szytka vs opona
#101
Posted 13 April 2010 - 10:15
#102
Posted 13 April 2010 - 10:30
Milano nie jest zwulkanizowana, to zwykła szyta + dętka.
Moze i nie jest, ale producent pisze co innego.
http://www.schwalbe....&ID_Produkt=203
#103
Posted 13 April 2010 - 14:28
Jeżdżę tak bardziej rekreacyjnie, choć czasem przydepnę. I mam Lugano, gdyż innych tanich w sklepie nie było. I muszę rzec, że poza miękkością gumy - na tyle już lekko "kwadratowieje" - nie mam im nic do zarzucenia. Przejechałem na nich już 2040 km. Nieźle się na nich jeździ, jednakże dużo tu nie powiem ze względu na brak porównania do innych opon.Schwalbe używał nie będę... Kiedyś handlowałem Lugano i na co drugą była reklamacja z powodu wad fabrycznych (były krzywo zrobione),
No racja, że są krzywe. Dokładnie tu chodzi o to, że względem środka bieżnika (tam, gdzie nadlewka jest) po obu stronach jest różnica wysokości czoła opony.
Z laczkiem była tylko jedna głupia sytuacja, bodaj po 100-200 km, o której wcześniej pisałem. Ale dętka o dziwo cała! Porozcinana jest tylna opona mocno w kilku miejscach (czasami ostre kamyki są na poboczu), mimo tego nigdy się nie przebiła.
#104
Posted 13 April 2010 - 16:41
Mam rozumieć, że masz rower 5,5 kg na Tufo S33 Pro?A przy 5,5kg roweru robi mi to różnicę
Widzę, że nie wiesz, że uszczelniacz Extreme stosuje się tylko po przebiciu, ponieważ zastyga on szybko zaklejając dziurę. Gdy go wlałeś do nowej szytki to szybko wysechł, zwiększył masę ogumienia i pogorszył jakość toczenia...jeśli w przypadku tych treningowych szytek można mówić o jakiejś jakości toczenia.
Artur, a po co Ci to wiedzieć? Niektórzy twierdzą, że szytka lepiej niesie gdy się ją przyklei kilkoma bardzo cienkimi warstwami kleju niż jedną grubszą. Bez komentarza.przepraszam czy zastosowanie taśmy zamiast kleju ma rzeczywiście aż taki wpływ na nośność?
#105
Posted 13 April 2010 - 16:50
#107
Posted 13 April 2010 - 21:07
Milano nie jest zwulkanizowana, to zwykła szyta + dętka.
Moze i nie jest, ale producent pisze co innego.
http://www.schwalbe....&ID_Produkt=203
Właśnie dlatego to prostuję. Przebiłem i łatałem dwie.
#108
Posted 13 April 2010 - 21:59
ktoś wstawiał jakie teamy na czym jeżdżą.a czym kleją zawodowcy?
#110
Posted 14 April 2010 - 18:18
Wykonałem pierwszą ww pracę, ale informacji nt kto czym klei nie sposób znaleźć. Ja mam natomiast pewność, że wszyscy używają kleju kauczukowego ponieważ klei się szybko i wygodnie, zmiana szytki jest łatwa - wystarczy odpowiednio przygotować starą warstwę kleju, nałożyć nową i szytkę naciągnąć.ktoś wstawiał jakie teamy na czym jeżdżą.a czym kleją zawodowcy?
#111
Posted 14 April 2010 - 19:58
Wybacz, Karbonie, złośliwość ale czy wszystkie Twoje sądy, które z niezachwianą pewnością wygłaszasz na tym forum są wynikiem rozumowania jak w cytacie?Ja mam natomiast pewność, że wszyscy używają kleju kauczukowego ponieważ klei się szybko i wygodnie, zmiana szytki jest łatwa - wystarczy odpowiednio przygotować starą warstwę kleju, nałożyć nową i szytkę naciągnąć.
#113
Posted 14 April 2010 - 20:39
#116
Posted 14 April 2010 - 21:14
Taśma to chyba wymysł marketingowców Tufo chcących spopularyzować łatwość montazu szytek dla ludu,ale z tego co czytałem raczej nie jest to zbyt dobre rozwiązanie. Najlepsze i najprostsze jest zwykle klejenie.
a dla zwolenników testów mam kolejny przykładzik.Test oporów toczenia.
http://www.biketechr...esting_rev9.pdf
Nie robili go niemcy wiec continental i schwalbe tym razem w tyle, ale o dziwo wygrywają szytki :shock: :evil: :-x :roll:
Chyba musza coś teraz czesi wymyśleć, bo na razie Tufo w każdym tescie na końcu
Jak kazdy test czy opinie,należy przyjać to z rezerwą. Tak jak opinie pojedyńczych użytkowników, o tym, czy o innym produkcie albo sposobie montażu ;-)
#118
Posted 14 April 2010 - 21:48
#119
Posted 14 April 2010 - 23:24
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#120
Posted 16 April 2010 - 00:52
p.s. Dziś poznałem kolejną opinię na temat szytek i opon w sklepie rowerowym :shock: Większość opinii opiera się przede wszystkim na tym, że ten system jest bee, a tamten super, a w obrębie systemu ta marka jest bee, a tamta super.
Jak wspominałem wg mnie większość wyników testów, jak i opinie użytkowników sa w większości nieobiektywne. Głowa pęka,trzeba wybrac to co komu indywidualnie odpowiada i jazda :mrgreen: