komponenty , dlatego raczej nie ma szans na ceny Decathlonowe ..żeby nie było wątpliwości , nie pracuję w Krossie aczkolwiek z racji zawodowych mam kontakty z ekipą z Przasnysza i jest okazja na luzie pogadać o tym i owym. ... tym niemniej wiem że firma jest gotowa na pewne zmiany , a jeśli przy okazji poprawiłaby ofertę szosową to tym lepiej dla wszystkich ....

A właśnie co do sieci sprzedaży,  jak zapatrujecie się na sprzedaż via internet mając daną dokladną rozmiarówkę i doradztwo po drugiej stronie ?



#58 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 14 maj 2016 - 12:50

Niech Kross zacznie robić ramy stalowe, cieniowane, o wadze do 2,5 kilo z dobrej klasy widelcem - również ze stali lub karbonu. Jeżeli rama będzie prosto pospawana, spawy ładnie przetarte + dobry lakier + rura podsiodłowa pod standardową sztycę 27,2 lub 31,6, w cenie do 1500 zł - pierwszy chętnie zakupię.



#59 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1367 postów
  • SkądBurzyn

Napisano 14 maj 2016 - 13:05

Niech Kross zacznie robić ramy stalowe, cieniowane, o wadze do 2,5 kilo z dobrej klasy widelcem - również ze stali lub karbonu. Jeżeli rama będzie prosto pospawana, spawy ładnie przetarte + dobry lakier + rura podsiodłowa pod standardową sztycę 27,2 lub 31,6, w cenie do 1500 zł - pierwszy chętnie zakupię.

Ale firma na tym nie zarobi. 

Skoro Rychtarski jest w tej dziedzinie powszechnie uznawany, dlaczego nie tam uderzyć, zamiast męczyć Krossa który by na tym popłynął?


  • tonyli1 lubi to

www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#60 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 14 maj 2016 - 13:25

Ale firma na tym nie zarobi. 

Skoro Rychtarski jest w tej dziedzinie powszechnie uznawany, dlaczego nie tam uderzyć, zamiast męczyć Krossa który by na tym popłynął?

 

Zwłaszcza ze jak wynika z zalinkowanego parę postów  wyżej artykułu , Kross  zamknął dział spawania ram w momencie rozstania z Decathlonem. ... to jest jednak dość spora fabryka i trzeba się pogodzić z bardziej masowym charakterem produkcji choć np. droższe modele MTB potrafią dostosować pod klienta. ...