Kross Vento 7.0
#41
Napisano 12 maj 2016 - 10:56
#42
Napisano 12 maj 2016 - 11:32
Nie, to zależy tylko i wyłącznie od nich. Nikt rozsądny nie wybierze gorszego roweru z gorszą gwarancją w cenie konkurencji. Jeśli by był równie dobry jak konkurencja i w podobnej cenie to ok, pewnie wybrałbym poski produkt.
#43
Napisano 12 maj 2016 - 11:35
Nie, to zależy tylko i wyłącznie od nich. Nikt rozsądny nie wybierze gorszego roweru z gorszą gwarancją w cenie konkurencji. Jeśli by był równie dobry jak konkurencja i w podobnej cenie to ok, pewnie wybrałbym poski produkt.
I w tym momencie marka schodzi na dalszy plan tym bardziej że rower - marka to tylko i aż rama. A te i tak robi pewnie tylko kilku producentów
#44 Gosc_Bullet_*
Napisano 12 maj 2016 - 11:59
Dlaczego nie Kross? Dlatego:
http://photo.bikesta...ier-bielszowice
Kross już kiedyś robił ramy do rowerów szosowych. Wyglądały tak jak na poglądowym, wziętym pierwszym z brzegu zdjęciu z neta.
Można sobie poogądać do woli: Berus, Venom. Brzydko zaprojketowane i wykonane. Niemiec kupi zawsze niemieckie. To prawda, tyle że niemieckie wyroby trzymają prawie zawsze minimalny, rzetelny poziom.
Pewnie Kross już się poprawił, ale marka to marka, długo się na nią pracuje.
- gielu lubi to
#45
Napisano 13 maj 2016 - 13:14
Pewnie Kross już się poprawił, ale marka to marka, długo się na nią pracuje.
Kolejne testy potwierdzają, że marka się poprawia
http://portal.bikewo...kross_vento_7_0
#46
Napisano 13 maj 2016 - 13:52
Na portal.bikeworld.pl chyba jeszcze nie widziałem recenzji, która by nie chwaliła jakiegoś roweru. Jakiej recenzji bym nie czytał to zawsze wszystko jest cacy i zazwyczaj wymieniają jakiś jeden mały minus, który im się nie spodobał chyba tylko po to żeby uznać że recenzja jest obiektywna.
- sirkozi lubi to
#47
Napisano 14 maj 2016 - 00:05
#48 Gosc_rowerowyninja_*
Napisano 14 maj 2016 - 00:21
Mam w Niemczech sporo rodziny i trochę też znam taką typową niemiecką mentalność. Niemiec jak ma wybór, to zawsze wybierze produkt niemiecki, nawet jeśli jest droższy i często niekoniecznie lepszy. To czy Kross stanie się szanowaną marką europejską i czy będzie coraz lepszy jakościowo, zależy również od nas.
Taaa.
- Greek lubi to
#49
Napisano 14 maj 2016 - 07:00
Typowe testy sponsorowane. Jak zaczną pisać negatywy, to skończy się sponsoring, proste.Rzeczywiście na tym portalu testują tak jak by nie chcieli nikogo urazić. Ja mam z krossa trekinga trans solar z2013r przejechane 20kkm rower zaliczył wyprawę na bagażniku miałem ponad 30kg. Bardzo fajny i wygodny rower
- EverRestOnTheBike lubi to
#50
Napisano 14 maj 2016 - 10:24
Typowe testy sponsorowane. Jak zaczną pisać negatywy, to skończy się sponsoring, proste.
I tak i nie. Bo żeby komuś przyczepić negatyw, to nie można robić tego w stylu sejmowym, ale trzeba mieć twarde dowody
Póki użytkownicy Krossa są zadowoleni, należy oceniać tę markę tylko bazując na ich opiniach, odpowiednio ważąc każdą opinie wedle problemu jaki wystąpił. Tak samo jak każdą inną markę.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#51
Napisano 14 maj 2016 - 11:29
A gdybyście chcieli coś zmienić w ofercie szosowej Krossa (poza ceną rzecz jasna) to co by to było - nie tylko same rowery ale może model sprzedaży ? (Świat jest mały i niewykluczone że Wasze opinie trafiłyby pod odpowiedni adres że tak powiem tajemniczo
#52
Napisano 14 maj 2016 - 11:35
#53
Napisano 14 maj 2016 - 11:50
Z tym wywalanie podkładek i odwracaniem mostka to nie przesadzajcie. Jak by wywalił wszystkie to by jeździł jak Ryder Hesjedal Najważniejsze są wygoda i dopasowanie.
#54
Napisano 14 maj 2016 - 11:56
Z najtańszymi Tribanami i supermarketówkami to raczej inaczej niż ceną się nie da ale powiedzmy co mogłoby Was skłonić do zakupu Krossa na 105 czy Ultegrze zamiast porownywalnego ramą czy wagą Specialized czy Treka?
#55
Napisano 14 maj 2016 - 12:05
#56 Gosc_rowerowyninja_*
Napisano 14 maj 2016 - 12:28
Także sieć sprzedaży. W sklepach stacjonarnych, których Kross ma wiele (własnych, czy partnerskich - nie wnikam) często nie ma żadnej szosy do obejrzenia i przymierzenia się. Szczególnie w mniejszych miastach.
#57
Napisano 14 maj 2016 - 12:36
Zgoda , w segmencie szosowym firma, przynajmniej do tej pory była raczej po to by mieć punkt zaczepienia na rynku, zresztą choćby wolumen produkcji w porównaniu do MTB czy miejskich jest zupełnie inny. .. a to też warunkuje cenę za jaką kupuje się komponenty , dlatego raczej nie ma szans na ceny Decathlonowe ..żeby nie było wątpliwości , nie pracuję w Krossie aczkolwiek z racji zawodowych mam kontakty z ekipą z Przasnysza i jest okazja na luzie pogadać o tym i owym. ... tym niemniej wiem że firma jest gotowa na pewne zmiany , a jeśli przy okazji poprawiłaby ofertę szosową to tym lepiej dla wszystkich ....
A właśnie co do sieci sprzedaży, jak zapatrujecie się na sprzedaż via internet mając daną dokladną rozmiarówkę i doradztwo po drugiej stronie ?
#58 Gosc_Bullet_*
Napisano 14 maj 2016 - 12:50
Niech Kross zacznie robić ramy stalowe, cieniowane, o wadze do 2,5 kilo z dobrej klasy widelcem - również ze stali lub karbonu. Jeżeli rama będzie prosto pospawana, spawy ładnie przetarte + dobry lakier + rura podsiodłowa pod standardową sztycę 27,2 lub 31,6, w cenie do 1500 zł - pierwszy chętnie zakupię.
#59
Napisano 14 maj 2016 - 13:05
Niech Kross zacznie robić ramy stalowe, cieniowane, o wadze do 2,5 kilo z dobrej klasy widelcem - również ze stali lub karbonu. Jeżeli rama będzie prosto pospawana, spawy ładnie przetarte + dobry lakier + rura podsiodłowa pod standardową sztycę 27,2 lub 31,6, w cenie do 1500 zł - pierwszy chętnie zakupię.
Ale firma na tym nie zarobi.
Skoro Rychtarski jest w tej dziedzinie powszechnie uznawany, dlaczego nie tam uderzyć, zamiast męczyć Krossa który by na tym popłynął?
- tonyli1 lubi to
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#60
Napisano 14 maj 2016 - 13:25
Ale firma na tym nie zarobi.
Skoro Rychtarski jest w tej dziedzinie powszechnie uznawany, dlaczego nie tam uderzyć, zamiast męczyć Krossa który by na tym popłynął?
Zwłaszcza ze jak wynika z zalinkowanego parę postów wyżej artykułu , Kross zamknął dział spawania ram w momencie rozstania z Decathlonem. ... to jest jednak dość spora fabryka i trzeba się pogodzić z bardziej masowym charakterem produkcji choć np. droższe modele MTB potrafią dostosować pod klienta. ...